ژل حجم دهنده فوری آقایان

ژل حجم دهنده فوری آقایان

ژل حجم دهنده فوری آقایان

اندازه آلت تناسلی در آقایان با توجه به زمینه ژنتیک مشخص خواهد شد و با وارد شدن به سن بلوغ تغییرات در این قسمت آغاز می‌شود که معمولاً بین سن ۱۰ تا ۱۴ سالگی آغاز و تا ۲۰ سالگی نیز می‌تواند ادامه داشته باشد.

در بعضی از شرایط ممکن است که فرد از اندازه و حجم دستگاه‌ تناسلی خود رضایت نداشته باشد و به دنبال روشی باشد که بتواند به بزرگ کردن اندام خصوصی خود بپردازد.

روش‌هایی برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی وجود دارد از جمله روش‌های خانگی، تمرینات ورزشی، رژیم غذایی مناسب و همچنین ژل‌های حجم دهنده فوری آقایان که می‌تواند در این زمینه به آنها کمک کند همچنین علاوه بر استفاده از این روش‌ها می‌توان از روش‌ها، روش‌های کلینیکی نیز برای افزایش سایز و قطر دستگاه تناسلی کمک گرفت.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج روش‌های مختلفی برای افزایش حجم اندام خصوصی آقایان وجود دارد از جمله روش‌های غیرتهاجمی که در این کلینیک طرفداران زیادی را به خود جلب کرده تزریق ژل و چربی می‌باشد.

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در خصوص مزایا، مراحل و همچنین معایب این روش درمانی به دست آورید پس با ما در این مطلب همراه شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

ژل حجم دهنده آقایان

اندازه متوسط و سایز دستگاه تناسلی آقایان در حالت نعوظ ۱۲ سانتی‌متر می‌باشد بیشتر آقایان به دلیل کوچک بودن سایز دستگاه تناسلی خود دچار استرس و کاهش اعتماد به نفس در زمان برقراری رابطه جنسی می‌شوند برای همین به دنبال روشی می‌باشند که بتوانند به بزرگ کردن دستگاه تناسلی خود بپردازند، یکی از این روش‌های پزشکی که در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سنندج استفاده می‌شود تزریق ژل می‌باشد.

به کمک ژل می‌توانید سبب افزایش حجم و طول دستگاه تناسلی خود به طور فوری شوید، انجام این روش در کلینیک معتبر می‌تواند نتایج خوبی را برای شما رقم بزند و هیچگونه عوارض یا حساسیتی را برای شما به دنبال نداشته باشد زیرا ژل‌ها به مرور از بدن خارج خواهند شد و با بدن کاملاً سازگاری دارند.

مراحل ژل حجم دهنده آقایان چگونه است؟

. مراجعه به کلینیک، مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصص

. انجام معاینات و بررسی‌های لازم

. ضدعفونی کردن و استفاده کردن از بی‌حسی‌های موضعی در محل تحت درمان

. آماده سازی ژل برای تزریق

. ایجاد حالت نغوظ در دستگاه تناسلی و تزریق ژل توسط پزشک متخصص با کمک سوزن‌های بسیار ظریف به بدنه دستگاه تناسلی

. استفاده کردن از یک باند کشی بر روی دستگاه تناسلی به مدت ۱۲ ساعت.

کاربرد و مزایای ژل حجم دهنده دستگاه تناسلی

  • استفاده از این روش بسیار آسان و موثر می‌باشد که آقایان می‌توانند برای افزایش فوری دستگاه تناسلی خود از آن استفاده کنند.
  • از کاربرد و مزایای این روش درمانی می‌توان به ایجاد نتایج بسیار سریع بدون داشتن دوره نقاهت و ریکاوری اشاره کرد، همچنین افزایش اندازه و سایز دستگاه تناسلی با عوارض بسیار خفیف در این روش درمانی و در طول یک جلسه انجام می‌گیرد.
  • ایجاد اعتماد به نفس بالا در زمان برقراری رابطه جنسی نیز یکی دیگر از مزایای تزریق ژل حجم دهنده فوری آقایان می‌باشد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل حجم دهنده اندام خصوصی آقایان

کاندیدای مناسب برای انجام این روش در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج افرادی می‌باشند که از اندازه و سایز دستگاه تناسلی خود رضایت ندارند و به دنبال روش فوری برای افزایش حجم دستگاه تناسلی هستند و می‌خواهند به رفع کوچکی اندام خصوصی خود بپردازند، همچنین سبب افزایش اعتماد به نفس خود در زمان برقراری رابطه جنسی شوند، باید قبل از انجام این تزریق از نظر جسمی در سلامت کامل باشید و انتظارات واقع بینانه از نتیجه انجام این درمان داشته باشید ، همچنین نباید بیماری زمینه‌ای، پوستی و یا زگیل در ناحیه تناسلی داشته باشید.

عوارض تزریق ژل حجم دهنده اندام خصوصی آقایان

تزریق ژل را می‌توان به عنوان یکی از ایمن‌ترین، بی‌خطرترین، موثرترین و فوری‌ترین روش برای رفع مشکلات در ناحیه تناسلی بیان کرد که با عوارض بسیار کم روبرو است و می‌تواند نتایج فوری برای افراد به دنبال داشته باشد و تنها عارضه احتمالی در این روش درمانی بعد از پایان تزریق می‌توان به تورم، التهاب یا کبودی اشاره کرد.

این عوارض کاملاً خفیف هستند و در کوتاه مدت نیز از بین خواهند رفت البته باید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید زیرا هرچه پزشک مهارت و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد شما را می‌تواند به بهترین نتایج برساند و از شما در مقابل عوارض جانبی حفاظت کند.

هزینه تزریق ژل حجم دهنده اندام خصوصی آقایان

هزینه‌های مربوط به تزریق ژل حجم دهنده اندام خصوصی بسته به نوع ژل مصرف شده، مقدار آن، دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه خواهد شد.

شما می‌توانید جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش درمانی با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

مراقبت‌های قبل از افزایش حجم اندام خصوصی با تزریق ژل

. مراجعه به کلینیک، مشاوره توسط پزشک متخصص و مشورت در خصوص اهداف و انتظارات شما از این روش درمانی

. انجام آزمایشات مورد نیاز و معاینه قبل از تزریق

. دوری از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل یک هفته قبل از تزریق

. اگر دچار بیماری پوستی مانند تبخال یا زگیل تناسلی در ناحیه تحت درمان هستید اول باید این بیماری‌ها درمان شود و سپس به تزریق ژل بپردازید

. دوری از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و بروفن حداقل یک هفته قبل از انجام درمان

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل حجم دهنده دستگاه تناسلی آقایان

. از هرگونه ماساژ و فشار به ناحیه تحت درمان باید خودداری شود

. شما می‌توانید برای از بین بردن تورم و کبودی ایجاد شده در ناحیه تناسلی از کمپرس سرد استفاده کنید

. از برقراری رابطه جنسی باید تا مدتی که پزشک آن را برای شما مشخص کرده خودداری کنید

. مایعات فراوانی بنوشید تا تاثیرات فوری ژل‌ها را مشاهده کنید

. تا ۱۲ ساعت آلت تناسلی شما باید در باند کشی قرار گیرد

ژل حجم دهنده
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – ژل حجم دهنده

اثرات و نتایج

به کمک تزریق ژل به راحتی می‌توانید به رفع مشکلات در ناحیه تناسلی خود بپردازید از جمله کوچک بودن دستگاه تناسلی که باعث افزایش حجم و اعتماد به نفس خود شوید؛ نتایج این درمان بلافاصله بعد از تزریق می‌تواند مشاهده شود اما با گذشت زمان و حدود یک هفته ژل‌ها به تدریج نتایج نهایی خود را نشان می‌دهند. اگر بعد از گذشت یک هفته به نتایج مورد نظر نرسیدید دوباره می‌توانید تزریق ژل را انجام دهید، ماندگاری ژل‌ها نیز به دلیل موقتی بودن آنها می‌تواند که بین ۱۲ تا ۱۸ ماه باشد بعد از این مدت دوباره اگر نیاز داشتید می‌توانید اقدام کنید.

دوره نقاهت بعد از تزریق ژل حجم دهنده دستگاه تناسلی آقایان

تزریق ژل یک روش بسیار آسان و موثر است که آقایان می‌توانند با نتایج فوری این روش درمانی روبرو شوند، این روش درمانی در یک جلسه و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد.

تزریق ژل یک روش سرپایی است که هیچ گونه برش یا بخیه روی پوست انجام نمی‌شود پس نیاز ندارید که استراحت داشته باشید و بعد از تزریق می‌توانید فعالیت‌های عادی و معمولی خود را ادامه دهید در مورد انجام فعالیت‌های شدید و همچنین برقراری رابطه جنسی باید به توصیه‌های پزشک توجه کنید.

تعداد جلسات مربوط به تزریق ژل حجم دهنده آقایان

تزریق ژل برای افزایش اندام خصوصی در یک جلسه انجام می‌گیرد و مدت زمان این تزریق می‌تواند بسته به نیاز حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه باشد، بعد از پایان درمان می‌توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و فعالیت‌های روزمره و عادی خود را انجام دهید این روش درمانی نیاز به هیچ گونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.

افزایش حجم دستگاه تناسلی آقایان با تزریق چربی چگونه است؟

تزریق چربی نیز یکی دیگر از روش‌هایی است که با کمک گرفتن از ذخایر چربی بدن می‌توانید باعث حجم دهندگی فوری در دستگاه تناسلی خود شوید در این روش پزشک با خارج کردن چربی اضافه از نقاط مختلف بدن از جمله شکم، ران و پهلو آن را به دستگاه تناسلی شما تزریق خواهد کرد تا اندازه مورد نظر حاصل شود.

تخلیه و آماده سازی چربی در زمان کوتاه انجام خواهد گرفت و برخلاف این روش جراحی برای افزایش حجم اندام خصوصی آقایان فرد دچار ناراحتی و درد بسیار کمی خواهد شد و دوره بهبودی نیز به سرعت پشت سر گذاشته می‌شود.

مزایای تزریق چربی به اندام خصوصی آقایان

. افزایش توانایی در برقراری رابطه جنسی

. افزایش اعتماد به نفس

. افزایش حس مردانگی و شایستگی

. ایمنی بسیار بالا نسبت به روش‌هایی مانند کاشت پروتز سیلیکونی و یا جراحی

. استفاده از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی مورد نیاز از ناحیه شکم که خود می‌تواند تناسب اندام را به دنبال داشته باشد

. افزایش طول دستگاه تناسلی به دلیل وزن چربی و عدم نیاز به جراحی برای افزایش حجم اندام تناسلی

. افزایش طول و عرض اندام تناسلی

چه افرادی کاندیدای مناسب تزریق چربی به اندام خصوصی می‌باشند؟

باید بیان کنیم که بسیاری از آقایان به مطب پزشک مراجعه می‌کنند تا به بزرگ کردن اندام تناسلی خود به طور فوری بپردازند.

. افرادی که از طول دستگاه تناسلی خود متناسب با شرایط جسمی‌شان راضی نیستند می‌توانند کاندیدای مناسب تزریق چربی حجم دهنده باشند.

. افرادی که دارای بعضی اختلالات پزشکی هستند که این امر سبب کوچک شدن دستگاه تناسلی آنها شده است.

. افرادی که برای بهبود اعتماد به نفس و افزایش عملکرد جنسی خود علاقه به افزایش حجم دستگاه تناسلی دارند.

. افرادی که از آلت تناسلی بیش از اندازه کوچک خود ناراضی هستند و یا دچار نغوظ دردناک می‌شوند یا در زمان نغوظ دستگاه تناسلی آنها خم می‌شود.

چه مدت زمان می‌برد تا نتایج حاصل از تزریق چربی مشاهده شود؟

اگرچه نتایج این درمان در تمام افراد یکسان نخواهد بود، معمولاً تمام افراد شاهد افزایش طول دستگاه تناسلی می‌باشند افرادی که تحت درمان با تزریق چربی قرار گرفتند شاهد افزایش ۳۰ درصدی طول دستگاه تناسلی خود می‌شوند. این افراد فوراً نتایج مورد انتظار را مشاهده خواهند کرد شانس موفقیت در این جراحی بسیار بالا می‌باشد و شما هرچه سریع‌تر می‌توانید فعالیت‌های طبیعی خود را آغاز کنید و شاهد افزایش اعتماد به نفس خود شوید.

ژل حجم دهنده
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – ژل حجم دهنده

خطرات جراحی افزایش حجم دستگاه تناسلی چیست؟

اگرچه افزایش حجم دستگاه تناسلی یک روش ساده است که دوره نقاهت کوتاهی دارد ولی باید بیان کنیم که یک عمل جراحی به شمار می‌رود و مانند هر عمل جراحی می‌تواند حساسیتی با خود به دنبال داشته باشد و سبب ایجاد عوارض جانبی شود، اگرچه عوارض حاصل از این روش بسیار نادر است اما ممکن است در بعضی از افراد خونریزی، عفونت یا واکنش منفی به داروهای بی‌حسی ایجاد شود بعضی از افراد نیز بعد از انجام جراحی دچار تورم، بی‌حسی و کبودی می‌شوند که بعد از گذشت کوتاه مدت از بین می‌رود.

اهمیت جلسه اول مشاوره با پزشک

شما می‌توانید در جلسه مشاوره اولیه با پزشک خود در مورد اهداف و دلیل افزایش حجم دستگاه تناسلی خود صحبت داشته باشید پزشک شرایط شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد تا بهترین نتیجه را بتواند برای شما رقم بزند؛ با توجه به اهداف و همچنین آناتومی دستگاه تناسلی شما ابتدا روش‌های غیر جراحی به شما توصیه خواهد شد و در صورت نیاز جراحی برای شما در نظر گرفته می‌شود، سپس نحوه این روش را برای شما توضیح می‌دهد و در مورد مراقبت‌های قبل و بعد از انجام این درمان، عوارض و نتایج آن نیز با شما صحبت خواهد شد.

پزشک تمام اطلاعات مورد نیاز در خصوص روش درمانی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما بتوانید با دید بهتر تحت درمان قرار بگیرید.

شما باید در جلسه مشاوره به طور کامل اطلاعات مربوط به سابقه پزشکی خود را برای پزشک توضیح دهید تا پزشک بتواند بهترین نتیجه را برای شما بگیرد این این اطلاعات شامل سابقه انجام جراحی‌هایی که در گذشته داشتید، روش‌های دیگری که برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی استفاده کردید، سابقه ابتلا به بیماری‌های خاصی که در گذشته داشتید یا در حال حاضر به آن مبتلا هستید، ارائه اطلاعات کامل در خصوص آلرژی، مصرف داروها مانند داروهای هورمونی و مکمل‌ها نیز برای بهبود عملکرد جنسی است.

سوالات متداول

. با تزریق ژل حجم دهنده آقایان یا چربی، سایز اندام تناسلی چقدر بزرگ می‌شود؟

نکته‌ای که نیاز است به آن اشاره کنیم این است که افرادی که برای افزایش حجم دستگاه تناسلی خود به پزشک مراجعه می‌کنند باید انتظارات واقع بینانه از نتیجه انجام درمان داشته باشند، آنها نباید انتظار افزایش طول یا قطر دو برابری را داشته باشند حداکثر میزان قطری که می‌تواند در یک جلسه ایجاد شود نهایت ۳۰ الی ۴۰ درصد است البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که این موضوع در افراد مختلف تفاوت دارد در واقع اگر تمام مراحل به درستی و استاندارد و توسط یک پزشک متخصص در این زمینه انجام شود تضمین افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قطر آلت تناسلی وجود دارد لازم است بیان کنیم که تزریق ژل و چربی به اندام تناسلی نمی‌تواند طول دستگاه تناسلی را بلندتر کند.

. آیا تزریق ژل در آلت تناسلی دردناک است؟

تزریق ژل و چربی توسط سوزن‌های بسیار ریز و نازک و در سطح زیر پوست انجام می‌گیرد قبل از تزریق نیز پزشک از بی‌حسی‌های موضعی استفاده خواهد کرد بنابراین در زمان تزریق دردی احساس نمی‌شود فقط بعد از گذشت مدت زمان بی‌حسی ممکن است درد یا سوزش بسیار کمی ایجاد شود که آن هم قابل تحمل است و نیازی ندارید که مسکن استفاده کنید.

. تزریق چربی برای افزایش حجم اندام خصوصی آقایان بهتر است یا تزریق ژل؟

اگر بخواهیم دو روش را با هم مورد مقایسه قرار دهیم باید بیان کنیم که تزریق چربی برای افزایش حجم اندام تناسلی در مقایسه با تزریق ژل نیاز به زمان بیشتری دارد زیرا تزریق چربی در دو مرحله انجام می‌گیرد در مرحله اول چربی باید از بدن استخراج شود، خالص سازی و آماده سازی شود و سپس به ناحیه تناسلی تزریق شود بنابراین تزریق چربی نسبت به تزریق ژل نیاز به زمان بیشتر دارد. تزریق چربی ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌گیرد تزریق چربی در بلند مدت ماندگاری بیشتری با خود به دنبال دارد و می‌تواند مقداری از آن چربی برای همیشه باقی بماند،  البته اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب‌تری است بستگی به شرایط شما و تشخیص پزشک معالج شما دارد شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و بهترین روش را برای حجم دستگاه تناسلی خود انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

همانطور که بیان کردیم ژل حجم دهنده فوری آقایان می‌تواند جز روش‌هایی باشد که برای بزرگ کردن و افزایش حجم اندام تناسلی می‌توانند از آن استفاده کنند و به نتایجی که دوست دارند در زمان کوتاه دست پیدا آقایانی هستند که به دلایل مختلف علاقه دارند که به افزایش حجم دستگاه تناسلی خود بپردازند، روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد اما روش‌هایی مانند تزریق ژل و چربی جز روش‌های کم تهاجم و فوری برای رسیدن به نتیجه مورد نظر می‌باشد اگر این روش درمانی در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکان متخصص و با تجربه انجام گیرد مزایای بی‌شماری را می‌تواند ایجاد کند و فرد نیز از هرگونه عوارض جانبی می‌تواند در امان باشد.

اگر شما نیز علاقه به افزایش فوری دستگاه تناسلی خود با تزریق ژل و چربی دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی‌شمار آن بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سنندج

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir