هایفو لاغری برای شکم

هایفو لاغری برای شکم

هایفو لاغری برای شکم

چربی های موضعی و زیرپوستی از مشکلاتی است که می‌تواند تمام افراد را با هر وزن و سنی با مشکل روبه‌رو کند ممکن است با تلاش برای لاغری هنوز قسمت هایی از بدن شما دچار چربی های اضافه باشد. ممکن است که وزن مناسبی داشته باشید ولی به دلیل ویژگی‌های ژنتیکی چربی های زیادی در ناحیه پهلو و شکم شما وجود داشته باشد. متاسفانه بدن ما برای ذخیره یا سوزاندن چربی‌ها از قانون یا قاعده خاصی پیروی نخواهد کرد به همین دلیل روش های درمانی خاصی برای برطرف کردن چربی های موضعی ابداع شده است، ما قصد داریم در این مقاله یکی از این روش های مفید و موثر را به شما معرفی کنیم. هایفو لاغری برای شکم یک روش ایمن موثر و کم دردسر است که می‌تواند به شما در این زمینه کمک فراوانی کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

اطلاعات کلی در خصوص هایفو لاغری برای شکم

. مدت زمان جلسه هایفو لاغری بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه می باشد

. نقاهت کامل هایفو لاغری ۲۴ ساعت می باشد

. مشاهده نتایج هایفو لاغری بین ۴ تا ۱۲ هفته می‌باشد

. نتایج کامل هایفو لاغری بعد از گذشت ۹ ماه قابل مشاهده می‌باشد

. بازگشت به محل کار بلافاصله بعد از پایان درمان هایفو لاغری

. بیهوشی یا بی حسی موضعی برای عمل هایفو لاغری نیاز نیست

. مدت حساسیت ناحیه تحت درمان هایفو لاغری ۲۴ ساعت می باشد

. تعداد جلسات درمان هایفو لاغری معمولاً بین یک تا دو جلسه می باشد

. ماندگاری اثرات روش درمانی هایفو لاغری بلندمدت است و بستگی به سبک زندگی شما دارد.

. خطرات و عوارض این روش درمانی کمی قرمزی و حساسیت پوست به لمس می باشد.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا گفته می‌شود این امواج می تواند روی لایه های مختلف در پوست و زیر پوست تاثیر گذار باشد و با مکانیزم های مختلف اثرات درمانی و زیبایی با خود به دنبال داشته باشد مثلاً یکی از استفاده های هایفو تراپی درمان تومورهای پروستات می باشد در این روش هایفو به شکلی تنظیم خواهد شد که فقط به بافت توموری آسیب وارد می‌کند و به اندام و ارگان های مجاور هیچگونه صدمه‌ای وارد نمی کند یا مثلاً در لیفت صورت با هایفو این امواج روی لایه های عمیق پوست تاثیر گذار خواهد بود و با تحریک آنها کلاژن سازی را افزایش می دهد و بدین ترتیب چین و چروک های صورت از بین خواهد رفت و عضلات صورت سفت میشوند. در هایفوتراپی برای لاغری امواج روی بافت چربی موجود در محل تمرکز پیدا می‌کنند، امواج فراصوت بدون اینکه آسیبی به لایه‌های سطحی پوست وارد کنند از آنها می گذرند و به بافت چربی خواهند رسید. چربی‌های مورد هدف برای همیشه از بین خواهند رفت البته هایفوتراپی را می‌توان به شکلی انجام داد که همزمان با سوزاندن چربی پوست بدن نیر سفت شود هیچ روش درمانی دیگری نمی‌تواند به طور همزمان این دو کار را با هم انجام دهد یعنی هم حذف چربی ها و هم سفت کردن پوست. هایفوتراپی هم برای آقایان و خانم ها یک روش درمانی قابل استفاده باشد.

تاثیرگذاری و نحوه کار هایفو لاغری

در طی جلسه هایفو لاغری امواج پر قدرت فراصوت به بافت چربی مورد نظر فرستاده خواهند شد این امواج به شکلی طراحی شده که در یک نقطه مشخص تمرکز پیدا می کنند مثل آزمایش سوزاندن کاغذ با کمک ذره بین و نور خورشید که تقریباً همه ما در دوران کودکی انجام داده‌ایم.

امواج از لایه های بین سطح پوست تا بافت چربی به شکلی عبور می کنند که به آنها آسیبی وارد نکنند چرا که امواج به بافت چربی متمرکز خواهند بود و تا قبل از آن به شکل پراکنده هستند. امواجی که قبل از رسیدن به نقطه کنونی هیچ گونه آسیبی به بافت وارد نمی‌کنند تا زمانی‌که پراکنده هستند اما وقتی به بافت چربی می رسند به همدیگر میرسند و باعث افزایش دمای نقطه کانونی می‌شوند بدین ترتیب سلول های بافت چربی از بین خواهند رفت.

 آسیب دیدن بافت چربی باعث مرگ سلولی و نکروز خواهد شد سلول های از بین رفته چند هفته و یا چند ماه به مرور ترمیم شده و از محل اندام مورد نظر خارج شده و چربی موجود در این سلول ها به کمک مجاری لنفاوی و یا کبد در بدن خارج می شود بدین ترتیب حجم لایه های چربی کم و اندام مورد نظر لاغرتر به نظر خواهد رسید. با توجه به هدف انجام هایفو میتوان از این روش برای بهبود انحنای سطحی بدن نیز استفاده کرد.

نتایج هایفوتراپی برای لاغری

خروج سلول های چربی از بافت تحت درمان حدود ۸ تا ۱۲ هفته طول می‌کشد به طور معمول از هفته چهارم بعد از درمان به مرور نتایج این روش درمانی خود را نشان می دهند و تا هفته دوازدهم تا حد بسیار خوبی قابل مشاهده خواهند بود. مشاهده نتایج قطعی هایفو برای لاغری شکم همانند لیفت صورت با هایفوتراپی حدود ۹ ماه زمان خواهد برد و لازم است که کمی صبور باشد.

تفاوت کاهش چربی و کاهش وزن را بدانید

کاهش چربی: برخلاف روش های جراحی و بدون جراحی لاغری نتایج هایفو برای انجام لاغری پایدار خواهد بود به کمک این روش سلول‌های چربی برای همیشه از بین خواهند رفت و حتی اگر وزن زیادی داشته باشید، ناحیه‌ای که تحت درمان با هایفو قرار گرفته افزایش سایز نخواهد داشت یعنی بعد از درمان اگر وزنتان همچنان ثابت باشد سایز کوچک‌تر به تن شما خواهد خورد و به تنتان می‌نشیند.

کاهش وزن: هنگامی که وزن کم می کنید تعداد سلول های چربی بدن ثابت باید باشد و فقط سایز آن کوچک می شود اگر دوباره چاق شوید سلول‌های چربی بزرگ شده و همراه با آن پهلو، شکم، ران یا باسن شما نیز بزرگ خواهد شد.

نکته‌ای که در خصوص نتایج هایفو برای لاغری حائز اهمیت است این است که دانستن تفاوت کاهش چربی با کاهش وزن می باشد این دو مفهوم با هم تفاوت دارند. هنگامی که وزن بدن شما کمک می‌شود سلول‌های چربی بدن کوچک خواهد شد ولی تعداد آنها هیچ گونه تغییری نخواهد کرد وقتی که دوباره وزن زیاد کنید سلول های چربی بزرگ می‌شود ولی باز هم تعداد آنها ثابت خواهد بود، عملکرد هایفوتراپی بدن با کاهش وزن متفاوت خواهد بود این روش درمانی باعث کاهش تعداد سلول‌های ترمیم می‌شود درعین حال تعداد و حجم سایز سلول‌های چربی که تحت درمان قرار نگرفته اند ثابت باقی خواهند ماند و امواج هایفو برای همیشه سلول های چربی را از بین خواهد برد یعنی اگر شما وزن اضافه کنید دیگر سلول چربی در ناحیه درمان شده وجود نخواهد داشت که بزرگ شود. هایفوتراپی برای لاغری شکم هم باعث کاهش وزن می‌شود و می‌تواند باعث ثابت ماندن سایز مناطق تحت درمان شود.

برترین های هایفوتراپی

. روش غیر تهاجمی و موثر: از لحاظ تأثیرگذاری هایفو‌ برای لاغری مشابه روش های جراحی و تهاجمی مانند لیپوساکشن است تفاوت این دو روش در این است که هایفو نیاز به هیچگونه ایجاد برش و بخیه نخواهد داشت.

. سریع ترین دوران نقاهت و ریکاوری: هایفوتراپی دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد، بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید نیاز ندارید که مراقبت خاص و ویژه‌ای را انجام دهید.

. کاملاً ایمن: روش درمانی هایفوتراپی از نظر سازمان غذا و داروی ایالات متحده یک روش ایمن و موثر شناخته شده و تاکنون برای افراد متقاضی که در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج این روش را برای لاغری شکم و پهلو انجام داده‌اند هیچگونه عارضه یا مشکل حادی پیش نیامده است.

هایفو لاغری
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – هایفو لاغری

هایفو لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

در حالت کلی هر کس که به دنبال کاهش چربی در نواحی مختلف بدن خود باشد باید در ابتدا بداند که این روش درمانی برای ساختار بدن او مناسب است یا خیر؛ این روش درمانی بیشتر از همه برای آن دسته از افراد می تواند گزینه مناسبی باشد که از یک رژیم غذایی ثابت و برنامه ورزشی منظم پیروی کنند همچنین افرادی که علاقه دارند مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست بدهند می‌توانند کاندیدای مناسب هایفوتراپی لاغری شکم باشند ولی افراد متقاضی تحت درمان باید برای کاهش وزن و توده های چربی در نقاط بدن خود تلاش کنند چرا که هایفوتراپی شکم تنها با چربی زدایی در یک نقطه خاص می تواند به آنها کمک.

 کند بعضی از افراد مخصوصا خانم ها که در دوران بارداری هستند با ترک خوردن و افزایش لکه‌های پوستی در ناحیه شکم خود مشکلات بسیاری دارند هایفوتراپی علاوه بر اینکه به کاهش چربی منجر می شود برای درمان مشکلات پوستی نیز می تواند موثر باشد و می توانند به پوستی یکدست و یکرنگ دست پیدا کنند البته باید بیان کرد که این روش درمانی نمی تواند به عنوان راهی برای درمان بیماری‌های چاقی مفرط در نظر گرفته شود و برای افرادی که از چاقی رنج می برند نمی تواند گزینه مناسب به شمار رود.

معایب هایفو لاغری

بسته به جنس پوست فرد متقاضی ممکن است که قرمزی بعد از انجام درمان تا چند روز برای او باقی بماند این روش درمانی در یک جلسه انجام نمی‌شود و باید چندین جلسه منظم برای رسیدن به نتیجه مورد نظر انجام شود. تولید کلاژن نیاز به زمان دارد و ممکن است بیشتر از ۲ الی ۳ ماه زمان ببرد تا شما بتوانید به نتیجه واقعی از این روش درمانی دست پیدا کنید و چند هفته زمان میبرد تا اثرات اولیه این روش درمانی به چشم آید. از معایب هایفوتراپی سوزن سوزن شدن، گزگز و التهاب ایت که از جمله عوارض موقت در هایفو لاغری شکم است.

 اگر شما هایفو لاغری را در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام دهید به جز این موارد عوارض دیگری را تحمل نخواهید کرد و در زمان کوتاه می توانید نتایج خوبی را برای خود رقم بزنید پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید نتایج خوبی را برای خود رقم بزنید.

مزایای هایفو لاغری

. در این روش درمانی پزشک می تواند به واسطه دستگاه محل ایجاد حرارت در نواحی مورد نظر را مشاهده کند.

. در روش هایفو لاغری پالس‌های کم انرژی از طریق سونوگرافی به لایه های فوقانی پوست منتقل خواهد شد این مکانیزم سبب می‌شود که فرد نیاز به بیهوشی نداشته باشد.

. امکان درمان لکه های پوستی حتی در افرادی که سن آنها بالای ۴۰ یا ۵۰ است نیز وجود دارد.

. علاوه بر تقویت تولید کلاژن تولید الاستین نیز در بافت پوست افزایش پیدا می کند.

. روش درمانی هایفو لاغری سبب تنظیم و ترمیم بافت پوست می شود و علائم پیری را از روی پوست برطرف می‌کند. این روش درمانی با همه پوست ها می تواند سازگاری داشته باشد.

هزینه هایفو لاغری شکم چقدر است؟

محاسبه و ارزیابی هزینه هایفو لاغری با توجه به چندین عامل می تواند به دست آید از جمله دستگاه های تخصصی مورد نیاز برای انجام این روش درمانی میزان توده چربی مورد نظر، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مورد نظر، تخصص و تجربه متخصص و تکنسین‌ها، شهر محل زندگی شما.

 برای انجام هایفو لاغری نمی توان هزینه دقیق را بیان کرد اگر علاقه دارید که از هایفوتراپی برای لاغری استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصص با تجربه و حرفه ای این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام این درمان و تعداد جلسات درمانی برای رسیدن به نتیجه مورد نظر اطلاعات کامل به دست آورید. مشاوره در کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید هر سوالی در خصوص این روش درمانی دارید از مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای ما بپرسید.

مراحل انجام هایفو لاغری شکم در کلینیک تخصصی

مراحل هایفو لاغری شامل موارد زیر می باشد که با حضور پزشک و تکنسین ها انجام می گیرد:

. دستگاه سونوگرافی دایره شکل روی ناحیه تحت درمان متمرکز خواهد شد

. درمان با استفاده از ایجاد حرارت در عمیق‌ترین لایه‌های پوست آغاز می شود

. ناحیه مورد نظر تا حدود ۶۰ الی ۷۰ درجه سانتی‌گراد گرم خواهد شد تا سلول‌های چربی را بتوان برای همیشه از بین برد

. هر جلسه درمانی با این روش حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد

. برخلاف هایفوتراپی صورت، نیازی به مراقبت خاص بعد از پایان درمان نخواهید داشت و می توانید به راحتی به انجام فعالیت های مختلف خود بپردازید.

مراقبت های قبل از هایفو لاغری

قبل از انجام هایفو لاغری حتماً باید با پزشک متخصص و با تجربه مشورت داشته باشید و بدانید آیا این روش درمانی برای شما می تواند گزینه مناسبی به شمار می‌رود یاخیر.

. اگر که دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید حتما باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. یک هفته قبل از انجام هایفو لاغری از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید تا روند درمان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

. قبل از انجام هایفو لاغری آب و مایعات فراوان بنوشید تا شما هیدراته باشد.

. اگر که وزن بسیار بالایی دارید اول به کاهش وزن خود بپردازید و بعد هایفوتراپی را انجام دهید تا بتوانید با کمک این روش چربی های به جا مانده را به راحتی از بین ببرید.

مراقبت های بعد از هایفو لاغری

. به تمامی نکات و توصیه های ارائه شده توسط متخصص توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید.

. اگر یک پزشک برای شما دارویی تجویز کرد آن را به موقع و تا آخر ادامه دهید.

. از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید.

. بعد از انجام هایفو لاغری آب و مایعات فراوان بنوشید و رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید تا بتوانید در زمان کوتاه به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کنید.

. خودداری از انجام ورزش‌های سنگین تا دو هفته بعد از هایفوتراپی.

درمان با هایفو لاغری بدون نیاز به بیهوشی، فاقد درد و خونریزی و روش غیر تهاجمی است اما فرد متقاضی و سوابق پزشکی و دارویی باید حتما توسط پزشک کاملاً مورد بررسی قرار گیرد تا ضمن اطمینان از نیاز و آمادگی بدن فرد متقاضی، پاسخ به این درمان، خطرات و عوارض این روش درمانی به حداقل خود کاهش یابد. ممکن است بنا به نیاز فرد متقاضی مصرف بعضی داروها برای مدتی برای فرد متقاضی محدود شود همه این موارد لزوم مراجعه به یک مرکز معتبر و انجام هایفو لاغری تحت نظارت پزشک را یادآور می شود. شما می‌توانید هایفوتراپی را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک انجام دهید و بعد از انجام آن نیز به تمام مراقبت ها توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش برای خود رقم بزنید.

عوارض هایفو لاغری

این روش درمانی از نوع درمان های بی خطر است و عوارض جدی تاکنون در این روش مشاهده نشده است تنها در بعضی از افراد در ناحیه تحت درمان قرمزی، تورم خفیف، خون مردگی و در بعضی موارد کبودی مشاهده شده است که بسیار خفیف است و به سرعت نیز بهبود پیدا کرده است عارضه احتمالی دیگر در این روش درمانی که بسیار نادر است به وجود آمدن ظاهری تاول مانند در موضع هایفوتراپی می‌باشد که طی یک یا دو روز التیام پیدا می‌کند. هایفوتراپی برای لاغری فرایندی بدون درد است و ممکن است فرد متقاضی فقط در ناحیه تحت درمان دچار احساس گزگز شدن و سوزن سوزن شدن شود.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از هایفوتراپی

همانطور که بیان کردیم هایفو لاغری شکم یک روش ایمن و موثر است اگر توسط متخصص با تجربه و در کلینیک معتبر انجام شود هیچ گونه عوارضی با خود به دنبال ندارد، به دلیل اینکه در این روش هیچ گونه نیاز به داروی بیهوشی نیست و زخم و برشی انجام نمی شود پس نیاز به هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری نیز نخواهید داشت. بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید فقط باید طی چند روز به تمام نکات و توصیه های ارائه شده توسط متخصص توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید.

تعداد جلسات مورد نیاز هایفو لاغری شکم

تعداد جلسات مورد نیاز هایفو لاغری شکم بستگی به میزان چربی های انباشته شده در این قسمت و نظر پزشک متخصص دارد اما به طور معمول بین یک تا سه جلسه درمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کند.

سن هایفو لاغری شکم

اگرچه استفاده از هایفوتراپی برای لاغری هیچگونه محدودیت جنسی و سنی ندارد اما به نظر متخصصین هایفوتراپی برای لاغری باید بین سن ۳۵ تا ۷۵ سال انجام شود زیرا انباشته چربی و اضافه وزن معمولاً از سن جوانی و به دلیل بی تحرکی و همچنین شرایط نادرست تغذیه و زندگی آغاز می گردد و از این به بعد چربی ها در بدن تثبیت خواهند شد و همچنین بهترین زمان برای استفاده از هایفوتراپی می‌باشد.

نکات نهایی در مورد هایفو لاغری

اگر با رژیم‌های غذایی سخت و برنامه های ورزشی حرفه ای نتوانسته‌اید چربی های اطراف شکم خود را از بین ببرید بهتر است که هایفوتراپی شکم را امتحان کنید هایفوتراپی یک روش مدرن و پیشرفته برای از بین بردن چربی ها و بهبود سلامت پوست است که نیازی به بیهوشی و یا هزینه‌های بالا نخواهید داشت. همه ما معتقد هستیم ایجاد تغییرات مثبت در بدن در ابتدا با اراده قوی امکان پذیر خواهد بود در ادامه می توانید با مشورت پزشک روش هایفوتراپی برای لاغری شکم را در نظر بگیرید و از مزایای آن بهره مند شوید، شما شایسته بهترین تغییر در ظاهر خود هستید و نباید از وجود چربی های انباشته شده در نواحی شکم و پهلو ناراحت شوید. تیم مرکز زیبایی با تهیه این مقاله تلاش دارد تا با ارائه نکات جزئی و مهم در خصوص هایفوتراپی قبل از شروع جلسات درمانی کنار شما بایستند.

هایفو لاغری
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – هایفو لاغری

سوالات متداول هایفو لاغری برای شکم

‌ سابقه استفاده از هایفو در پزشکی بیشتر از نیم قرن می باشد با این وجود کاربرد های زیبایی و لاغری آن جدید هستند معمولاً افراد متقاضی سوالات زیادی در خصوص این روش درمانی دارند. در ادامه چند مورد از رایج ترین سوالات را برای شما بیان خواهیم کرد در صورتی که پاسخ به سوالات شما در بین گزینه های زیر نیست می توانید از طریق تماس تلفنی در بخش نظرات همین صفحه از مشاورین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج سوالات درمانی و غیر درمانی خود را بپرسید. مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

. آیا هایفو لاغری در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج انجام می‌شود؟

بله؛ کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج یکی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی را دارد این دستگاه پنج بخش تولید کننده امواج گوناگون را دارد که هرکدام برای نواحی مختلف در بدن طراحی شده است. مواد تولید شده در دستگاه‌های موجود در این دستگاه باعث برطرف شدن چین و چروک در پوست و لیفت پوست صورت، گردن و همچنین از بین بردن بافت چربی بدن به خصوص در ناحیه شکم و پهلو می‌شود.

. کدام بخش های بدن را میتوان با هایفو لاغری درمان کرد؟

هایفو لاغری می تواند برای شکم، ران و پهلو استفاده شود البته نواحی باید حداقل ۲.۶ سانتی‌متر چربی اضافه برای برداشتن داشته باشد.

. چربی هایی که هایفوتراپی از بین می برند چه می شود؟

چربی های از بین رفته طی چندین هفته به وسیله کبد یا سیستم بدن جمع آوری و از بدن دفع می شوند. سایز نواحی جهت درمان طی این مدت کم می‌شود و معمولاً پوست این نواحی نیز سفت و خوش‌حالت خواهد شد.

. آیا چربی های از بین رفته باز می گردند؟

خیر؛ افراد بزرگسال تعداد محدودی سلول های چربی دارند به همین دلیل بعد از از بین رفتن این سلول‌ها در روش هایفوتراپی برای لاغری سلول‌های باقیمانده تقسیم نخواهند شد و تعداد کلی آنها کاهش پیدا می‌کند و سلول‌های باقیمانده می توانند بزرگ شوند که این امر بستگی به رژیم غذایی، داروهای مصرفی، سبک زندگی و ورزش دارد.

 توصیه ما به شما این است که برای حفظ نتایج های لاغری وزن خود را ثابت نگه دارید البته باید به این نکته نیز توجه کنید که با افزایش وزن نواحی تحت درمان به شکل قابل توجهی کمتر از سایر نقاط بدن چاق می‌شود.

. آیا هایفو لاغری بدن دردناک است؟

بعضی از افراد متقاضی بیان می‌کنند که در دوره جلسه درمانی احساس گرم شدن، گزگز و سوزن سوزن شدن خفیف را تجربه می‌کنند این موارد به دلیل ضخامت لایه های چربی تحت درمان می باشد برخی از نواحی هم اصلاً دردی احساس نخواهند کرد. از آنجایی که آستانه تحمل درد در هر فرد متفاوت است معمولاً به افراد متقاضی گفته می‌شود که ممکن است درد خفیفی را تجربه کنند و این هایفو لاغری شکم و پهلو روش بدون درد و کم تهاجم به شمار می رود.

. آیا از هایفوتراپی می توان برای سوزاندن چربی های اضافه کم استفاده کرد؟

چون عمق نفوذ امواج فراصوت از پیش مشخص شده حداقل باید ۲.۶ سانتی متر چربی برای برداشتن در نواحی تحت درمان وجود داشته باشد، میزان چربی به کمک ابزار تخصصی تعیین خواهند شد برای فهمیدن این موضوع می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مشورت داشته باشید.

. چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی انجام دهد؟

خانم های باردار و شیرده نمی توانند از این روش درمانی کمک بگیرند، فرد متقاضی نیز باید بالای ۱۸ سال باشد، به بیماری‌های زمینه‌ای، عفونتی و بیماری های پوستی دچار نباشد و در ناحیه تحت درمان نیز هیچگونه زخم یا اسکاری وجود نداشته باشد.

. آیا هایفو لاغری عوارضی دارد؟

تنها عوارض هایفوتراپی را می‌توان کمی قرمزی و حساسیت به لمس در نواحی تحت درمان بیان کرد که این مشکل نیز ظرف ۲۴ ساعت به طور کامل برطرف می‌شود.

. چقدر سایز کم خواهم کرد؟

به طور متوسط سایز دور کمر متقاضیان هایفوتراپی حدود ۳ سانتی متر کاهش پیدا می‌کند یعنی چیزی حدود یک سایز البته نتایج در برخی افراد بیشتر و در بعضی افراد می تواند متوسط یا کم باشد.

نتیجه گیری

چربی های موضعی و زیرپوستی از مشکلاتی است که می‌تواند تمام افراد با هر وزن و سنی را دچار مشکل کند. ممکن است تلاش برای لاغری کرده باشید اما هنوز قسمت هایی از بدن شما دارای چربی های اضافه باشد، ممکن است وزن مناسبی داشته باشید ولی به دلیل ویژگی‌های ژنتیکی چربی های زیادی در شکم و پهلو های شما مشاهده شود. متاسفانه بدن برای ذخیره یا سوزاندن چربی از قانون و قاعده خاصی پیروی نمی کند به همین دلیل روش‌های مناسب درمانی برای برطرف کردن چربی های موضعی ابداع شده یکی از این روش هایفو لاغری می باشد.

 این روش درمانی در یک جلسه بسیار کوتاه انجام می گیرد که دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدتی با خود به دنبال ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام کار می توانید به فعالیت های روزمره خود باز گردید این روش درمانی هیچگونه بیهوشی نیاز نخواهد داشت، تعداد جلسات آن بین یک تا دو جلسه خواهد بود تا شما بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه تحت درمان قرار گیرید هیچگونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری با خود به دنبال ندارد. اگر علاقه دارید از هایفوتراپی برای جوانسازی و زیبایی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به انجام درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/YCVQW

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/KJCzVSiG

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir