مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل

تزریق ژل روشی موثر، ایمن و با دردسر های بسیار کم برای جوانسازی پوست می‌باشد این روش کم تهاجم و مقرون به صرفه است و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد، دوره نقاهت آن بسیار آسان می باشد. بانوان متقاضی تزریق ژل باید از وقایع و مراقبت های بعد از تزریق ژل اطلاع کامل داشته باشند اگر تزریق ژل انجام داده‌ایپ یا قصد انجام این روش جوانسازی و زیباسازی را دارید خواندن این مقاله به شما می تواند کمک کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

مراقبت های بعد از تزریق ژل

تزریق ژل یک روش ایمن موثر با دردسر های بسیار کم برای جوانسازی پوست است این روش کم تهاجمی می باشد، نیازی به بیهوشی ندارد و دوره نقاهت آن بسیار آسان است برای متقاضیان تزریق ژل مراقبت های بعد از تزریق اهمیت زیادی دارد اگر علاقه دارید در خصوص مراقبت های بعد از تزریق ژل اطلاعات کاملی به دست آورید پس با ما در این مقاله همراه باشید.

در جلسه تزریق ژل

. تزریق ژل باید در محیط درمانی مانند کلینیک، بیمارستان و یا در اتاق عمل جراحی مناسب انجام شود.

. زمان مراجعه به کلینیک صورت خود را کاملاً پاکیزه کنید، از لوازم آرایشی و کرم های مرطوب کننده استفاده نکنید و قبل از مراجعه به کلینیک صورت خود را بشویید.

. در روز مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید.

ساعت اول بعد از تزریق ژل

بلافاصله بعد از تزریق ژل ممکن است که کمی قرمزی، تورم، کبودی یا همچنین حساسیت به لمس یا خارش برای شما در محل تحت تزریق احساس شود از ماساژ دادن، خارش و دست زدن به ناحیه تحت تزریق باید خودداری شود این عوارض موقت هستند و بعد از گذشت چند ساعت یا حداکثر چند روز برطرف خواهند شد، اگر علائم بیان شده بیشتر از سه روز برای شما باقی ماند با کلینیک تماس بگیرید.

معمولاً بعد از تزریق ژل احساس درد وجود نخواهد داشت و درد بسیار خفیفی احساس می شود برای از بین بردن این درد نباید از داروهایی مانندداروهای ضد التهابی ایبوپروفن و ژلوفن کمک بگیرید این داروها می‌تواند باعث ایجاد کبودی و خونریزی گسترده شود به جای آن می توانید از استامینوفن استفاده کنید.

. برای رفع کبودی از کمپرس آب سرد استفاده کنید

معمولاً بعد از تزریق ژل عارضه‌ای برای شما حاصل نمی‌شود اما همچون سایر درمان های زیبایی در این درمان نیز ممکن است که در بعضی از افراد که دارای پوست‌های بسیار حساس هستند عوارضی مشاهده شود کبودی می تواند یکی از این عوارض باشد، کمپرس سرد می‌تواند به کاهش آن کمک زیادی کند علاوه بر این معمولاً کرم و پمادهایی هستند که می‌توانند در کاهش کبودی موثر باشند که شما می توانید آنها را از داروخانه ها بدون نسخه پزشک تهیه کنید و استفاده نمایید. پزشک با مشاهده شرایط فرد متقاضی نیز ممکن است داروها یا پماد هایی را برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی و جلوگیری از عوارض تجویز کند گاهی در بعضی کلینیک‌ها همراه با توصیه های ضروری داروهایی نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد لازم است که بیمار در استفاده از این داروها توجه کافی داشته باشد.

توصیه های بعد از تزریق ژل

تلاش کنید که بعد از تزریق ژل تاحد امکان ناحیه تحت درمان بی حرکت باشد اگر در سطح پوست برآمدگی ایجاد شود می توانید با کمک ماساژ این برآمدگی را برطرف کنید، بسته به نوع ژل استفاده شده برای شما ممکن است احساس کنید پوست شما کمی سفت شده است معمولاً طی یک هفته این احساس برطرف خواهد شد و پوست شما دوباره نرم و لطیف می شود.

. اصلاح و آرایش صورت بعد از یک هفته مجاز است

بلافاصله بعد از تزریق ژل به نواحی مختلف صورت یا بدن افراد مجاز به آرایش و اصلاح صورت نخواهند بود معمولاً بعد از گذشت یک هفته می توانند آرایش و اصلاح صورت انجام دهند البته بعد از تزریق ژل به سایر نواحی می توان آرایش انجام داد و از کرم های ضدآفتاب استفاده کرد.

. با شوینده های ملایم ناحیه تحت درمان را بشویید برای جلوگیری از ایجاد عفونت باید ناحیه تحت درمان همواره تمیز و خشک نگه داشته شود، برای شستن ناحیه تحت درمان می توانید از شوینده‌های ملایم و مخصوص استفاده کنید تا التهاب و تحریکات پوستی به حداقل خود برسد. بعضی از شوینده ها ممکن است که باعث ایجاد تحریک پوستی شود در کلینیک بین المللی پوست و مو و سنندج شوینده های مناسب برای افراد متقاضی معرفی خواهد شد.

. گرم و سرد شدن شدید محل تحت تزریق می تواند اثرات درمان را کاهش دهد، قبل از برطرف کردن عوارضی مانند تورم، کبودی و قرمزی نباید محل تحت درمان گرم شود بنابراین باید از نور خورشید، رفتن به سونا، سولاریوم، جکوزی و حمام خودداری کنید سرمای شدید نیز می‌تواند تاثیرات این روش درمانی را کاهش دهد و عوارض آن را شدیدتر کند به همین دلیل فعالیت هایی مانند برف بازی و شنا در آب سرد ممنوع می باشد کمی صبور باشید و بعد از برطرف شدن کامل عوارض تزریق ژل می توانید به انجام این فعالیت ها بپردازید.

. ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین را مدتی کنار بگذارید: معمولا افرادی که قصد تزریق ژل را دارند بعد از اتمام درمان از کلینیک مرخص می‌شوند و از روز بعد می توانند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند اما انجام ورزش و فعالیت های سنگین به مدت دو هفته ممنوع می باشد زیرا انجام این فعالیت ها باعث افزایش شدت کبودی و تورم خواهد شد. در صورتی که شما ورزشکار حرفه‌ای هستید باید حتماً در زمینه شروع فعالیت های خود با پزشک مشورت داشته باشید.

. توصیه های پزشک در رابطه با انجام ماساژ ها را جدی بگیرید:

 بعد از تزریق ژل به نواحی مختلف مانند تزریق ژل به باسن، لب  وسینه برای توزیع یکنواخت ژل در ناحیه مورد نظر، جلوگیری از تجمع خون مردگی و گلوله گلوله شدن ژل پزشکان انجام ماساژ های خاص را به شما توصیه خواهد کرد لازم است نسبت به انجام ماساژ ها توجه ویژه داشته باشید و طبق دستورالعمل پزشکان ها را انجام دهید.

. خوابیدن روی صورت بعد از تزریق ژل به صورت ممنوع است:

در صورتی که ژل به قسمت های مختلف صورت تزریق شده باشد افراد باید دقت زیادی در چند روز اول بعد از تزریق در زمان خوابیدن داشته باشند، از خوابیدن روی صورت خودداری کنند؛ خوابیدن روی صورت سبب فشار به نواحی تحت تزریق می شود و این کار می‌تواند به کاهش کیفیت درمان منجر شود توصیه می‌کنیم که افراد صاف و رو به بالا بخوابند.

. پوشیدن لباس‌های مناسب بعد از تزریق ژل در نتیجه درمان موثراست:

بسته به نواحی تحت درمان با کمک ژل مدتی پس از جلسه درمانی فرد باید مراقب پوشش خود باشد برای مثال اگر که تزریق ژل به سینه انجام داده برای اینکه ژل به خوبی در ناحیه تحت درمان قرار بگیرد فرد باید از گن های فشرده و یا سوتین های ورزشی استفاده کند یا اگر تزریق ژل به باسن را انجام داده باید از پوشیدن شلوارهای تنگ خودداری کند، پوشیدن شلوار و شلوارک تنگ می تواند سبب تمرکز ژل در یک قسمت و به هم ریختن فرم باسن شود.

۹۸ درصد از آسیب های پوستی مانند پیری چین و چروک، لک های پوستی و …… در اثر قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به وجود می‌آید استفاده از کرم‌های ضدآفتاب می‌تواند راه مناسب برای جلوگیری از پیری پوست باشد یادتان باشد که هر ۴ ساعت یکبار باید این کرم را تمدید کنید.

تغذیه مناسب بعد از تزریق ژل

قبل از برطرف شدن داروهای بی حسی برای تزریق ژل به لب باید از خوردن و آشامیدن خودداری کنید اثرات بی حسی بعد از تزریق ژل به لب می تواند برای مدت ۴۵ دقیقه باقی بماند با توجه به اینکه در این مدت لب شما بی حس است بهتر است که از خوردن و آشامیدن خودداری کنید زیرا در این شرایط امکان گاز گرفتگی می تواند حاصل شود و گاز گرفتگی می تواند اثرات نامطلوبی روی نتیجه درمان داشته باشد.

. نوشیدن مقدار کافی آب ضروری است:

بعد از تزریق ژل مصرف آب برای دسترسی به بهترین نتیجه بسیار مهم است. ترکیبات اغلب ژل ها هیالورنیک اسید می‌باشد که یک ماده قندی است که در بسیاری از بافت‌های بدن از جمله غضروف ها و پوست وجود دارد این ماده بعد از جذب آب حجیم شده و حالت ژله‌ای به خود می‌گیرد که کمبود آب در بدن می‌تواند روی عملکرد ژل ها و فیلرهای پوستی تاثیر گذار باشد.

. بعد از تزریق ژل به تغذیه توجه کافی داشته باشید:

 توصیه می شود که افراد بعد از تزریق ژل رژیم غذایی با کربوهیدرات که شامل لوبیا، سیب زمینی و جوی دوسر است استفاده کند در تزریق ژل به لب حدود یک هفته بعد از تزریق از خوردن غذاهای داغ باید خودداری کنید نوشیدن غذاهای داغ ماندگاری اثرات ژل را می تواند کاهش دهد.

. مصرف الکل و استعمال دخانیات سبب افزایش التهاب و تورم می‌شود:

 معمولا به افراد متقاضی تزریق ژل توصیه می شود که حداقل به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی خودداری کنند استفاده از این مواد می‌تواند احتمال ایجاد تورم و التهاب را افزایش دهد علاوه بر این باید گفت که بیماران چند روز قبل از انجام درمان نیز نباید که الکل یا دخانیات استفاده کنند.

چند نکته مهم بعد از تزریق ژل

امروزه پیشرفت های زیادی در حوزه پزشکی و از جمله زیبایی صورت گرفته است. پیشرفت های به دست آمده در درمان‌های زیبایی شامل تجهیزات و امکانات، تکنیک های درمانی و موارد این چنینی می باشد با توجه به تحولات نتیجه درمان بسیار با کیفیت تر و طبیعی تر از قبل است به همین دلیل نسبت به قبل استقبال زیادی از روش‌های درمانی زیبایی می‌شود برای اینکه از مزایای این روش ها زیبایی بهره مند شوند لازم است که شرایط زیر در آنها فراهم باشد:

. برای درمان به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که پزشک متخصص با مهارت کافی داشته باشد و مجهزترین و بروزترین دستگاه ها در آن وجود داشته باشد.

. مواد مورد استفاده از جمله ژل ها و فیلر ها باید استاندارد و مرغوب باشد.

. روش درمانی باید متناسب با شرایط فرد انتخاب شود.

. به مراقبت های قبل و بعد از انجام درمان توجه شود.

مراقب استفاده از مسکن ها باشید

برای تزریق ژل معمولاً از بی‌حسی موضعی کمک گرفته می‌شود و نیازی به بیهوشی عمومی نخواهید داشت پزشک قبل از تزریق ژل از داروهای بی حس کننده موضعی در ناحیه تحت درمان استفاده می کند علاوه بر این در بعضی از انواع ژل ها داروهای بی حسی با ژل ترکیب شده و همراه با ژل وارد بدن می‌شود امروزه خیلی از انواع ژل‌ها حاوی مواد بی‌حس‌کننده هستند و پس از چند ثانیه بعد از تزریق ناحیه تزریق بی حس شده و فرد دیگر درد ناراحتی احساس نخواهد کرد اما اثرات بی حسی، موقت هستند و مدتی بعد از انجام درمان از بین می روند بنابراین معمولا افراد بعد از تزریق ژل و از بین رفتن تاثیرات بی حسی می توانند کمی درد را تجربه کنند در چنین مواقعی استفاده کردن از مسکن می‌تواند راه مناسبی برای برطرف کردن این مشکل باشد ولی فرد متقاضی نباید برای آرام کردن درد از داروهایی مانند آسپرین یا داروهای غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن و ژلوفن استفاده کند، این داروها می‌تواند باعث رقیق شدن خون و افزایش احتمال خونریزی و کبودی شود، توصیه ما به شما در چنین شرایطی استفاده کردن از استامینوفن که معمولاً شدت آن بسیار کم تر از استامینوفن به راحتی می‌تواند برای تسکین درد بعد از تزریق ژل کافی باشد.

 متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج بعد از انجام جراحی های زیبایی با در نظر داشتن وضعیت جسمی و سابقه فرد متقاضی مسکن های مناسب را برای او تجویر خواهند کرد که اگر فرد متقاضی در منزل احساس درد یا ناراحتی داشت از آنها استفاده کند.

برای مشاهده اثرات تزریق ژل صبور باشید

تزریق ژل جزو روش‌های جوان‌سازی پوست است که بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمان می توانید اثرات آن را مشاهده کنید اما ممکن است مقداری قرمزی، تورم و کبودی در ناحیه تحت درمان ایجاد شود که سبب می شود اثرات درمان به طور کامل قابل مشاهده نباشد.

همان طور که بیان کردیم عوارض در کوتاه مدت از بین خواهند رفت و بعد از برطرف شدن آنها اثرات تزریق ژل را می توانید به خوبی مشاهده کنید، برای مشاهده اثرات حداکثری تزریق ژل نیاز به دو الی چهار هفته زمان است.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – تزریق ژل

نگران عوارض بعد از درمان نباشید

همانطور که بیان کردیم تزریق ژل یک درمان کم عارضه و کم تهاجمی باشد معمولاً بعد از تزریق ژل به قسمت‌های مختلف، صورت و بدن فرد متقاضی فقط کمی قرمزی، کبودی، تورم، خارش و حساسیت به لمس در مجاورت محل تحت درمان را احساس خواهد کرد این موارد موقت می باشند و خیلی زود نیز برطرف خواهند شد جای هیچگونه نگرانی در خصوص آنها وجود ندارد، بعد از برطرف شدن این عوارض اثرات تزریق ژل به خوبی مشخص خواهد شد و فرد متقاضی از نتایج به‌دست‌آمده لذت بیشتری می‌برد در صورتی که علایم بیان شده در مدت سه روز از بین نرفت توصیه ما به شما این است که با پزشک خود تماس بگیرید معمولاً توصیه های پزشک و مصرف بعضی داروها که بعد از تزریق ژل تجویز شده می تواند برای برطرف کردن عوارض کافی باشد و نیازی به درمان های بیشتر نخواهید داشت.

در صورت مشاهده عوارض حتماً با کلینیک تماس بگیرید

مجدد بیان می‌کنیم که عوارض بعد از تزریق ژل بسیار خفیف هستند و به مرور زمان و با کمک درمان های بسیار ساده می توانید آنها را برطرف کنید با این حال اگر فرد متقاضی بعد از تزریق ژل با هر کدام از عوارض زیر روبه رو شد لازم است که با پزشک یا کلینیک خود تماس بگیرد:

. حساسیت شدید پوست به لمس

. درد زیاد که با مصرف دارو درمان نشود و به مرور شدت آن افزایش پیدا کند

. ایجاد لکه های پوستی تیره و روشن در ناحیه تحت درمان

. قرمزی شدید در محل تحت تزریق.

آیا تزریق ژل درد دارد؟

ممکن است در هنگام تزریق ژل به خصوص اگر تزریق در ناحیه صورت انجام شود کمی احساس درد یا ناراحتی وجود داشته باشد با توجه به اینکه معمولاً در این روش درمانی از ژل های موقت استفاده می‌شود در جلسات ابتدایی ممکن است کمی درد حاصل شود ولی در جلسات بعدی درد کمتر و کمتر خواهد شد البته جای نگرانی نیست برای راحتی شما از داروهای بی حسی موضعی یا تزریقی کمک گرفته می‌شود تا در زمان درمان با کمترین درد و ناراحتی روبرو شوید همچنین میتوان قبل از مراجعه یا بعد از تزریق ژل از استامینوفن استفاده کنید.

اثرات و نتایج تزریق ژل

اثرات و نتایج این روش جوانسازی بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است فقط ممکن است که بعد از تزریق کمی قرمزی، تورم و کبودی حاصل شود و بعد از چند روز این مشکل برطرف می شود و شما می توانید نتایج این روش را مشاهده کنید ماندگاری اثرات تزریق ژل بستگی به نوع ژل استفاده شده متفاوت می‌باشد.

. ژل های حاوی کلاژن: در بین انواع ژل ها این گروه کمترین ماندگاری را با خود به دنبال دارند و اثرات آنها می تواند بین دو تا چهارماه پایدار باشد.

. ژل های حاوی هیالورونیک اسید: میزان ماندگاری این ژل‌ها در افراد مختلف متفاوت است و می‌توان به طور میانگین گفت بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

. ژل های نیمه دائم: ژل هایی که حاوی کلسیم هیدروکسی آپاتیت یا پلی لاکتیک اسید هستند در این دسته قرار دارند و معمولاً ماندگاری آنها بین ۱۸ ماه تا دوسال است.

. ژل های دائمی: این ژل ها از مواد مصنوعی مانند پلی متیل متاکریلات ساخته شده‌اند و ماندگاری آنها می تواند بیشتر از ۵ سال باشد به دلیل عوارض و خطرات این ژل امروزه از آن کمتر استفاده می شود.

علاوه بر نوع ژل تزریقی محل تحت درمان و همچنین میزان ژل استفاده شده نیز اهمیت زیادی دارد.

کاربردهای تزریق ژل

از کاربردهای مهم تزریق ژل می‌توان به افزایش کلاژن سازی در پوست و برطرف کردن انواع چین و چروک‌، خط خنده، خط کناره گونه و سایر خطوط صورت اشاره کرد. سایر کاربردهای تزریق ژل عبارتند از:

. جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری از کاربردهای دیگر تزریق ژل محسوب می شوند.

. با کمک انواع ژل ها می توانید به قسمت های مختلف بدن خود حجم ببخشید مانند سینه، ران، چانه، گونه، باسن و لب.

. از دیگر کاربرد های تزریق انواع ژل ها میتوان به جوانسازی پوست دست و پا اشاره کرد.

. تزریق انواع ژل ها در زیباسازی بینی و فرم دهی به آن نیز می‌تواند موثر باشد.

. گاهی با توجه به نظر متخصصین می‌توان از این ژل ها برای فرم دهی به کل صورت و ترمیم آن استفاده کرد.

. یکی دیگر از کاربردهای تزریق ژل برطرف کردن گودی، چروک، سیاهی چشم و افتادگی پلک است.

. ژل ها می‌توانند زخم های پوست را نیز درمان کنند.

بیشتر افراد از فیلر های پوستی برای از بین بردن چین و چروک در صورت استفاده می کنند اثرات فیلرها روی چین و چروک بسیار فوق العاده می باشد اما این روش جوانسازی کاربردهای زیادی دارد و اکثر کاربردهای تزریق ژل توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا تایید شده است بعضی از کاربردهای آن هنوز مورد تایید این سازمان قرار نگرفته ولی ایمنی بالا و تاثیرات بسیار زیادی دارد.

مراحل تزریق ژل

هرساله میلیون‌ها نفر برای جوانسازی در قسمت‌های مختلف بدن خود اقدام به تزریق ژل می کنند این روش درمانی بعد از تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین روش ها برای جوانسازی پوست می‌باشد ما در ادامه با مراحل این روش زیبایی شما را آشنا می کنیم:

. مشاوره و معاینه: قبل از انتخاب فیلر مورد نظر پزشک ظاهر و رنگ پوست و نواحی بدن شما را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و بر اساس اینکه کدام نواحی باید تقویت شوند معاینه و بررسی دقیق انجام می گیرد.

. آماده سازی و بی حسی: در این مرحله بعد از رعایت توصیه‌های لازم محل تزریق با کمک محلول ضد باکتریایی پاکسازی خواهد شد بعد از آن با کمک کمپرس یخ، پماد بی حس کننده و ماده های بی حسی موضعی ناحیه تحت درمان آماده خواهد شد تا در زمان تزریق هیچگونه دردی احساس نشود.

. تزریق فیلر: بد نیست بدانید که تزریق به ناحیه مورد نظر فقط چند ثانیه زمان می‌برد بعد از آن پزشک اقدام به ماساژ و ارزیابی نتایج می کند و اگر تزریق نیاز به اصلاح داشته باشد مجدد تزریق را انجام خواهد داد حداکثر زمان برای تزریق ژل نهایتاً یک ساعت است.

. بررسی نتایج: بعد از تزریق پزشک و فرد متقاضی نتایج کلی را مورد بررسی قرار می‌دهند استفاده کردن از کمپرس سرد می تواند تورم به وجود آمده را بلافاصله بعد از تزریق کاهش دهد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل

همانطور که گفتیم تزریق ژل مزایای زیادی با خود به دنبال دارد و این روش زیبایی کم هزینه می باشد اما نکته‌ای که در خصوص آن وجود دارد مسئله اینجاست که آیا شما نیز کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به شمار می روید یا خیر؟

اگر شرایط زیر در شما وجود داشته باشد شما نیز کاندیدای مناسب به شمار می روید:

. فردی که قصد تزریق فیلر دارد باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشد.

. نداشتن هیچگونه بیماری زمینه ای.

. نداشتن هرگونه آلرژی و حساسیت زیرا اگر فرد به فیلر ها حساسیت داشته باشد ممکن است که مشکلات جدی برای آنها به وجود آید در این موقع برای انجام این روش باید با پزشک مشورت داشته باشید و در صورت تایید اقدام به تزریق فیلر نمایید.

. افرادی که در حفظ سلامت خود کوتاهی نمی کنند کاندیدای مناسب برای این روش جوانسازی به شمار می روند.

. همچنین فرد باید انتظارات واقع بینانه از نتیجه به دست آمده داشته باشد.

. این روش زیبایی برای افراد بالای ۱۸ سال می تواند استفاده شود و هیچ گونه محدودیت سنی ندارد.

. چنانچه قصد دارید فقط قسمتی از صورت خود را فیلر بزنید نیازی نیست که کل صورت را اصلاح کنید با تصمیم گیری پزشک فقط ناحیه مورد نظر اصلاح خواهد شد.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – تزریق ژل

مزایای تزریق ژل

مزیت های فراوان تزریق ژل به قسمت‌های مختلف بدن و صورت باعث شده که این روش جوانسازی و زیبایی روزبه‌روز طرفداران زیادی را به خود جلب کند از جمله این مزایا عبارتند از:

. استفاده از بسیاری از ژل ها برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است.

. ژل در جوان سازی و اصلاح فرم صورت و بدن می تواند کاربردهای وسیعی داشته باشد.

. این محصول می‌تواند هم برای بانوان و هم برای آقایان استفاده شود.

. استفاده از آن به عنوان یک روش غیرتهاجمی و غیرجراحی طرفداران زیادی دارد.

. تزریق فیلر نیازی به بیهوشی، جراحی و بیمارستان ندارد و هیچ گونه درد و خونریزی در آن وجود ندارد.

. به دلیل استفاده بیشتر پزشکان از مواد بی‌حس‌کننده در این روش هیچگونه دردی احساس نمی شود.

. دوره نقاهت این روش کوتاه است و بهبودی بعد از دوهفته کامل می شود می‌توانید بلافاصله بعد از تزریق فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید.

. ماندگاری فیلر ها و ژل ها بسیار بالاست و تا ۱۸ ماه ممکن است باقی بماند.

. تزریق فیلر با کمترین خطر و عوارض همراه است.

. فیلر های تزریقی را می توان در هر زمانی ترمیم کرد.

. انتخاب انواع ژل ها برای جوانسازی، حجم دهی و زاویه سازی در مقایسه با عمل های تهاجمی ارزان‌تر، کم خطر تر و اقتصادی تر هستند.

. نتایج تزریق ژل بسیار ظریف و طبیعی است.

. نتایج فوری بعد از گذشت ۱۰ دقیقه به خوبی قابل مشاهده است.

معایب تزریق ژل

به طور کلی می‌توان گفت که تزریق ژل هیچگونه معایبی با خود به دنبال ندارد مگر آنکه این روش توسط یک فرد بی تجربه و مرکز غیر معتبر انجام شود امروزه علاوه بر کلینیک‌ها که خدمات زیبایی انجام می‌دهند آرایشگاه ها نیز خدمات زیبایی مانند تزریق فیلر را برای مشتریان خود انجام می‌دهند اعتماد به مکان های به غیر از کلینیک و پزشک ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد این عوارض می‌تواند شامل آسیب عصبی، آسیب بافتی، خونریزی شدید، درد، کبودی، قرمزی خطرناک و غیرعادی، ماندگاری کوتاه مدت، نامتقارن شدن محل تحت درمان، گلوله گلوله شدن ژل در زیر پوست، واکنش و آلرژی، حرکت ژل در زیر پوست و عفونت باشد.

توجه کنید که تحقیق و بررسی در خصوص کلینیک اهمیت بسیار زیادی دارد با مراجعه به یک کلینیک معتبر می توانید از هر گونه عوارض جدی تزریق فیلر ها جلوگیری کنید و آن را به عنوان یک روش ایمن و نتیجه‌بخش استفاده کنید. شما می توانید تزریق انواع فیلر ها را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه معایب و عوارض این روش درمانی در امان باشید تمام خدمات این کلینیک زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن انجام می گیرد.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل همیشه یکی از سوالات اصلی افراد است، هزینه خدمات زیبایی به عوامل زیادی می تواند بستگی داشته باشد از جمله اعتبار و سابقه کلینیک، تخصص و مهارت پزشک، میزان ژل مصرفی، نوع برند استفاده شده و … از فاکتورهای تاثیرگذار روی هزینه تزریق ژل‌ها محسوب می‌شود.

 توجه داشته باشید که قیمت ارزان همیشه نشان دهنده کیفیت مناسب و قابل قبول نیست بنابراین همیشه در درجه اول به مهارت و تخصص پزشک دقت داشته باشید و سپس به هزینه‌ها توجه فرمایید بدون شک آسایش شما و رسیدن به نتیجه مورد نظر هنگام انجام خدمات زیبایی بیشتر از بحث هزینه اهمیت دارد. هزینه تزریق انواع ژل ها به صورت کامل بر عهده فرد متقاضی است و بیمه هرگز هزینه آن را پوشش نمی‌دهد جهت دریافت هزینه‌های دقیق تزریق می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

تزریق ژل امروزه به عنوان یک روش ایمن و موثر برای جوانسازی پوست می‌باشد این روش کم تهاجمی و مقرون به صرفه است، نیازی به هیچگونه بیهوشی ندارد و دوره نقاهت بسیار کوتاه و آسانی به دنبال دارد؛ شما می توانید به راحتی با استفاده از این روش درمانی به جوانسازی و زیبایی قسمت های مختلف صورت و بدن خود بپردازید.

 تزریق ژل می‌تواند آثار پیری، چین و چروک و لکه‌های پوستی را برطرف کند و همچنین به قسمت‌های مختلف بدن حجم و زیبایی ببخشد. اگر شما جزو افرادی هستید که می‌خواهید تزریق ژل به قسمت‌های مختلف بدن را انجام دهید و به خوبی می توانید مراقبت های بعد از تزریق ژل را انجام دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش زیبایی و جوانسازی بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن انجام می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/23jLX

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/hxjmOWez

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir