ماندگاری لیفت چشم چقدر است؟

ماندگاری لیفت چشم چقدر است؟

ماندگاری لیفت چشم چقدر است؟

امروزه روش های جدید و پیشرفته برای جوانسازی و زیبایی پوست استفاده می شود.

اگر چه نمی توان روند پیری را متوقف کرد، اما می‌توان بدر کند کردن سرعت پیری تاثیر گذار بود ، لیفت با نخ که از روش های محبوب و نسبتاً ماندگار می باشد که با هدف بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار می گیرد و میتواند با از بین بردن چین و چروک و خطوط سطحی روی پوست علائم پیری پوست را برطرف کند.

ما در طی این مقاله که پیش رو داریم در خصوص این روش زیبایی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم و عوامل تاثیر گذار و ماندگار لیفت چشم با نخ را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر علاقه دارید اطلاعات کاملی در این زمینه حاصل کنید در ادامه این مقاله درباره وب سایت کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

لیفت چشم چیست؟

لیفت چشم می تواند روشی برای جوان کردن و زیبا کردن چشم ها باشد که با استفاده از آن می توانید آثار خستگی و افزایش سن را از چهره خود برطرف کنید.

این روش برای برداشتن پوست اضافه پلک یا برطرف کردن پف و افتادگی استفاده می‌شود.

همچنین با استفاده از آن می توانید افتادگی کنار چشم را برطرف کنید و چین و چروک ها را از بین ببرید ، لیفت چشم می تواند شما را به راحتی به ایام جوانی بازگرداند توجه داشته باشید که این روش فقط برای زیبایی استفاده نمی‌شود.

لیفت چشم می تواند برای بعضی از اهداف درمانی نیز استفاده شود.

برای مثال در افراد مسن با اصلاح افتادگی پلک ها می تواند دید بهتری را برای آنها به دنبال داشته باشد.

به طور کلی لیفت دارای انواع گوناگونی می باشد مانند لیفت زیر چشم ، دور چشم ، گوشه چشم ، گودی زیر چشم ، افتادگی چشم و اطراف ؛ روش های متفاوتی برای انجام انواع مختلف لیفت چشم وجود دارد ما در این مقاله در خصوص لیفت چشم با نخ توضیحات کاملی را برای شما بیان خواهیم کرد.

دلیل افتادگی پلک یا پف زیر چشم چیست؟

با افزایش سن و کم شدن سطح کلاژن در پوست ، پوست کم کم رطوبت و چربی خود را از دست خواهد داد و خاصیت ارتجاعی از بین می‌ رود.

بنابراین به مرور زمان پوست دچار افتادگی می شود و چشم ها حالت طبیعی خود را از دست می‌دهند در پلک بالایی چشم افتادگی پلک سبب می شود که پوست اضافه به طرف پایین بیاید و گاهی این پوست روی مژه ها نیز باعث سنگینی آنها می شود.

در نتیجه همین موضوع دید افراد را می تواند دچار مشکل کند در پلک پایینی نیز معمولاً لایه های چربی جمع شده و پف زیر چشم حاصل می‌ شود.

این موضوع به دلیل ضعیف شدن غشای نگهدارنده چربی در اطراف چشم و ماهیچه ها رخ خواهد داد.

هر دوی این موارد به راحتی و با کمک گرفتن از لیفت چشم قابل حل می باشد.

بنابراین شما می‌توانید با روش‌ های مناسب آثار افتادگی را از بین ببرید و حالت طبیعی را به چشمان خود بازگردانید.

روش های مختلف لیفت چشم

تاکنون روش‌ های مختلفی برای لیفت چشم به وجود آمده که هر کدام از روش ها تکنیک های خاصی را با خود به دنبال دارد و برای رفع اشکالات در ناحیه مشخصی از چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب روش مناسب لیفت بر عهده پزشک متخصص می باشد و با بررسی آناتومی بدن فرد متقاضی و انتظارات و اهدافی که از لیفت چشم دارید می تواند بهترین روش را برای شما تجویز کند.

همانطور که بیان کردیم ما در این مقاله در خصوص لیفت چشم با نخ توضیحات کاملی را به شما ارائه خواهیم داد و در پایان نیز در خصوص روش های دیگر نیز گفتگو خواهیم کرد.

لیفت با نخ چیست؟

در طی سال‌های گذشته تنها روش برای جوانسازی و برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست جراحی بوده است.

با توجه به خطرات بعد از انجام جراحی و دوره نقاهت طولانی مدت روش‌ های غیر جراحی نیز ابداع شدند.

البته بعضی روش های جوانسازی قدمت طولانی با خود به دنبال دارند، اما به مرور زمان گسترش و ارتقا یافتند.

همچنین می‌توان نتایج دائمی جراحی را با روش‌ های غیر جراحی حاصل کرد به هر حال در زمان قدیم تنها راه جوانسازی را رفتن زیر تیغ جراحی می دانستند.

این جراحی در کنار نتایج دائمی که با خود به دنبال دارد هزینه های بالایی را نیز به همراه خواهد داشت.

بنابراین به دلیل ترس از انجام عمل جراحی و هزینه های بالای آن کمتر کسی برای جوانسازی و لیفت پوست و چشم به این روش می پردازد ، امروزه روش های مدرن و کم تهاجمی مانند لیفت با نخ جایگزین مناسب برای جراحی به شمار می‌رود.

در این روش با کمک گرفتن از نخ های بخیه قابل جذب پوست کشیده ، جوان و سفت خواهد شد.

این نخ ها به صورت موقت علائم پیری را می توانند از بین ببرند و همچنین نتایج به دست آمده از آن کمتر از جراحی نمی باشد از تاثیرات فوق العاده این روش می توان به دو مورد بسیار مهم اشاره کرد.

.لیفتینگ و سفت کردن پوست

در این روش زیبایی و غیر جراحی پزشک متخصص بدون نیاز به تیغ جراحی و به وجود آمدن هیچگونه برش روی سطح پوست جوانی و شادابی را می تواند به چهره شما هدیه دهد.

از تاثیراتی که در پوست ایجاد می‌کند، کشیدگی و سفت شدن آن خواهد بود.

در واقع پزشک متخصص در این روش به جای بریدن و برداشتن پوست اضافه با کمک گرفتن از نخ های بخیه پوست شما را محکم و سفت خواهد کرد تا افتادگی آن از بین برود و بدون نیاز به تحمل درد و درد سر های جراحی می توانید پوستی جوان شاداب و زیبا داشته باشید.

. تحریک به کلاژن سازی

نکته مهم دیگر در خصوص استفاده از نخ های بخیه در زیر پوست این است که در کنار جوان شدن پوست فرایند پیری را نیز می‌تواند کند تر کند ، جای بخیه با تحریک پوست در ناحیه تحت درمان مجبور به تولید کلاژن بیشتر می شود که ما را به هدف نزدیک‌ تر می‌کند.

کلاژن نوعی پروتئین پوستی می باشد که یکی از اصلی‌ترین عامل جوانسازی و استحکام پوست می باشد.

همچنین در ترمیم زخم‌ ها ، حجیم شدن پوست ، سرزندگی و شادابی آن تاثیرگذار خواهد بود.

هر چه سن فرد بالا تر می‌رود، تولید کلاژن نیز در بدن کاهش پیدا می‌کند و حدود ۸۰ درصد از ضخامت پوست در سن ۷۰ سالگی کاهش پیدا خواهد کرد.

با کاهش ضخامت پوست علائم پیری خود را بیشتر نمایان می کنند.

زیرا قدرت آنها برای نگه داشتن بافت ها و ساختار زیرین پوست کم خواهد شد.

بنابراین نمی‌توان با جاذبه زمین مقابله کرد و پوست به طرف پایین کشیده خواهد شد.

با افزایش تولید کلاژن در این روش زیبایی افتادگی و شل شدگی پوست دیگر اتفاق نخواهد افتاد و روند پیری پوست به تعویق می‌افتد.

به طور کلی می‌توان بیان کرد لیفت با نخ از روش‌های بسیار پیشرفته می باشد.

افراد متقاضی با انجام این روش زیبایی و افزایش کلاژن به تدریج پوستی سفت و محکم خواهند داشت تا زمانی که نخ های بخیه در زیر پوست قرار دارند ترمیم بدن به طور مداوم فعال خواهد بود زیرا بدن به دلیل وجود نخ ها در زیر پوست واکنش از خود نشان می دهند.

بدن انسان به گونه ای طراحی شده که در برابر اجسام خارجی که وارد بدن شده واکنش نشان می دهد، البته شما بعد از جایگذاری نخ ها احساس هیچگونه ناراحتی یا مشکلی را نخواهید داشت بلکه احساس کشیدگی و سفت شدن پوست را تجربه خواهید داشت .

برای لیفت چشم و صورت با کمک نخ از نخ های مختلفی استفاده می شود که ما در ادامه این مطلب آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج-لیفت چشم

انواع لیفت با نخ

در این روش زیبایی و جوانسازی به متخصصین از نخ های متفاوتی استفاده می کنند.

این نخ ها مانند داربست در زیر پوست قرار داده می‌شوند، میزان ضخامت آنها به اندازه‌ی یک تار مو می باشد و این نخ ها ممکن است از فلزات گران قیمتی مانند طلا ، پلاتینیوم یا فیبر های سنتتیک مانند استر یا کاپرون و یا ترکیبی از پلیمرهای مصنوعی یا سایر مواد باشد پزشک متخصص برای انجام لیفت چشم و پوست از سه نوع نخ استفاده می کند که عبارتند از:

. نخ های جذبی

این نخ ها به مرور زمان در بدن جذب خواهند شد و خاصیت زیست سازگاری و تغذیه کنندگی با بدن خواهند داشت و بدن نسبت به نخ ها واکنش نشان می دهد.

سلول های پوستی در کنار نخ ها محکم و سفت خواهد شد به همین دلیل پس از جذب نخ ها اثرات و ماندگاری آنها می تواند قابل مشاهده باشد.

. نخ های ترکیبی

نخ های ترکیبی به گونه ای هستند که بخشی از آنها می تواند در پوست جذب شود و بخشی دیگر به شکل تکه های بسیار ریز در زیر پوست باقی خواهند ماند.

این نخ ها در پوست جذب می‌شوند، اما در طول آنها بخش های مخروطی شکلی وجود دارد که قابل جذب در پوست نخواهند شد و برای همیشه در پوست باقی خواهند ماند.

این مخروط ها کوچک هستند و بیرون از پوست به هیچ وجه مشاهده نخواهند شد.

حتی با گذشت زمان، در زیر پوست نیز احساس نخواهند شد.

این نوع نخ ها بعد از جایگذاری به سختی تکان میخورند.

از معروف‌ ترین این نخ ها می‌توان به نخ های سلولیت اشاره کرد.

مراحل انجام لیفت چشم با نخ

قبل از اینکه بخواهید برای جوانسازی و زیبایی پوست از نخ استفاده کنید باید در خصوص انجام آن اطلاعات دقیقی به دست آورید.

زیرا این روش بسیار حساس است و باید توسط یک پزشک متخصص و کاربلد انجام گیرد.

به خصوص اگر بخواهید که لیفت چشم را با نخ انجام دهید ، می دانید که چشم عضو حساسی از صورت است که هرگونه مشکل و ناراحتی می تواند ضرر های جبران ناپذیری را برای شما به دنبال داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج یکی از معتبر ترین کلینیک ها برای ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی می باشد.

در این کلینیک، روش های زیبایی لیفت با نخ توسط متخصص با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد و افراد متقاضی عزیز می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی و استرسی مراحل انجام این فرآیند را پشت سر بگذارند.

بعد از حضور شما در کلینیک پزشک متخصص به بررسی مشکلات پوستی شما می پردازد و دلیل افتادگی و شل شدگی پوست اطراف چشمان شما را مشخص خواهد کرد.

همچنین نسبت به شرایط شما و ناحیه درمان ، نوع نخ را انتخاب خواهد کرد.

پزشک متخصص در جلسه مشاوره، محل دقیق قرار دادن نخ ها را مشخص خواهد کرد.

در این روش هیچ گونه آسیبی به بافت و لایه‌های پوست وارد نخواهد شد.

سوزن هایی که در این روش استفاده خواهد شد، بسیار ظریف هستند و جای زخم خاصی را روی پوست شما ایجاد نخواهند کرد.

بعد از قرار دادن نخ در جای خود ، نخ ها کشیده می شوند و پوست سفت خواهد شد و سر آنها گره میخورد.

نخ هایی که در این روش استفاده می شود ظریف هستند و بر روی سطح پوست و پی از جایگذاری قابل مشاهده نخواهند بود.

دوام نخ ها نیز بر اساس نوع آنها ۲ تا ۵ سال می تواند ماندگاری داشته باشد.

جایگذاری این نخ ها بر اساس ناحیه تحت درمان بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

افراد متقاضی بعد از پایان این روش زیبایی می توانند کلینیک را ترک کنند و در صورت نیاز بین ۳ تا ۵ روز در منزل به استراحت بپردازند.

کاربرد و مزایای لیفت با نخ

. جوانسازی پوست

. درمان افتادگی و شل شدگی پوست

. از بین بردن چین و چروک ، خطوط سطح پوست ، خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم ها ، خطوط روی صورت و گردن

. بازسازی و اصلاح فرم بینی

. زاویه سازی صورت

. درمان غبغب

. لیفت و کشیده شدن گونه ها

. درمان افتادگی در گوشه لب ها ، دم ابروها و گوشه چشم.

مزایای لیفت چشم

. نتایج طبیعی

از ویژگی های اصلی و مهم این روش زیبایی نتایج طبیعی و بی نظیری است که با خود به دنبال دارد.

ممکن است بعد از لیفت با جراحی انحنای طبیعی صورت حاصل نشود و بعضی قسمت‌ های صورت مانند گونه یا لب ها حجم کمتری پیدا کنند.

در صورتی که از نخ استفاده می شود، ویژگی های مهم صورت به خوبی حفظ خواهد شد و نخ می تواند با ظرافت انواع مشکلات پوستی را برطرف کند و جلوه ای زیبا و طبیعی را برای پوست به دنبال داشته باشد.

پس از مهم ترین مزایای این روش زیبایی ویژگی های صورت خواهد بود.

. ایمنی بالا

انجام این روش زیبایی ، جوانسازی و لیفتینگ پوست با کمک نخ را راحت تر می توان برای قسمت های حساس صورت مانند ابرو ها و پلک ها مورد استفاده قرار داد.

مثلاً برای درمان افتادگی پلک می تواند روش بسیار مفیدی باشد.

بر خلاف سایر روش های لیفت که بخشی از نواحی صورت را درمان خواهد کرد، طبق بررسی های تجربی و علمی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج به این نتیجه رسیده اند که اگر این روش در محیطی امن و توسط پزشکان متخصص و باتجربه صورت گیرد هیچ گونه خطر یا عوارضی برای افراد متقاضی و زیبا جویان عزیز به دنبال نخواهد داشت.

. ریکاوری سریع

دوره نقاهت در این روش زیبایی بسیار کم می‌ باشد و برخلاف جراحی نیز نیاز به مراقبت های ویژه و سخت نخواهد داشت.

زیباجویان عزیز می‌توانند به آرامی فعالیت‌ های روزمره خود را انجام دهند و بعد از گذشت ۳ تا ۵ روز می توانند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

. هیچ اثری از نخ ها بر پوست مشاهده نمی شود.

پس از جایگذاری نخ و بهبود عوارض به وجود آمده بعد از قرار گرفتن نخ در جای نخ ها هیچ نشانه‌ ای از جایگذاری نخ در پوست وجود نخواهد داشت ، نخ ها زیر لایه های عمیق پوست قرار خواهند گرفت و با چشم غیر مسلح نیز مشاهده نمی شود.

همچنین برش هایی که برای عبور نخ ها به وجود آمده بسیار ریز هستند و اصلا  قابل دیدن نمی باشند.

هزینه مناسب

بدون شک هزینه لیفتینگ پوست با کمک نخ در مقایسه با انجام عمل جراحی بسیار کمتر است، زیرا برای انجام این عمل شما نیاز به بیهوشی ، اتاق عمل ، بستری شدن و عوارض جراحی خواهید داشت که در صورتی که در این روش زیبایی این موارد وجود ندارد و این موضوع سبب تفاوت هزینه های انجام آن خواهد شد.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج لیفت پوست با هزینه های استاندارد و معقول ارائه خواهد شد.

شما با خیالی آسوده می توانید لیفت چشم را زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک با هزینه مناسب انجام دهید و به نتیجه خوبی از این روش درمانی دست پیدا کنید.

کاندیدای مناسب لیفت با نخ چه افرادی هستند؟

برای لیفت چشم و پوست با کمک نخ افراد باید چند موارد از ویژگی های زیر را داشته باشند از جمله:

. افرادی که برای انجام این روش زیبایی اقدام می‌کنند باید از نظر سلامت بدن در شرایط مناسبی قرار داشته باشند افرادی که مبتلا به بیماری‌ های حاد هستند نمی توانند از این روش درمانی کمک بگیرند.

. لیفت پوست با کمک نخ برای از بین بردن نشانه‌های پیری و افزایش سن صورت می گیرد و معمولاً در بین افرادی که در رده های سنی بین ۴۰ تا ۶۰ سال هستند محبوبیت بسیار بالایی دارد.

لازم است بدانید که انجام این روش درمانی برای افرادی که سن آنها بیشتر از ۶۰ سال است نتایج خوبی را رقم نخواهد زد.

زیرا پوست این افراد حالت ارتجاعی خود را از دست داده است ، لیفت پوست و چشم‌ با نخ برای افرادی که از صورت استخوانی برخوردارند.

به دلیل خاصیت ارتجاعی بالای پوست آنها می‌تواند تاثیر بهتری را به دنبال داشته باشد .

از دیگر ویژگی هایی که کاندیدای این روش زیبایی می توانند داشته باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افرادی که به دلیل افزایش سن و یا کم کردن وزن دچار افتادگی و شل شدگی در قسمت های مختلف صورت و بدن خود هستند.

. افرادی که در کناره های بینی یا گوشه دهان آنها چین و چروک های عمیق به وجود آمده باشد.

. افرادی که به دلیل کم کردن وزن چربی صورت آنها جا بجا شده است.

. افرادی که خطوط پوستی آنها عمیق است و روش های دیگر برای جوانسازی پوست نتایجی برای آنها به دنبال نداشته است.

. افرادی که پوست گردن آنها افتاده شده و چین و چروک های زیادی در گردن آنها مشاهده می شود.

متخصصین ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج قبل از ارائه خدمات زیبایی و لیفت پوست شرایط افراد متقاضی را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهند و نسبت به شرایط پوستی بهترین خدمات زیبایی را ارائه خواهند داد.

شما با خیالی آسوده می توانید لیفت چشم ، صورت و دیگر قسمت های بدن را در این کلینیک از زیر نظر پزشکان متخصص با تجربه انجام دهید.

عوارض و معایب لیفت با نخ چیست؟

همانطور که بیان کردیم در بخش مزایای این روش زیبایی نتایج به دست آمده از لیفت پوست با نخ کاملاً طبیعی می باشد و این موضوع برای خیلی از افراد عیب محسوب می شود.

بنابراین در این روش تغییرات جدی و بنیادی در پوست ایجاد نخواهد شد در زمان لیفت با جراحی عضلات و بافت زیرین پوست سفت و کشیده خواهد شد.

اما این عمل را در زمان لیفت با نخ نمی توان انجام داد و قطعاً ساختار اصلی در پوست باقی می ماند و تغییرات بیشتر در انحنای سطحی پوست ایجاد می‌شود.

بنابراین این روش برای افراد جوان می تواند پاسخ دهی بیشتری را با خود به دنبال داشته باشد.

از عوارض رایج لیفت پوست و چشم با نخ می توان به تورم ، کشیدگی پوست ، سوزش ، ایجاد التهاب و کبودی اشاره کرد که در طی یک هفته به طور کامل از بین خواهد رفت.

اما اگر شما برای انجام این روش درمانی به یک مرکز غیر معتبر و پزشکی نابلد مراجعه کرده باشید و اصول بهداشتی را به خوبی رعایت نکنید می تواند عوارضی از قبیل:

. نامتقارن شدن ناحیه تحت درمان

. کبودی و تورم بسیار گسترده و طولانی مدت

. به جا ماندن جای نخ ها

. پاره شدن نخ ها

. درد بسیار شدید

. سردرد

. حالت تهوع

. ایجاد عفونت

را به وجود آورد و قطعا افراد متقاضی نمی‌توانند نتایج خوب و مطلوبی را از این روش درمانی برای خود حاصل کنند پس برای انجام این روش زیبایی به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید .

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج یکی از تخصصی ترین کلینیک هاست که در زمینه انواع خدمات زیبایی و درمانی و جوانسازی پوست می تواند به شما کمک کند.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد و شما افراد متقاضی عزیز بهترین نتیجه را با کمترین عوارض می‌توانید برای خود رقم بزنید.

هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

بدون شک هزینه لیفت پوست با نخ نسبت به لیفت با جراحی بسیار کمتر خواهد بود زیرا در انجام این روش شما نیاز به بیهوشی عمومی ، تیم کامل جراحی ، اتاق عمل و بستری شدن در بیمارستان را نخواهید داشت و می توانید با هزینه مناسب تری زیبایی و شادابی را به پوست خود بازگردانید.

عوامل مختلف دیگری نیز مانند میزان افتادگی و شل شدگی در پوست ناحیه تحت درمان ، تعداد نخ های جایگذاری شده ، نوع نخ استفاده شده ، مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.

اگر که می خواهید از هزینه و تخفیفات ویژه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مطلع شوید، می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل کنید ، مشاوره و ارائه خدمات کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

مراقبت های قبل از لیفت با نخ

مهمترین قدم برای انجام لیفت چشم و پوست با نخ انتخاب یک مرکز معتبر و تخصصی می باشد.

قبل از انجام این روش شما باید در جلسات مشاوره حضور پیدا کنید و در خصوص نحوه انجام این روش ، ماندگاری و تاثیرات آن بر روی پوست اطلاعات کاملی را به دست آورید.

پزشک متخصص توضیحات کاملی در خصوص انجام مراقبت های قبل و بعد از انجام این درمان را به شما ارائه خواهد داد.

شما می توانید با انجام این مراقبت‌ ها مدت ماندگاری لیفت چشم را افزایش دهید همچنین عوارض بعد از انجام درمان را نیز می توانید به حداقل به خود برسانید.

. دو هفته قبل از لیفت از مصرف انواع غذاها و داروهایی که سبب رقیق شدن خون میشود باید خودداری کنید مانند زعفران ، ویتامین e ، روغن ماهی ، آسپرین ، بروفن ، داروهای گیاهی ، مکمل ها و ویتامین های دیگر.

. دو هفته قبل از انجام لیفت پوست با کمک نخ باید از مصرف دخانیات و قلیان خودداری کنید همچنین مصرف مشروبات الکلی را نیز باید کنار بگذارید.

. اگر دچار بیماری خاصی هستید یا نسبت به دارو یا مواد بی‌ حس‌ کننده حساسیت دارید یا حتماً باید داروی خاصی را مصرف کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

. سعی کنید چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات فراوان پوست خود را هیدراته نگه دارید.

. چند روز قبل از انجام لیفت از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ، رفتن به سولاریوم ، لیزر کردن پوست و اپیلاسیون خودداری کنید.

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

بعد از انجام این روش زیبایی لیفتینگ پوست با کمک نخ از فشار دادن ، ماساژ دادن ، لمس کردن پوست و خاراندن آن خودداری کنید.

. زمان استراحت سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید تا به کاهش تورم و کبودی کمک کنید این کار را می توانید با کمک گرفتن از دو بالشت انجام دهید.

. برای کاهش تورم و قرمزی در پوست می توانید از کمپرس سرد کمک بگیرید.

. بعد از انجام این روش درمانی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ، هوای گرم ، گرد و غبار و باد خودداری کنید و حتماً زمان خارج شدن از خانه از ضد آفتاب های سازگار و مناسب استفاده کنید.

. تا یک هفته بعد از لیفت پوست با کمک نخ از انجام فعالیت های شدید بدنی و خم و راست شدن زیاد و ورزش کردن خودداری کنید.

. اگر که دارویی پزشک برای شما در نظر گرفته به موقع و به اندازه کافی آن را مصرف کنید و هرگز از پماد یا داروی مشابه استفاده نکنید.

. در صورت تغییر شکل در محل تحت درمان یا طولانی شدن عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید.

اثرات و نتایج

نکته مهم اینجاست که بعد از لیفت پوست با کمک نخ در مقایسه با لیفت با جراحی شما عارضه های خاصی را تجربه نخواهید کرد.

انجام عمل جراحی نتایج دائمی با خود به دنبال دارد، در صورتی که لیفت پوست با کمک نخ می تواند فقط بین ۱ تا ۲ سال برای شما ماندگاری داشته باشد و شما از نتایج آن بهره مند شوید و باید برای تمدید مجدد اقدام کنید.

مهمترین اثرات این روش زیبایی ، جوانسازی و تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر می باشد.

در این روش نخ های جذبی یا نیمه جزبی در زیر پوست شما قرار داده می‌شوند.

نخ های دائمی به دلیل عوارض ناخوشایندی که با خود به دنبال دارند، معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند.

نخ های جذبی و نیمه جذبی به مرور زمان توسط پوست جذب می شوند و سبب تولید کلاژن بیشتر می‌شوند.

کلاژن در سفتی و قوام پوست نقش مهمی را برعهده می‌گیرد.

کلاژن‌ های پوست ما دائماً در حال تخریب و ساخته شدن هستند و دوام همیشگی ندارند.

بنابراین روش های مختلف جوانسازی این فرایند بدن را تحریک خواهد کرد ، با تولید کلاژن جدید کانتور صورت اصلاح خواهد شد و پوست نیز حجیم تر و سفت تر خواهد شد.

کلاژن سازی در این روش درمانی در حدود دوسال پایدار است و کم کم با جذب نخ ها اثرات خود را از دست خواهد داد.

تاثیرات لیفت با نخ نسبت به روش های دیگر تهاجم کمتری با خود به دنبال دارد و امکان تمدید مجدد در این روش درمانی به راحتی وجود خواهد داشت.

مدت ماندگاری این روش و تمام روشهای جوانسازی به شرایط فرد متقاضی بستگی دارد.

هر چه میزان افتادگی و شل شدگی در پوست بیشتر باشد، قطعاً مدت ماندگاری و تاثیرات درمانی نیز کاهش پیدا می‌کند.

افراد بالای ۶۰ سال بعد از ۴ تا ۶ ماه اثرات این روش درمانی را خواهند دید.

متخصص قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی شرایط شخصی و سبک زندگی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد و معمولاً روش های غیر جراحی برای افراد جوان که پوست آن ها خاصیت کلاژن سازی بالایی دارد پیشنهاد خواهد شد و برای افرادی که سن بالایی دارند جراحی می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌ تری به شمار رود.

دوره نقاهت بعد از لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت پوست با نخ از روش‌های غیر جراحی است و قطعاً به دوره نقاهت طولانی نیز نیاز نخواهد داشت.

ممکن است بعد از انجام این روش دو تا سه روز با کبودی و تورم رو به رو شوید که به مرور زمان کاهش پیدا می کند.

بعد از یک هفته به هیچ عنوان عوارض آن مشاهده نخواهد شد، معمولاً توصیه می شود بعد از انجام این روش زیبایی ۲ تا ۳ روز استراحت داشته باشید و فعالیت‌های روزمره خود را شروع کنید.

اگر که متقاضی این روش را در یک مرکز معتبر انجام دهد و اصول و مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهد، می‌تواند از ماندگاری نسبتا طولانی از این روش درمانی بهره مند شود.

برای دستیابی به نتایج موثر باید به تمامی دستورالعمل های زیر توجه کنید مراجعه به پزشکان متخصص در این زمینه مدت ماندگاری لیفت را می‌تواند افزایش دهد.

زیرا انجام این عمل نیاز به مهارت و ظرافت و تخصص بسیار بالایی خواهد داشت و فقط یک پزشک ماه می تواند نتایج خوبی را برای شما رقم بزند ، اگر که در این زمینه مهارت و تجربه کافی داشته باشد می‌تواند با روش‌ های مناسب ماندگاری لیفت را افزایش دهد.

همچنین باید توجه داشته باشید که چشم عضو حساسی به شمار می‌ رود و هرگونه خطا می تواند مشکلات جدی برای شما به دنبال داشته باشد، پس دقت کامل در این زمینه را داشته باشید. همچنین مراقبت هایی که پزشک بعد از انجام لیفت به شما توصیه می‌کند در مدت دوام این روش درمانی تاثیر گذار می باشد.

یکی از موضوعات مهم برای ادامه دار کردن و ماندگاری لیفت با نخ این است که زمانی که احساس کردید، تاثیرات از بین می‌رود مجدد برای تمدید اقدام نمایید.

این یکی از موضوعاتی است که پزشک در جلسه مشاوره برای افراد توضیح می دهد تا افراد متقاضی استرس بعد از از بین رفتن اثرات لیفت با نخ را نداشته باشند.

پس از انجام لیفت برخی از حرکات مانند فشار دادن ناحیه تحت درمان می‌تواند تاثیرات لیفت را کاهش دهد چون نخ ها به صورت ظریف و مرتب در زیر پوست قرار داده می‌شوند و با ایجاد فشار می توان سبب جابجا شدن یا پارگی آنها شد ، متخصص برای افزایش مدت ماندگاری نتایج لیفت با نخ برخی نکات را گوشزد خواهد کرد.

البته مدت ماندگاری برای افراد یکسان نخواهد بود و به جنس پوست آنها و حتی زن یا مرد بودن آنها می تواند بستگی داشته باشد .

اصلی ترین فاکتور در افزایش ماندگاری لیفت این است که فرد در زمان شستشو با احتیاط و بدون فشار عمل کند.

اگر بعد از انجام لیفت با التهاب شدید روبرو شدید می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید، در زمانی که از این روش زیبایی استفاده می کنید مایعات زیادی باید بنوشید و در زمان خوابیدن به مدت ۲ تا ۳ هفته از بالشت های مخصوص استفاده کنید.

در کنار رعایت نکاتی که بیان کردیم باید از انجام فعالیت های سنگین نیز تا یک هفته خودداری کنید متخصص برای کاهش عوارض و روند بهبودی سریع تر بعد از انجام لیفت دارو های مناسبی را نیز برای شما تجویز خواهد کرد.

تعداد جلسات لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت پوست با کمک نخ بعد از حضور شما در جلسه مشاوره و بعد از بررسی شرایطی شما در طول یک جلسه انجام خواهد شد، مدت زمان انجام این روش به ناحیه تحت درمان ، تعداد نخ های قرار گرفته شده ، مهارت و تخصص پزشک و همچنین شرایط پوست شما بستگی خواهد داشت.

معمولاً این روش زیبایی بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت، پس فرد متقاضی می تواند دوره نقاهت و ریکاوری را در منزل پشت سر بگذارد و بعد از پایان دوره ماندگاری این روش مجدد باید برای تمدید آن اقدام کند.

معمولاً متخصص در جلسه مشاوره توضیحات کامل را به شما می‌دهد . بعد از ، از بین رفتن کامل تاثیرات لیفت برای تمدید مجدد اقدام کنید تا ماندگاری و اثرات آن را افزایش دهید.

تفاوت لیفت با نخ با روش های دیگر

لیفت پوست با کمک نخ ، اندولیفت و هایفوتراپی از روش های موثر است که برای جوانسازی و زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش ها به صورت غیر جراحی هستند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را به دنبال دارند و نتایج حاصل از آن تقریباً اندازه عمل جراحی مورد توجه می باشد.

متخصص برای افراد جوان که پوست آنها همچنان می تواند کلاژن سازی داشته باشد، روش‌ های غیر تهاجمی را پیشنهاد خواهد داد.

اندولیفت از روش های جوانسازی بدون جراحی می باشد که با کمک گرفتن از فیبر های نوری ویژه و تکنولوژی لیزر صورت می گیرد.

در این روش پزشک متخصص اشعه هایی را به داخل پوست انتقال می دهد و با کمک نور لیزر بافت زیرین پوست را می‌کشد و سبب سفت شدن پوست می‌شود این روش زیبایی مانند لیفتینگ ، پوست را مجبور به تولید کلاژن می کند.

در صورت تاباندن صحیح لیزر به ناحیه درمان، نتایج موثری رقم می‌خورد.

نتایج حاصل از اندولیفت مانند لیفت پوست با نخ موثر است و حتی عوارض آن نیز کمتر می باشد.

حتی در بعضی افراد نیز ماندگاری اندولیفت نسبت به لیفت پوست با نخ بیشتر است.

در مقایسه با هایفو تراپی با لیفت پوست باید گفت که در این روش جوانسازی پوست با کمک امواج پر قدرت فراصوت انجام می گیرد.

در این روش لایه های عمیق پوست با آسیب های جزئی و انتخابی وادار به تولید کلاژن می شوند.

امروزه هایفوتراپی جز محبوب ترین روش ها برای جوانسازی به شمار می رود و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

از اصلی‌ ترین اثرات می توان کشیدگی لایه های زیرین پوست را بیان کرد، این لایه ها دقیقاً همان لایه هایی هستند که در عمل جراحی نیز کشیده و سفت می شوند.

بنابراین نتایج به دست آمده از هایفوتراپی دقیقاً مانند جراحی می باشد افرادی که کاندیدای مناسب برای هایفوتراپی هستند می‌توانند نتایج بهتر و مطلوب تری نسبت به لیفت پوست با نخ را برای خود رقم بزند.

در این قسمت از این مقاله ما در خصوص انواع روش های دیگر برای لیفت چشم و ماندگاری آن توضیحاتی را برای شما بیان خواهیم کرد.

. لیفت چشم با دستگاه پلکسر چگونه انجام می شود؟

این روش یکی از روش های بدون جراحی برای لیفت چشم است به کمک دستگاه پلاسما صورت می‌گیرد و این روش با کمک گرفتن از پلاسما لایه های مرده پوست تبدیل به گاز خواهد شد و این موضوع سبب جمع شدن پوست می شود.

برای لیفت چشم با پلکسر هیچگونه برشی روی سطح پوست ایجاد نخواهد شد و فقط چربی و لایه های اضافه پوست گرم می شود و تبدیل به گاز خواهند شد و این افزایش حرارت سبب تولید کلاژن در پوست می شود.

نتایج این روش می‌تواند تا ۵ سال برای فرد باقی بماند ، شاید فکر کنید که حرارت به وجود آمده در اثر استفاده از دستگاه پوست شما را بسوزاند.

اما باید گفت اصلا این طور نیست.

در طول انجام این عمل که به مدت ۴۰ دقیقه زمان می برد، جرقه‌ هایی روی سطح پوست ایجاد می‌شود که روند کلاژن سازی را افزایش خواهد داد و هیچ گونه ضرری برای پوست شما نخواهد داشت و فقط سطح روی پوست را فقط کمی گرم می کند.

توجه داشته باشید که انجام این روش برای افرادی که مبتلا به بیماری صرع هستند ، خانم‌ های باردار ، افرادی که دارای پروتز فلزی و باتری های قلبی هستند و افرادی که مبتلا به واریس ، بیماری های استخوانی و سرطان هستند هرگز توصیه نخواهد شد.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج-لیفت چشم

. لیفت چشم با جراحی چگونه انجام میشود؟

لیفت چشم با کمک جراحی معمولاً برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که افتادگی پلک آنها بسیار شدید باشد و به روش‌ های غیر جراحی نتوانند به حل این مشکل بپردازند.

از این روش می توان برای اصلاح افتادگی در پلک ها در افراد ، رفع پف پلک و برداشتن پوست اضافه در پلک ها و نواحی اطراف چشم استفاده کرد.

همچنین متخصصین لیفت چشم با جراحی را برای افرادی که قصد دارند افتادگی پوست اطراف چشم های خود را نیز از بین ببرند، توصیه می‌کنند.

توجه داشته باشید که این روش برای برطرف کردن سیاهی زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی اطراف آن نیز مفید می باشد.

همچنین باید بیان کنیم که دیگر مشکلات و چین و چروک های صورت با این روش درمانی برطرف خواهد شد.

معمولاً عمل لیفت چشم عمل یک ساعته می باشد، اما اگر بخواهید افتادگی و پف هر دو پلک را از بین ببرید به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.

این عمل، معمولا در بیمارستان صورت می‌گیرد و به فرد متقاضی دارو های بی حسی موضعی تزریق خواهد شد.

در صورتی که قصد انجام عمل روی پلک بالا و پایین و هر دو چشم را دارید، جراحی معمولاً از پلک بالا آغاز خواهد شد.

در واقع پزشک برش کوچکی در روی پلک ایجاد می‌کند و پوست و چربی اضافه را خارج می کند.

بخیه های پلک بالایی نیز حدود یک هفته باقی می‌مانند و سپس کشیده خواهد شد.

در خصوص پلک پایینی نیز ممکن است روش مورد استفاده نیاز به بخیه کردن نداشته باشد .

اثرات لیفت چشم با کمک جراحی معمولاً تا سال ها می تواند باقی بماند و نیازی به ترمیم مجدد پیدا نمی کنید.

در صورتی که سبک زندگی خوبی را ادامه دهید و به خوبی از چشمان خود محافظت کنید، ماندگاری این اثرات می تواند تا هفت سال باشد.

البته بالا رفتن سن در هر صورت اثرات خود را روی چشم خواهد گذاشت، اما باید بدانید که جراحی ترمیمی معمولاً روی پلک بالا انجام گرفته و پلک پایینی خیلی کمتر نیاز به ترمیم پیدا می کند.

برای اینکه اثرات جراحی لیفت چشم بیشتر مشخص شود می توانید آن را با دیگر عمل های زیبایی انجام دهید عمل هایی مانند لایه برداری ، لیزر ، لیفت نواحی دیگر صورت مانند لیفت ابرو و پیشانی یا تزریق ژل در کنار لیفت چشم می تواند سبب شود که چهره شما زیبا تر شود که لیفت خود دارای انواع مختلفی می باشد که بسته به شرایط پزشک بهترین روش را برای شما در نظر می گیرد.

لیفت چشم با روش های خانگی

روش هایی که برای لیفت چشم در خانه برای شما معرفی می شود، بیشتر برای جلوگیری از پیری زودرس و افتادگی پوست در سنین جوانی می تواند مفید باشد.

در واقع برای افرادی که سن بیشتر دارند نمی تواند این روش کارساز باشد، چرا که روش های خانگی برای از بین بردن افتادگی نیستند و فقط برای سفت کردن پوست می توان از آنها کمک گرفت.

. ماسک سیب و عسل :

قطعات کوچک سیب را به صورت پوره در آورید و بعد آنها را با عسل مخلوط کنید ، مخلوط حاصله را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پلک های خود قرار دهید و سپس به آرامی آنها را با آب سرد بشویید.

. چای  کیسه ای بابونه :

ابتدا باید چای کیسه ای را به مدت یک روز در فریزر قرار دهید و بعد از آن به مدت ۲۰ دقیقه روی چشمان خود قرار دهید.

. ماسک بابونه و خیار :

برای ساخت این ماسک گل های بابونه را بجوشانید و بعد از خنک شدن آن را با نصف خیار مخلوط کنید.

این ماسک را ۳ ساعت در یخچال قرار دهید و سپس روزی دو بار به مدت ۳۰ دقیقه روی چشمان خود قرار دهید.

پرسش و پاسخ پزشک متخصص

. آیا لیف چشم تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

بیمه تنها در صورتی هزینه های انجام لیفت چشم را پرداخت خواهد کرد که عمل جنبه درمانی داشته باشد.

لیفت چشم یک عمل زیبایی است و به همین دلیل معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

. چگونه میتوان تشخیص داد که از میان لیفت چشم و ابرو به کدام یک نیاز داریم؟

این موضوع معمولا توسط پزشک متخصص مشخص می شود در جلسه پزشک پوست پیشانی را با دست به طرف بالا می کشد و با توجه به نتیجه آن بهترین روش را پیشنهاد خواهد داد.

اگر کشیده شدن پیشانی و پلک ها تاثیری داشته باشد بهتر است از لیفت ابرو کمک بگیرید.

در غیر اینصورت لیفت چشم می‌تواند گزینه‌ مناسب‌ تری باشد البته در مواردی نیز پزشک انجام هر دو روش  را به شما توصیه می‌کند.

. آیا امکان لیفت چشم در خانه وجود دارد؟

برخی از روش های طبیعی که در این مقاله نیز برای شما معرفی کردیم برای جلوگیری از افتادگی پلک و پف زیر چشم انجام می گیرد ولی نمی‌توان به عنوان روشی برای درمان از آنها استفاده کرد.

. آیا لیفت چشم با بوتاکس نیز امکان پذیر است؟

معمولاً تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو استفاده خواهد شد در واقع پزشکان با تزریق بوتاکس به ابرو آن ها را به طرف بالا می کشند و از این طریق افتادگی در پلک ها نیز برطرف خواهد شد بنابراین می توان تزریق بوتاکس را یک روش برای لیفت چشم دانست.

. آیا لیفت چشم یا لیفت شقیقه با هم امکان پذیر است؟

لیفت چشم برای بالا کشیدن پلک ها و برطرف کردن افتادگی آنها به کار برده میدشود در روش های لیفت گوشه چشم از شقیقه تنها می توان گوشه چشم را کمی کشید و حالت چشم ها را تغییر داد.

این روش را می‌توان برای برطرف کردن ایراداتی که با استفاده از لیفت چشم انجام می شود استفاده کرد.

برای لیفت چشم به کجا مراجعه کنم؟

در سراسر کشور کلینیک های بسیار معتبری برای لیفت چشم با جراحی و بدون جراحی وجود دارد شما می توانید در سنندج با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج با پرداخت هزینه مناسب تر ، از تخصص بهترین پزشکان بهره مند شده و نتیجه خوب و موثری را از لیزر چشم برای خود رقم بزنید.

نتیجه گیری

لیفت پوست با نخ از روش‌های غیر تهاجمی و جوانسازی پوست است که معمولاً هدف از انجام این روش درمانی و زیبایی درمان افتادگی و شل شدگی پوست و همچنین تحریک پوست برای تولید کلاژن می باشد.

در این روش متخصص بر اساس ناحیه تحت درمان و جنس پوست از  روش های مختلفی استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر یکی از محبوب‌ ترین و بهترین انتخاب برای جوانسازی پوست، نخ های PDO می باشند.

این نخ ها به مرور زمان جذب بافت پوست می شوند و خاصیت تجزیه پذیری و سازگاری با بدن را دارند و بدن نسبت به این نخ واکنش کمتری از خود نشان می دهد و بعد از قرار گیری آنها در زیر پوست هیچ گونه اثری از آنها روی سطح پوست مشاهده نخواهد شد و نتایج طبیعی با خود به دنبال دارد.

مدت ماندگاری لیفت پوست با کمک نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل نوع نخ استفاده شده ، مهارت پزشک ، جنس پوست و میزان مشکلات پوستی معمولاً این روش زیبایی برای افرادی که پوست جوانی دارند و پوست آن ها خاصیت کلاژن سازی دارد.

پیشنهاد می‌شود برای افرادی که سن آنها بالای ۶۰ سال است، لیفت پوست با کمک جراحی می‌تواند گزینه‌ی بهتری باشد.

با توجه به روش های مختلف برای جوانسازی پوست انتخاب آن کار بسیار سختی نیست و می توانید با کمک گرفتن از یک متخصص با تجربه و حرفه ای بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

همانطور که برای شما نیز بیان کردیم، چشم یکی از اعضای حساس صورت است و حتماً باید جوان سازی این قسمت را به دستور پزشک متخصص و باتجربه انجام دهید، زیرا هرگونه مشکل می تواند جبران نا پذیر باشد.

برای اینکه بدانید کدام روش برای شما می تواند گزینه مناسب تری باشد می توانید با متخصصین ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مشورت داشته باشید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و جوانسازی پوست ارائه می‌شود و شما افراد متقاضی می توانید از مهارت و تجربه متخصصین ما بهره مند شوید و با خیالی آسوده به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج با دارا بودن بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دیده می تواند از روش های مختلف جهت رفع مشکلات پوست و مو شما استفاده کند.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و جوانسازی پوست با بهترین تجهیزات و تکنولوژی مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.

تنوع در تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک توانسته که اطمینان افراد متقاضی و زیبا جویان عزیز را جلب کند.

مشاوره گرفتن در این کلینیک نیز توسط مشاوران و اساتید برجسته کشور امکان پذیر می باشد و بهترین روش های درمانی و صحیح ترین درمان ها برای برطرف کردن مشکلات پوست و موی شما در نظر گرفته می شود تا به راحتی بتوانید به برطرف کردن مشکلات پوست خود کمک کنید.

شما به راحتی می‌توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک و یا حضور در این کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای به صورت کاملاً رایگان مشاوره شوید و بهترین روش را برای رفع مشکلات پوست و موی خود استفاده  کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

لینک نماشا:

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک های زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:https://aparat.com/v/1Crul

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/vr6mS64n

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir