لیفت صورت به روش میکرودرم آبریژن

لیفت صورت به روش میکرودرم آبریژن

لیفت صورت به روش میکرودرم آبریژن:

میکرودرم آبریژن یکی از روش های اثر گذار برای به دست آوردن پوستی شاداب ، جوان و زیبا می باشد که پایه این روش درمانی و زیبایی،لایه برداری و پاکسازی پوست با روش های متنوع می باشد.

انجام این روش زیبایی همواره با لایه برداری است که می توانید علائم پیری را از روی سطح پوست از بین ببرید و پوست خود را زیبا و جذاب کنید.

همچنین این روش زیبایی برای انواع پوست ها کاملا ایمن و موثر خواهد بود.

در طی مقاله پیش رو ما تصمیم گرفتیم که فرایند درمانی و زیبایی میکرودرم آبریژن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید به تاثیرات این روش درمانی پی ببرید و با چگونگی انجام این روش آشنا شوید.

همچنین ما در این مطلب توضیحاتی در خصوص تعداد جلسات و عوارضی که احتمال دارد با آن رو به‌ رو شوید صحبت خواهیم کرد.

توضیحاتی را نیز در مقایسه با روش های کلینیکی و غیر کلینیکی،برای شما ارائه خواهیم داد، پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص لیفت صورت به روش میکرودرم ابریژن را به دست آورید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

میکرودرم آبریژن چیست؟

این روش درمانی و زیبایی، یکی از بهترین روش های غیر جراحی برای جوانسازی و شاداب کردن پوست می باشد که در مراحل انجام این روش از تکنیک های متنوعی برای نابود کردن انواع آلودگی های لایه های سطحی پوست استفاده می شود و بعد از بهبود یافتن پوست شما می توانید شاهد پوستی جوان ، یکدست و شاداب باشید.

جلسات میکرودرم آبریژن زمان زیادی نیاز نخواهد داشت و شما می توانید ظرف ۳۰ تا ۴۰ دقیقه به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

البته برای جوانسازی پوست گردن ۲۰ دقیقه زمان می تواند کافی باشد.

در طی انجام جلسات درمانی شما هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس نخواهید کرد.

حتی بعضی از افراد متقاضی نیاز به بیحسی پوست نخواهند داشت و متقاضیان ممکن است بعد از پایان جلسات درمانی با کمی تورم یا قرمزی روی سطح پوست رو به‌ رو شوند که مانند آفتاب سوختگی می باشد.

این موضوع کاملاً طبیعی خواهد بود و دو تا سه روز بعد از بین خواهد رفت.

برای به دست آوردن نتایج مطلوب در جهت جوانسازی و زیباسازی پوست باید جلساتی که متخصص برای شما در نظر گرفته را به طور کامل انجام دهید و بر اساس نوع آسیب و مشکلات پوستی شما به ۵ تا ۱۶ جلسه درمان نیاز خواهید داشت.

جلسات میکرودرم آبریژن به صورت هفتگی، یا دو هفته یکبار و یا حتی ماهانه در نظر گرفته خواهد شد.

البته فاصله بین جلسات بستگی به اهداف و میزان آسیب های پوستی و دلیل درمان آن خواهد داشت و نتایج به دست آمده از میکرودرم آبریژن موقتی هستند و برای افزایش ماندگاری اثرات این روش درمانی بهتر است که هر چند وقت یکبار این روش زیبایی را تکرار کنید.

فرایند زیبایی و درمانی با کمک میکرودرم ابریژن برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا مورد تایید قرار گرفته است و از این زمان به بعد تاکنون برای پیشرفت و ارتقاء این روش دستگاه های بی نظیری طراحی شده است.

در نتیجه برای این روش زیبایی می توانید از تکنیک ها و راهکار های مختلفی استفاده کنید که ما در ادامه این مقاله آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

. دستی نوک الماسی

دستی نوک الماسی یکی از ابزار های مهم در جهت لایه برداری می باشد که برای دستگاه میکرودرم آبریژن مورد استفاده قرار گرفته است.

این دستگاه به شکلی طراحی شده که به صورت ملایم لایه های سطحی و سلول های مرده را از روی پوست از بین خواهد برد.

این دستگاه همراه با از بین بردن سلول ها، توسط نیروی مکشی ، سلول ها و پوست های مرده را جدا می کند ، سرعت  لایه برداری در این روش به فشاری که توسط دستگاه روی سطح پوست وارد خواهد شد و نیروی مکشی یا ساکشن دستگاه بستگی خواهد داشت.

اپلیکاتوردستگاه میکرودرم آبریژن برای قسمت های حساس پوست در نظر گرفته می شود مانند اطراف چشم.

. کریستال های میکرودرم ابریژن

در این روش زیبایی، دستی ویژه قرار گرفته شده است که همراه با سایش و مالش پوست به کمک کریستال های ظریفی به نام های اکسید آلومینیوم به شکل منظم لایه های سطحی پوست را پاکسازی می کند.

و مانند روش الماسی کریستال ها باعث از بین رفتن لایه ها و سلول های مرده خواهد شد و در آخر نیز توسط نیروی ساکشن، دستگاه مکیده و جمع آوری خواهد شد.

. هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم آبریژن جز روش های مدرن امروزی به شمار می‌رود.

در این روش از کریستال های اکسید آلومینیوم استفاده نمی‌شود و این تکنیک افیون پوستی می باشد که به صورت همزمان مورد استفاده قرار می گیرد.

یعنی در این روش سلول‌ های مرده و لایه های سطحی روی پوست جدا سازی می شود و با کمک  تزریق ترکیبات درمانی ویژه و مغذی به پوست نتایج عالی را با خود به دنبال خواهد داشت.

با نفوذ مواد مغذی و مفید به لایه های زیرین پوست ، پوست توسط تکنیک هیدرودرم ابریژن برای تولید کلاژن بیشتر آماده می شود.

جریان خون رسانی افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه پوست می‌تواند با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند و تاثیر گذاری این روش جوانسازی به حداکثر خود خواهد رسید.

کاربردها و مزایای میکرودرم ابریژن

هدف اصلی از انجام میکرودرم آبریژن دستیابی به پوستی زیبا، جوان و شاداب می باشد.

افراد متقاضی در کلینیک های زیبایی معمولاً در جهت برطرف کردن آسیب و مشکلات پوستی خود با این روش به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مراجعه می‌کنند این روش زیبایی کاربرد های زیادی با خود به دنبال دارد از جمله:

. از بین بردن انواع چین و چروک های سطحی و خفیف در پوست

. از بین بردن افتادگی و شل شدگی پوست

. هموار کردن لایه های سطحی پوست

. بهبود بخشیدن رنگ پوست

. از بین بردن نا هماهنگی هایی که در بافت و رنگ پوست وجود دارد.

. از بین بردن انواع خال ها و لکه های قهوه ای که روی پوست به دلیل نور خورشید یا در دوران بارداری روی پوست پدیدار شده است.

. درمان آفتاب سوختگی

. از بین بردن لکه های تیره پوست که بعد از برطرف شدن جوش و آکنه که به جای مانده است.

. از بین بردن انواع لکه های ملاسما

. برطرف کردن جای جوش زخم بخیه و سوختگی.

میکرودرم آبریژن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج-میکرودرم آبریژن

مزایای میکرودرم ابریژن

تمام این روش درمانی و زیبایی به صورت غیر جراحی انجام می گیرد و افراد متقاضی شاهد عوارض خاصی بعد از انجام این درمان نخواهند بود.

عوارض حاصل از میکرودرم ابریژن بسیار ناچیز و خفیف است و در نتیجه نیازی نخواهید داشت که دوره نقاهت و استراحتی پشت سر بگذارید و همچنین هزینه این روش زیبایی نسبت به راهکار های درمانی دیگر به صرفه می باشد.

شما می توانید در جلسات درمانی شاهد تاثیرات اولیه این روش باشید و نتایج قطعی این درمان را بعد از ۲ تا ۳ روز به خوبی مشاهده کنید و نتایج به دست آمده از میکرودرم آبریژن تا مدت ها با شما همراه خواهد بود.

این روش می تواند انواع آسیب‌ها و مشکلات پوستی را به راحتی برطرف کند، اگر شما هم علاقه به استفاده از این روش درمانی دارید و می خواهید از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام این روش بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز، زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و سلامت خود را حفظ کنید.

بهترین کاندیدای میکرودرم آبریژن چه کسانی هستند؟

خوشبختانه باید بیان کرد که میکرودرم آبریژن برای لیفت صورت برای انواع تیپ‌ های پوستی می تواند مناسب به شمار رود و هیچگونه محدودیت جنسی ، سنی و رنگ پوست در آن وجود ندارد.

افرادی که سن ۱۶ تا ۱۸ سالگی را پشت سر گذاشتند، می‌توانند از کاربرد و مزایای این روش زیبایی بهره مند شوند.

افرادی که میخواهند پوستی یکدست ، شاداب و جوان داشته باشند به شکل مطلوبی می توانند از نتایج سریع و موثر این روش درمانی بهره مند شوند و نیاز به روش های درمانی طولانی مدت نخواهند داشت.

افرادی که از انواع بیماری و مشکلات پوستی مانند تبخال ، زگیل ، جوش و آکنه رنج می‌برند نمی توانند از این روش زیبایی استفاده کنند.

خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند، تا پایان این دوره نمی توانند برای جوانسازی و لیفت پوست صورت خود با میکرودرم آبریژن اقدام کنند.

افرادی که درگیر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما هستند، کاندیدای مناسب برای این روش زیبایی و درمانی به شمار نمی روند.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج متخصصین قبل از ارائه خدمات زیبایی و درمانی ابتدا شرایط جسمانی و پوستی فرد متقاضی را مورد معاینه و بررسی قرار خواهند داد و بر حسب شرایط آن و میزان مشکلات پوستی یکی از راهکار های درمانی موثر را پیشنهاد می کنند.

عوارض میکرودرم آبریژن چیست؟

بعضی از افراد برای از بین بردن و درمان جوش و آکنه های فعال پوستی داروهایی مانند ایزو تروترتینوئین را استفاده می کنند.

این افراد باید ۶ تا ۱۲ ماه برای انجام میکرودرم آبریژن مصرف این داروها را متوقف کنند، چون با مصرف همزمان این دارو و میکرودرم آبریژن عوارضی می تواند برای آنها حاصل شود و با آسیب هایی مانند زخم شدن پوست رو به رو شوند.

این داروها، برای درمان انواع جوش‌ های پوستی موثر خواهد بود.

اگر در لایه‌های سطحی پوست خود با مشکلاتی مانند لکه یا انواع ضایعات پوستی روبرو شدید و این ضایعات گسترده شدند احتمال دارد که در حین انجام درمان به کمک میکرودرم آبریژن با عوارضی مانند خونریزی روبه‌رو شوید و شکل ضایعات نیز تغییر کند.

در این شرایط شما باید پزشک خود را در جریان قرار دهید ، علائم بیان شده علائم بیماری ها و سرطان های پوستی می باشد.

اگر شما با این مشکلات مواجه هستید مطمئنا برای انجام میکرودرم ابریژن کاندیدای مناسب بشمار نخواهید رفت .

روش های درمانی و زیبایی می تواند با عوارض جانبی روبرو باشد که مطمئناً میکرودرم آبریژن نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود و در پایان جلسه این روش درمانی با عوارضی مانند:

. تورم و کبودی در پوست

. احساس گزگز شدن و یا سوختگی در پوست

. به وجود آمدن واکنش و آلرژی

. قرمزی پوست مانند افتاب سوختگی

. حساس شدن پوست نسبت به نور خورشید روبه رو خواهید شد.

عوارضی که بیان کردیم در بخش بالا موقتی و زودگذر هستند و بعد از گذشت حدود دو تا سه روز به طور کامل بهبود پیدا می‌کنند.

حتی ممکن است که بعضی از افراد متقاضی با عوارض بیشتری مانند به وجود آمدن زخم های پوستی روبرو شوند که البته این عوارض ممکن است به دلیل عدم مهارت و تخصص پزشک اتفاق بیفتد و یا اینکه شما برای انجام این روش درمانی کاندیدای مناسبی نبوده اید.

اگر پوست شما مستعد زخم های کلوئیدی می باشد و یا زخم های پوست شما با سرعت کمتری التیام پیدا می کند از انجام این روش درمانی خودداری نمایید.

همچنین اگر شما مستعد تبخال هستید،باید قبل از شروع درمان به کمک میکرودرم آبریژن مصرف داروهای ضد ویروسی را افزایش دهید تا بعد از درمان با تبخال مواجه نشوید.

 

نحوه انجام میکرودرم ابریژن

پزشک متخصص به آرامی فناوری میکرودرم ابریژن را روی پوست شما خواهد کشید و لایه های سطحی روی پوست شما را حذف خواهد کرد.

این کار حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پزشک متخصص برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست شما از کرم های مخصوص برای ناحیه مورد نظر استفاده خواهد کرد.

در طی انجام این درمان توسط فناوری میکرودرم ممکن است که احساس کشیده شدن سمباده روی پوست خود را داشته باشید ولی میکرودرم آبریژن کاملاً بدون درد می باشد و فقط لایه های قدیمی روی پوست شما را از بین خواهد برد.

البته نکته مهم این است که در انتخاب کلینیک و پزشک نیز دقت کامل را داشته باشید تا هرگز با عارضه جانبی این روش درمانی روبرو نشوید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

هزینه میکرودرم ابریژن چقدر است؟

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج هزینه هر درمان می‌تواند متفاوت باشد.

این جلسات با اهداف درمانی و کاربرد های آن برای انواع پوست ها و به شکل های متنوع صورت می‌گیرد و در نتیجه نمی توان هزینه ثابتی را اعلام نمود.

در این کلینیک زیبایی تخفیفات ویژه نیز برای افراد متقاضی و مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است و به طور کلی عوامل زیر می تواند بر روی هزینه انجام میکرودرم آبریژن تاثیر گذار باشد:

. شدت مشکلات و آسیب های پوستی

. نوع پوست

 .میزان تخصص و مهارت پزشک

. هدف از انجام میکرودرم ابریژن

. نوع دستگاه استفاده شده

. موقعیت جغرافیایی کلینیک

. تعداد جلسات درمانی

اگر میخواهید از هزینه و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج اطلاع پیدا کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران حرفه ای ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از میکرودرم ابریژن

همانطور که می‌دانید لیفت صورت با میکرودرم آبریژن یکی از روش‌ های غیر تهاجمی و کاملاً ایمن می باشد که قبل و بعد از انجام آن نیاز به مراقبت های سخت و دشوار نخواهد بود.

متخصصین ما در جلسات مشاوره توضیحات کاملی را در خصوص مراقبتی که شما باید قبل و بعد از انجام این درمان اعمال کنید به شما خواهند داد که به شرح زیر می باشد:

. قبل از انجام میکرودرم ابریژن از لایه برداری ، رفتن به سولاریوم ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و برنزه کردن باید خودداری کنید.

. استفاده کردن از لایه بردارها ، اسکراپ ها و ماسک ها، سه روز قبل از انجام میکرودرم ابریژن توصیه نمی شود.

. قبل از شروع جلسات درمانی با نوشیدن آب و مایعات فراوان پوست خود را هیدراته کنید.

. یک هفته قبل از میکرودرم ابریژن از مصرف دخانیات خودداری کنید، همچنین مصرف مشروبات الکلی را نیز کنار بگذارید، زیرا این مواد باعث افزایش عوارض و کند شدن روند بهبودی پوست خواهد شد.

. مصرف داروهای رقیق کننده را نیز قبل از انجام درمان توصیه نمیکنیم،داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن.

. زمانی که به کلینیک برای درمان مراجعه می‌کنید، پوست خود را کاملاً تمیز کنید و از هیچ گونه محصولات مراقبتی و آرایشی استفاده نکنید.

. چنانچه مستعد زخم های کلوئیدی و یا تبخال هستید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از میکرودرم ابریژن

لیفت صورت با میکرودرم آبریژن روش کم تهاجمی می باشد که بعد از انجام این درمان مراجعه کننده می تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد.

یکی از توصیه های پزشکان متخصص در این روش درمانی مرطوب نگه داشتن پوست می باشد تا بتوان شادابی پوست را کنترل کرد.

تا سه روز بعد از انجام این روش درمانی استفاده کردن از داروهای ضد جوش و آکنه ، محلول ها و انواع کرم ها ممنوع می باشد.

زمانی که قصد دارید از خانه خارج شوید حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

همچنین از کلاه های نقاب دار و عینک های آفتابی نیز کمک بگیرید، زیرا با لایه برداری پوست ، پوست شما تا مدتی نسبت به اشعه های نور خورشید حساس می‌شود و ممکن است که نور خورشید تاثیرات ناخوشایندی را روی پوست شما داشته باشد.

. در زمان استراحت سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید، این کار می‌تواند به کاهش کبودی و تورم در پوست کمک کند.

. برای از بین بردن التهاب ، سوزش و قرمزی در پوست می توانید از کمپرس سرد روی سطح پوست استفاده کنید.

. با مصرف مایعات فراوان می توانید اثرات درمانی این روش را افزایش دهید.

اثرات و نتایج میکرودرم ابریژن

لیفت صورت با میکرودرم ابریژن، همانند روش های موقتی برای جوانسازی و زیبایی پوست ارائه می شود.

این روش غیرتهاجمی است و نتایج دائمی و همیشگی با خود به دنبال ندارد، زیرا پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است و هیچ عاملی نمی‌تواند آن را متوقف کند و شما به مرور زمان با کاهش یافتن تولید کلاژن ، انعطاف پذیری پوست خود را از دست خواهید داد.

استفاده از بعضی از روش های زیبایی مانند تزریق چربی، می تواند نتایج ماندگار تر و طولانی تری را برای شما رقم بزند.

در تزریق چربی، سلول‌های چربی تزریق شده با بافت های دیگر بدن پیوند خواهند شد و نتایج طبیعی و طولانی تری را برای شما به دنبال خواهند داشت.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تزریق چربی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای با استفاده از دستگاه های مدرن و مجهز صورت می‌گیرد.

بعد از انجام روش میکرودرم آبریژن شما می توانید به مدت ۶ ماه تا یک سال از زیبایی و شادابی پوست خود لذت ببرید.

حتی در برخی موارد، افراد نتایج و دستاورد بیشتری را تجربه می‌کنند.

با تکمیل تعداد جلسات و تمدید آن ها می توانید همواره رطوبت و زیبایی پوست خود را حفظ کنید.

این روش درمانی و زیبایی، پاکسازی پوست را نیز انجام می دهد و سلول های تازه و جوان جایگزین سلول های مرده خواهند شد.

با استفاده از کرم های ضدآفتاب مناسب و همچنین استفاده از مرطوب کننده‌ ها مدت ماندگاری این روش زیبایی را می توانید طولانی تر کنید.

در طی جلسات میکرودرم آبریژن، اثرات درمان قابل مشاهده خواهد بود و نتایج عالی و بی نظیر را با خود به همراه دارد.

دوره نقاهت بعد از انجام میکرودرم ابریژن چقدر است؟

ما در طی این مطلب شما را با یک راهکار زیبایی و درمانی آشنا کردیم و شما به خوبی متوجه شدید که میکرودرم آبریژن جزء روش‌ های غیرتهاجمی می باشد که میزان تهاجم آن بسیار پایین است پس اگر متقاضی هستید می توانید بدون معطلی پس از ترک کلینیک فعالیت‌های خود را آغاز کنید و نیاز نخواهید داشت که در منزل استراحت کنید و دوره نقاهت را پشت سر بگذارید.

همچنین بعد از انجام این روش زیبایی دیگر شما نیاز به مراقبت‌ های دشوار نخواهید داشت و باید از محصولاتی استفاده کنید که همواره با پوست شما سازگار باشد.

مصرف مرطوب کننده ها، ضد آفتاب و پاک کننده ها ، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و آلودگی‌ های محیطی ، ورزش منظم و تغذیه مناسب می تواند در کند کردن روند پیری پوست شما کمک کننده باشد و تا مدتی می تواند نتایج این روش زیبایی را ماندگار تر کند.

افراد متقاضی همچنین می توانند با نوشیدن مایعات کافی، شادابی و زیبایی پوست خود را همواره حفظ کنند.

با هیدراته کردن پوست، جریان خون رسانی در پوست شما افزایش پیدا می‌کند و مواد مغذی و معدنی بهتر در دسترس سلول های پوستی شما قرار می گیرند.

تعداد جلسات میکرودرم آبریژن چقدر است؟

بیشتر افراد متقاضی برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این روش درمانی باید جلساتی که متخصص برای آنها در نظر گرفته را کامل کنند.

متخصصین در جهت جوانسازی و شادابی پوست می توانند جلسات این روش را بین ۵ تا ۱۶ جلسه در نظر بگیرند.

البته تعداد جلسات این روش درمانی به میزان آسیب های پوستی و همچنین اهداف فرد متقاضی برای انجام این درمان نیز بستگی دارد.

از پایان جلسات میکرودرم آبریژن، شما می توانید با نگاه کردن به آینه شاهد تاثیرات این روش درمانی بر روی پوست خود باشید و تا مدت های طولانی پوستی نرم ، شاداب و جوان داشته باشید.

فواصل بین جلسات میکرودرم آبریژن نیز بر اساس اهداف انجام درمان متفاوت خواهد بود.

این جلسات می‌تواند به صورت هفتگی ، دو هفته یکبار و یا ماهانه انجام گیرد.

در طی انجام این جلسات پوست ترمیم و بازسازی خواهد شد و فواصل بین جلسات فرصت بهبودی و التیام به پوست را خواهد داد.

بهبودی و التیام پوست بعد از ۲ تا ۳هفته اتفاق خواهد افتاد.

متخصصین در جلسه مشاوره، تعداد جلسات را بسته به شرایط برای هر فرد تعیین خواهند کرد و شما برای دست یافتن به نتیجه مورد نظر حتما باید دوره درمان را کامل کنید.

میکرودرم آبریژن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج-میکرودرم آبریژن

سوالات متداول

. درمان میکرودرم ابریژن برای بدن نیز صورت می گیرد؟

میکرودرم آبریژن برای برطرف کردن مشکلات پوستی بدن کمتر صورت می‌گیرد و متقاضیان برای انجام آن رو به رشد است.

برای رفع دو مشکل شایع در بدن می توانید از این روش کمک بگیرید.

یکی شیار های کششی پوست و دیگری بافت اسکار کلوئید است.

شیار های کششی پوست بر روی شکم ، سینه ها و ران به وجود می‌آید که به دلیل افزایش وزن و همچنین کاهش وزن سریع ایجاد شده اند.

پوست در این نواحی خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و نمی تواند بعد از کشش دوباره جمع شود.

جدا از نوسان وزن استرج مارک ها در دوران بلوغ و حاملگی نیز ایجاد می شود.

. فرق میان میکرودرم با میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم، همان میکرودرم آبریژن می باشد و هیچ تفاوتی با هم نخواهند داشت، اما بعضی از افراد از اصطلاح میکرودرم استفاده می‌کنند و بعضی دیگر از میکرودرم ابریژن.

مزایای میکرودرم آبریژن نسبت به لایه بردار های شیمیایی چیست؟

میکرودرم و لایه بردارهای شیمیایی هر دو برای روشن ساختن پوست و از بین بردن سلول های مرده روی سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرند.

میزان تاثیر گذاری لایه بردار ها به قدرت اسیدی که در ساخت آنها استفاده شده بستگی دارد.

اما اینکه پوست شما به چه لایه بردار و چه قدرتی نیاز خواهد داشت، به نوع پوست و میزان مشکلات و آسیب های پوستی شما بستگی دارد.

به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید حتما با یک متخصص پوست و مو مشورت داشته باشید و در این خصوص از او مشورت بگیرید.

. تفاوت میکرونیدلینگ با میکرودرم، برای پاکسازی پوست چیست؟

میکرونیدلینگ و میکرودرم هر دو برای پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما تفاوت اصلی این دو روش در شیوه انجام آنها می باشد.

همانطور که گفتیم میکرودرم روی لایه های سطحی پوست تاثیر خواهد گذاشت.

در این روش با کمک گرفتن از کریستال یک سایش سطحی در روی پوست انجام می گیرد و سلول های مرده روی سطح پوست از بین خواهند رفت.

اما در میکرونیدلینگ با کمک دستگاه هایی که از چندین سوزن تشکیل شده روی پوست سوراخ های کوچکی به وجود می آید و این امر منجر به افزایش تولید کلاژن در بافت پوست خواهد شد.

در نتیجه می توان میکرونیدلینگ را تا حدی یک روش تهاجمی تر نسبت به میکرودرم آبریژن در نظر گرفت.

با توجه به عمق نفوذ دستگاه، در این روش از آن برای از بین بردن چین و چروک های عمیق ، جوش ها و زخم ها استفاده می شود.

. تفاوت بین میکرودرم آبریژن با هیدروفیشیال چیست؟

در روش هیدروفیشیال از دستگاه مکنده برای از بین بردن سلول های مرده روی سطح پوست استفاده می شود.

برخلاف میکرودرم آبریژن که در آن ابتدا پوست سائیده خواهد شد و سپس مکنده صورت می گیرد.

در روش هیدروفیشیال مستقیم از دستگاه مکش کمک گرفته می‌شود،در نتیجه این روش فشاری که در اثر کشش به پوست وارد می‌کند بیشتر از میکرودرم است.

. آیا میکرودرم درد دارد؟

بسیاری از افراد متقاضی در خصوص درد این روش درمانی سوال می پرسند.

همانطور که بیان کردیم این درمان غیر تهاجمی است و در نتیجه دردی با خود به دنبال ندارد.

با این وجود با توجه به اینکه دستگاه روی پوست کشیده می‌شود، فشاری بر پوست وارد می‌شود و فرد حسی شبیه خارش را تجربه خواهد کرد.

. تاثیرات میکرودرم آبریژن چه زمانی مشخص میشود؟

بعضی از افراد متقاضی به چند جلسه درمان نیاز خواهند داشت.

پزشک متخصص پوست ممکن است برای از بین بردن نشانه های پیری پوست بیمار را هر هفته یا دو هفته یکبار یا ماهانه درمان کند که افراد متقاضی بین ۵ تا ۱۶ جلسه درمان نیاز خواهند داشت.

همچنین افراد متقاضی بعد از چند جلسه می گویند که پوست آن ها صاف تر و شفاف تر شده است.

. میکرودرم آبریژن چقدر ایمن است؟

میکرودرم آبریژن اگر از طریق متخصص با تجربه و حرفه ای صورت گیرد، از نظر ایمن بودن سابقه بسیار خوبی خواهد داشت.

میکرودرم ابریژن در سالن های زیبایی نیز انجام خواهد گرفت، اما بهتر است برای کاهش اثرات جانبی این روش درمانی به کلینیک های معتبر و متخصصان با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید.

. آیا محدودیت زمانی برای انجام این روش جوانسازی و لیفت صورت وجود دارد؟

معمولاً درمان های مربوط به لیفت صورت و جوانسازی پوست بعد از زمان ظهور چین و چروک صورت انجام میگیرد.

. آیا میتوان برای بهبود پوست از کرم های ویتامین سی استفاده کرد؟

بله می توانید برای بهبودی جای زخم و مشکلات پوستی از کرم ویتامین سی استفاده کنید که بسیار موثر است.

. آیا نوع پوست می‌تواند روی نتیجه کار تاثیر گذار باشد؟

میکرودرم صورت برای هر نوع پوستی می تواند به راحتی انجام گیرد.

نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم می توانید با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف درمانی و زیبایی و شادابی پوست صورت خود را دوباره به دست آورید.

میکرودرم آبریژن یکی از روش‌های مدرن و پیشرفته است که در کلینیک های تخصصی و با دستگاه‌های مجهز و پیشرفته صورت می‌گیرد.

در بعضی از سالن های آرایشی، این روش زیبایی با دستگاه های خانگی نیز صورت می‌گیرد اما مطمئناً شما نمی توانید به نتیجه‌ای که در کلینیک های زیبایی حاصل می کنید دست پیدا کنید.

زیرا افرادی که در سالن های زیبایی به انجام این روش می پردازند، هیچ شناختی از پوست شما ندارند و ممکن است که میزان مشکلات و همچنین آسیب های پوستی شما را نیز افزایش دهد.

برای دسترسی به نتایج مطلوب و همچنین جلوگیری از هدر رفتن هزینه‌ ای که صرف کرده اید باید به کلینیک های زیبایی و تخصصی مراجعه کنید تا بتوانید از مهارت و تخصص پزشکان با تجربه و حرفه ای در این زمینه بهره مند شوید.

متخصصین زیبایی در طی جلسات مشاوره، توضیحات کاملی در خصوص عوارض جانبی این روش درمانی برای شما ارائه خواهند داد.

اما این خدمات در سالن های آرایشی هرگز ارائه نخواهد شد، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیفت صورت به کمک میکرودرم آبریژن با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مشورت کنید.

درباره ی کلینیک

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج بهترین تجهیزات و بهترین متخصصان با تجربه و پرسنل دوره دیده می توانند شما را با روش های کلینیکی جهت رفع مشکلات پوست و مو کمک کنند.

انواع خدمات در این کلینیک به کمک بهترین تجهیزات و تکنولوژی ها مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است ، موقعیت مناسب و استفاده کردن از تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک مورد اطمینان افراد متقاضی و زیبا جویان عزیز قرار گرفته است.

در این کلینیک مشاوره رایگان نیز برای شما توسط کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور امکان پذیر است و بهترین روش های درمانی و صحیح ترین درمان ها برای برطرف کردن مشکلات پوست و موی شما در نظر گرفته خواهد شد تا شما بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شما به راحتی می‌توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک و یا حضور در آن توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای به صورت کاملاً رایگان مشاوره شوید و به رفع مشکلات پوست و موی خود بپردازید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک های زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:https://aparat.com/v/1Crul

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/vr6mS64n

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir