قرص لیفت صورت چیست؟

قرص لیفت صورت چیست؟

قرص لیفت صورت چیست؟

بدون شک داشتن یک چهره و صورت زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در هر فرد به شمار می‌رود اما مسئله اینجاست که این فاکتور مهم می‌تواند یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های صورت باشد. چرا که اگر مدتی طولانی در معرض آلودگی‌های نور خورشید قرار گیرید ممکن است طراوت و زیبایی خود را از دست بدهید. زمانی که عواملی مانند: افزایش سن , استرس و تغذیه نادرست بیش از هر چیز می تواند روی این قسمت اثرگذار باشد. این عوامل می تواند در کنار چین و چروک ایجاد شده و افتادگی پوست یا ایجاد غبغب تاثیرات بدی در کاهش اعتماد به نفس افراد داشته باشد. اما امروزه خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های زیادی برای جوانسازی و زیبایی پوست صورت و چهره افراد ایجاد شده است. یکی از این روش ها لیفت صورت است که خود دارای انواع گوناگونی می باشد ما قصد داریم در این مقاله شما را با انواع روش های لیفت صورت آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

چرا باید لیفت صورت انجام دهیم؟

پوست صورت به تدریج و با افزایش سن و یا بر اثر عوامل گوناگون مانند: محیطی و یا سبک زندگی نادرست می‌تواند افتاده شود و چربی های زیر پوستی خود را از دست بدهد. این عوامل سبب به وجود آمدن افتادگی در بعضی نواحی مانند: کنار چشم ، گوش ، حلق ، بینی می شود یا به صورت پوست اضافه در ناحیه غبغب می‌تواند خود را نشان دهد. زمانی که این اتفاق برای افراد رخ می دهد با استفاده از انواع روش های لیفت صورت می توانید پوست خود را به طرف بالا بکشید و دوباره حالت زیبا و جوانه چهره خود را حفظ کنید.

 

مزایای لیفت صورت:

. از بین بردن چین و چروک های سطحی و نواحی مختلف صورت

. سبب ایجاد جوانسازی و زیبایی چهره می شود.

. می‌تواند افزایش اعتماد به نفس را با خود به دنبال داشته باشد.

. باعث سفت شدن پوست می‌شود.

. به راحتی با استفاده از لیفت صورت می‌توانید غبغب را از بین ببرید.

. روش ایمن و بدون عوارض جانبی کم یا بدون عوارض جانبی

. نداشتن دوره نقاهت طولانی

شما هم می توانید از مزایای لیفت صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج جهت نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و هم بار زیبا و جوان بمانید.

 

کدام روش لیفت صورت بهتر است؟

تشخیص دقیق این که کدام روش می تواند برای برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست شما بهترین گزینه باشد به تشخیص پزشکی متخصص بستگی دارد . پزشک معمولاً با توجه به شرایط سنی و همچنین سلامت شما میزان آسیب های وارد شده به پوست ناحیه تحت درمان نوع پوست و غیره مناسب ترین روش ها برای شما توصیه خواهد کرد . اما باید بدانید که دردسر های استفاده از جراحی بسیار زیاد است و عوارض و طول درمان آن نیز زیاد تر است.  چرا که در این روش فرد متقاضی باید کاملاً بیهوش شود و برای مدتی در بیمارستان و خانه بستری باشد. زمانی که مراقبت و در دوران نقاهت و ریکاوری بعد از انجام لیفت صورت با استفاده از جراحی بسیار سخت و دشوار است که از روش های لیفت صورت بدون جراحی نیاز به بیهوشی نخواهد داشت. پزشکی در صورت نیاز از بی حس کننده های موضعی استفاده خواهد کرد که اثرات آن می‌تواند تا مدتی برطرف شود عوارض این روش بسیار کم است و دوره نقاهت برا این روش‌های غیرتهاجمی وجود نخواهد داشت. در واقع در تمام موارد فرد متقاضی و در یک جلسه درمانی و در کلینیک را در کنار فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد. به همین دلیل پزشکان برای لیفت صورت با جراحی را توصیه نخواهد کرد. مگر آن که آسیب به قدری زیاد باشد که نتوان با هیچ کدام از روش های بدون جراحی آن را درمان و اصلاح کرد به طور کلی لیفت صورت را می‌توان با جراحی و بدون جراحی انجام دادی. لیفت صورت بدون جراحی خود دارای انواع گوناگونی است که برخی از آن‌ها را می‌توان به مواردی مانند تزریق چربی ، تزریق بوتاکس ، لیفت با نخ و کربوکسی تراپی دانست و برای افراد مختلف می تواند تاثیرگذاری های خوبی را به جا بگذارد بنابراین اینکه کدام یک از روش ها می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد باید توسط پزشک متخصص مشخص شود.

. هایفوتراپی

هایفوتراپی را می‌توان یک روش مناسب برای افرادی دانست که از تزریق آمپول می ترسند چرا که این روش با استفاده از امواج فراصوت متمرکز اقدام به لیفت صورت می کند و نیازی به هیچ‌گونه تزریق نخواهد داشت. در این روش  امواج فراصوت به لایه های عمیق پوست نفوذ خواهد کرد و انرژی وارد شده به آن می تواند رشته های کلاژن پوست را تحریک کند و این عامل سبب سفت شدن و لیفت پوست صورت خواهد شد. و به راحتی می‌تواند به رفع افتادگی و چین و چروک های پوست صورت بپردازد. هایفوتراپی یک روش ایمن بدون درد و ناراحتی ، عوارض جانبی کم با خود به دنبال دارد. این روش با ماندگاری بسیار بالایی دارد و می‌تواند نتایج آن از حدود یک سال تا سه سال باقی بماند. استفاده از این روش هایفوتراپی برای لیفت صورت چند وقت شما را نخواهد گرفت چرا که معمولاً یک جلسه درمان برای هر فرد می تواند برای رسیدن به نتیجه مورد نظر کافی باشد و در هر سال معمولاً یک بار نیاز به ترمیم مجدد وجود خواهد داشت. روش هایفوتراپی یک روش مطمئن برای از بین بردن افتادگی و شل شدگی های خفیف تا متوسط در خانم ها و آقایان است که بین ۳۰ تا ۷۵ سال سن دارد.

. اندولیفت

با وجود آن که اندولیفت از روش‌های بدون جراحی برای لیفت صورت به شمار می‌رود نتایج آن می تواند در حدود لیفت صورت با جراحی باشد. در این روش نیازی به هیچ‌گونه بیهوشی از طریق و زخم و پانسمان وجود ندارد و هیچ گونه زخم و برشی نیز ایجاد نخواهد شد. بنابراین می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین روش ها برای افرادی دانست که علاقه به جراحی و تزریق ندارد. روش اندولیفت یکی از روش‌های غیرتهاجمی برای لیفتینگ صورت است که از لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای درمان استفاده خواهد شد. در این روش نیز به بافت های زیرین تابیده خواهد شد و با تحریک پوست تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و با تجزیه چربی های پوست به استحکام آن کمک خواهد کرد. درمان با استفاده از این روش در یک جلسه نیاز است و دو روز بعد از انجام درمان شما می‌توانید به فعالیت های روزمره خود مشغول شوید. اثرات این روش می‌تواند حداقل تا سه سال باقی بماند و بعد از آن دوباره نیاز به ترمیم مجدد دارد.

. آر اف فرکشنال

در روش جدید آراف فرکشنال این روش با میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی ترکیب شده این ترکیب اثرگذاری را می تواند افزایش دهد و سبب بهبود نتایج شود چرا که می تواند تحریک و تولید کلاژن را بیشتر کند. در نتیجه افتادگی و چین و چروک پوست به راحتی برطرف خواهد شد و در کنار آن استفاده کردن از امواج میکرونیدلینگ روی جای جوش و آکنه صورت می‌تواند تاثیرگذار باشد و آن‌ها را از بین می برد. در نتیجه با استفاده از این روش پوست شما حالت ارتجاعی خود را به دست خواهد آورد و جوان و شاداب تر خواهد شد. مدت زمان تاثیر گذاری روش آر اف فرکشنال بیشتر از هایفوتراپی است و می‌تواند حدود ۳ تا ۵ سال ماندگاری داشته باشد. ضمن این که این روش نیز نیاز به تزریق ندارد و برای افرادی که علاقه به تزریق ندارد می تواند مناسب ترین روش باشد به خصوص که استفاده از آن دارای محدودیت سنی نیست و هر فرد با هر سن و سالی می توانند اقدام به استفاده از این روش برای جوانسازی و لیفت صورت خود کند.

. آتیوا

آتیوا را می‌توان از زیر مجموعه‌های روش آر اف فرکشنال دانست.در این روش بافت زیر پوستی به صورت کنترل شده و یکنواخت گرم خواهد شد و با تحریک فیبروبلاست ها روند تولید کلاژن آغاز خواهد شد. همچنین به صورت همزمان از روی پوست  گرما درمانی صورت می‌گیرد تا روند تولید کلاژن سرعت بیشتری پیدا کند. با استفاده از این روش می توانید چین و چروک های موقت روی سطح پوست را از بین ببرید و تا حدودی نیز جای زخم و ناهمواری ها را روی پوست برطرف کنید.  دیگر روش های لیفت صورت بدون جراحی عوارضی با خود به دنبال خواهند داشت. اما در این روش بعد از مدت کوتاهی می توانید نتایج آن را به خوبی مشاهده کنید. برای درمان با استفاده از این روش یک جلسه می تواند کافی باشد اما در خیلی موارد در صورت وجود عارضه‌های پوستی ممکن است که تعداد جلسات برای شما بیشتر در نظر گرفته شود. نتایج درمان با استفاده از این روش مدت طولانی می تواند باقی بماند و زیبایی و جوانی را برای پوست شما به دنبال داشته باشد.

. تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از معروف ترین و مشهور ترین روش ها برای لیفت صورت است. در این روش بوتولونیوم به نواحی مختلف چهره شما تزریق خواهد شد و از به وجود آمدن چین و چروک در آن نواحی جلوگیری خواهد کرد. بنابراین تزریق بوتاکس بیشتر برای رفع و جلوگیری از بیشتر شدن چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از طریق بوتاکس برای برطرف کردن عیب های ظاهری بینی، رفع افتادگی های کنار لب ها و فرم دادن به ابروها نیز استفاده کنید. نکته اساسی اینجاست که تزریق بوتاکس ممکن است در بعضی افراد حساسیت ایجاد کند همچنین تاثیرگذاری این روش فقط حدود ۶ ماه است و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید مجدد پیدا خواهید کرد.

. تزریق ژل

بعضی از افراد تزریق ژل را تزریق بوتاکس اشتباه می‌گیرند. باید توجه کنید که تزریق ژل برای پر کردن چین و چروک های ایجاد شده یا حجم دهی به نواحی مختلف انجام می‌گیرد برای مثال برای از بین بردن خطوط پیشانی خط لبخند و چین و چروک های ریز ایجاد شده در کنار چشم یا لب‌ها، خط خنده، تزریق ژل صورت می گیرد همچنین بعضی از افراد برای حجم دهی به لب گونه مورد استفاده قرار می دهد. استفاده از این روش باعث جوان شدن پوست شما می شود و تازگی آن را می تواند حفظ کند. ژل های مورد استفاده شده برای تزریق به نواحی مختلف دارای انواع گوناگونی است به همین دلیل زمان ماندگاری و تاثیرگذاری آن می‌تواند متفاوت باشد ، اینکه چه ژلی برای شما بهترین گزینه است بستگی به نوع پوست و سن و سال شما و میزان آسیب های پوستی شما دارد بنابراین نوع ژل توسط پزشک متخصص بعد از معاینه مشخص خواهد شد. بر اساس نوع ژلی که پزشک برای شما در نظر می گیرد ماندگاری آن می تواند متفاوت باشد. ماندگاری ژل ها از ۶ ماه تا ۵ سال متغیر است همچنین این روش معمولاً در بازه زمانی منظم نیاز به تمدید مجدد دارد.

. کربوکسی تراپی

تعداد افرادی که با استفاده از این روش برای لیفت صورت آشنا باشند بسیار کم است اما باید گفت که کربوکسی تراپی نیز یکی از روش‌های موثر است که می‌توان برای درمان انواع مشکلات پوستی از آن استفاده کرد با استفاده از این روش می توانید افتادگی و شل شدگی پوست را از بین ببرید و زیبایی و جوانی را به آن بازگردانید. همچنین می‌تواند چین و چروک‌های صورت و ترک های پوستی را برطرف کرد. کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی دور چشم، از بین بردن جای جوش و آکنه ، درمان جای زخم مورد استفاده قرار گیرد. ماده اصلی که در این روش استفاده می شود گاز کربن دی اکسید است تجمع این گاز در یک نقطه از بدن این پیغام را به مغز خواهد رساند که اکسیژن در آن ناحیه کمر و نیاز به خون رسانی بیشتر وجود خواهد داشت در نتیجه مغز به قلب فرمان می دهد که چه مقدار خون بیشتری به آن منطقه برساند که این به سرعت بخشیدن به روند ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود و می‌تواند شرایط آن قسمت را بهبود ببخشد. در کربوکسی تراپی  گاز کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر خواهد فرستاد و در نهایت سبب ترمیم ناحیه تحت درمان و برطرف کردن مشکلات خواهد شد. نسبت به دیگر روش های لیفت صورت کربوکسی تراپی جلسه درمانی بیشتری نیاز خواهد داشت و به میزان آسیب و تشخیص پزشکی دو جلسات درمانی می‌تواند حدود ۴ تا ۸ جلسه متغیر باشد. فاصله بین جلسات نیز دو تا چهار هفته از ماندگاری آن روش نیز می‌تواند حدود ۴ تا ۶ ماه باشد.

. لیفت صورت با نخ

نخ های مورد استفاده شده در این روش از جنس پلی لاکتیک اسید و اسید گلیکولیک بوده‌اند. این نخ ها قابل جذب شمار می روند. این روش معمولاً برای برطرف کردن شل شدگی و افتادگی پوست بعد از انجام عمل جراحی استفاده خواهد شد. همچنین افرادی که علاقه دارند گونه های برجسته داشته باشند یا تمایل به استفاده از تزریق ژل را ندارند می توانند با استفاده از این روش به برجسته کردن گونه های خود بپردازد. این روش  برای رفع افتادگی پوست ممکن است کمی برای شما دلهره‌آور باشد چرا که این روش برش ها در ناحیه مورد نظر مانند گونه، خط پیشانی زده می‌شود و نخ های بخیه قابل جذب در آن قرار داده می شوند. سپس با استفاده از این نخ ها پوست به سمت بالا کشیده خواهد شد و افتادگی و شل شدگی آن برطرف می‌شود. توجه کنیم که این روش از روش های لیفت صورت بدون جراحی به شمار می‌رود و برش با بی حسی موضعی صورت می‌گیرد و ایمن خواهد بود. بنابراین نیاز به بخیه کردن صورت وجود نخواهد داشت و آثار برش ها نیز روی صورت شما باقی نخواهند ماند. زمانی که این درمان هیچ‌گونه درد و ناراحتی برای شما وجود نخواهد داشت و تنها بعد از اتمام جلسه درمانی پوست شما می تواند کمی قرمز و متورم شود. این عوارض بعد از کوتاه مدت برطرف خواهد شد بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در مورد لیفت صورت با نخ وجود ندارد اثرات این روش می‌تواند تا حدود یک سال بعد از انجام درمان باقی بماند و انجام آن هیچ‌گونه اختلالی در فعالیت‌های روزمره شما نمی تواند ایجاد کند.

. لیفت صورت با نخ PDO

این روش نیز برای بالا کشیدن پوست و رفع چین و چروک استفاده می شود. این نخ های بخیه قابل جذب هستند. این نخ باعث تحریک بافت پوست برای تولید کلاژن می شوند و به روند ترمیم پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی و سفتی آن کمک خواهد کرد. همچنین با بستن منافذ پوست از به وجود آمدن چین و چروک ها می توانند جلوگیری کنند. از این روش می توان برای سفت و لیفتینگ پوست اطراف فک، خطوط پیشانی و پوست اطراف ابرو استفاده کر.د همچنین در بعضی موارد برای  غبغب نیز می توان از این روش استفاده کرد روش لیفت صورت با استفاده از این شیوه انجام آن با نخ سیلوئت است. نخ های سیلوئت در واقع همان نخ های بخیه قابل جذب هستند که در لیفت صورت با نخ استفاده می‌شود. در این روش از لیفت صورت با استفاده از نخ های PDO معمولاً  بیشتر داخل پوست قرار گرفته می‌شود. و این نخ در عمق بیشتری داخل پوست نفوذ خواهند کرد.

. تزریق چربی

چربی که در این روش برای رفع افتادگی و شل شدگی پوست استفاده می‌شود از بدن خود فرد متقاضی، خارج می‌شود. در روش تزریق چربی پزشک از نواحی مختلف که چربی های انباشته شده وجود دارد مانند شکم و ران مقدار چربی مورد نظر را استخراج می‌کند و بعد از  آماده سازی آن‌ها چربی در زیر پوست نواحی و مختلف صورت تزریق می‌کند و سبب سفت شدن بافت پوست آن قسمت خواهد شد در افراد مسن تر که افزایش سن سبب  فرورفتگی های بعضی از بخش های چهره شده از این روش می تواند کاربرد های زیادی برای آن‌ها داشته باشد چرا که پزشک این نواحی را با استفاده از چربی پر می کند و زیبایی و شادابی چهره را دوباره باز می گرداند. یکی از موثرترین روش های لیفت صورت، تزریق چربی به صورت است . اثرات این روش آسان ها می تواند باقی بماند و حتی می‌تواند دائمی باشد و بنابراین شما می توانید تنها با یک جلسه درمانی برای مدت طولانی از شر چین و چروک و افتادگی صورت خود رها شوید. در بعضی موارد نیز ممکن است این روش نیاز به ترمیم پیدا کند اما در مواردی نیز باید هر چند وقت یکبار برای ترمیم چربی زیر پوست مراجعه کنید.

. لیفت صورت با استفاده از جراحی

روش هایی که تاکنون برای شما بیان کردیم همگی روش های لیفت صورت بدون جراحی و کم تهاجمی بودن این روش معمولاً زمانی استفاده می شود که میزان افتادگی و شل شدگی پوست قدری باشد که استفاده از روش های بدون جراحی نتواند برای آن ها کارساز باشد. تاثیر گذاری این روش معمولا طولانی مدت است و کاملاً قابل لمس خواهد بود در واقع بسته به سبک زندگی شما ممکن است اثرات لیفت صورت با استفاده از جراحی تا ۱۰ سال باقی بماند اما انجام آن دارای محدودیت سنی می باشد در واقع تنها افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال می‌تواند برای لیفت صورت با استفاده از جراحی اقدام کنند و پزشکان به دلیل عوارض جراحی و بعضی مشکلات دیگر ناشی از استفاده از این روش آن را برای افراد خارج از این محدودیت سنی هرگز توصیه نخواهند کرد. در روش لیفت صورت با استفاده از جراحی فرد متقاضی به طور کامل بیهوش خواهد شد و بسته به شرایط بعد از انجام جراحی برای مدتی در بیمارستان بستری خواهد شد. بعد از آن نیز حتماً باید حداقل دو هفته در منزل استراحت داشته باشد در این مدت نباید در معرض نور مستقیم خورشید و آلودگی‌های محیطی قرار گیرد و باید صورت خود را با استفاده از پوشش های محافظ کاملاً بپوشاند و همچنین برای بهبود کامل حداقل ۶ ماه زمان نیاز است. در این روش پزشکی متخصص با برداشتن چربی های اضافه در نواحی افتاده پوست و کشیدن پوست صورت و گردن افتادگی و شل شدگی آن را برطرف خواهد کرد همچنین برای اثرگذاری بیشتر بعضی از عضلات زیر نیست خواهد شد.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – لیفت صورت

کاندیدای مناسب لیفت صورت چه کسانی هستند؟

لیفت صورت برای تمام افرادی که علاقه دارند زیبایی و جوانی صورت خود را همیشه حفظ کنند می تواند کارایی داشته باشد. همچنین برای افرادی که به دلیل افزایش سن یا عوامل محیطی دچار افتادگی و چین و چروک صورت شدن می تواند زیبایی و جوانی را برای این افراد به وجود آورد همچنین با استفاده از لیفت صورت می توانید مشکلات  ظاهری صورت خود را برطرف کنید و زیبایی و جوانی را برای صورت خود و به دنبال داشته باشید. اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که علاقه داری با استفاده از لیفت صورت به جوانی و زیبایی برسید باید از سلامت عمومی برخوردار باشید و بیماری های زمینه ای نداشته باشید. همچنین انتظارات واقعی از نتایج این روش را داشته باشید ، شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک لیفت صورت بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و جوانی خود را حفظ کنید.

 

هزینه لیفت صورت

هزینه لیفت صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد اگر شما بخواهید از لیفت صورت بدون جراحی استفاده کنید باید گفت که هزینه آن نسبت به روش‌های جراحی بسیار مقرون به صرفه است. این که چه مقدار هزینه برای درمان شما نیاز است بستگی دارد که پزشک کدام روش را برای شما در نظر بگیرد، شما به کدام کلینیک مراجعه کنید ،تخصص و مهارت به چه مقدار باشد ، آزمایشات قبل و بعد از انجام درمان و توصیه ها و مراقبت ها و داروهای بعد از انجام درمان همگی روی هزینه لیفت صورت تاثیر گذارد هستند. جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید و مورد معاینه و مشاوره قرار بگیرید و هزینه انجام درمان و نوع روش درمانی اطلاعات کامل به دست آورید و باقی خیالی آسوده به درمان مناسب برای لیفت صورت بپردازید. مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید همچنین می توانید از تخفیفات ویژه این کلینیک نیز اطلاع پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

 

عوارض لیفت صورت

عوارض لیفت صورت بدون جراحی بسیار کم نادر ممکن است کمی قرمزی و التهاب در محل تحت درمان به وجود آید. که این عوارض معمولی می‌باشند و طی چند روز برطرف خواهند شد. عوارض لیفت صورت با جراحی می‌تواند قرمزی، تورم، زخم، کبودی و عفونت را به دنبال داشته باشد. اما رعایت توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص و داشتن رژیم غذایی مناسب و مصرف داروهای توصیه شده توسط پزشک متخصص می‌تواند از این عوارض بکاهد. همچنین انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه می تواند در نداشتن عوارض جانبی و خطرناک نقش مهمی را برعهده بگیرد و پزشک با تجربه بسته به شرایط شما بهترین روش را برای لیفت صورت برای شما در نظر خواهد گرفت که شما را از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان خواهد داشت. اما می توانید با خیالی آسوده لیفت صورت را با هر کدام از روش های بیان شده در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

 

مراقبت های قبل از لیفت صورت

مراقبت های قبل از لیفت صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد که پزشک بعد از معاینه مراقبت های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد ولی رعایت چند نکته اساسی و مهم می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند و شما را از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان بدارد از جمله

.حداقل یک هفته قبل از لیفت صورت باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید همانطور که میدانید مصرف گونه مواد می توانند در روند درمان و بعد از درمان اختلالات ای را ایجاد کند همچنین مصرف این گونه مواد خود عواملی هستند که می‌توانند سبب پیری زودرس پوست شود و مشکلات زیادی در زیبایی پوست ایجاد کند تا جایی که ممکن است از مصرف این گونه مواد خودداری کنید تا همواره به توانید زیبایی و سلامت خود را حفظ کنید.

. به مدت جرم قبل از انجام لیفت صورت باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید این داروها می‌توانند هزینه درمان خونریزی را افزایش دهند و بعد از آن نیز کبودی و تورم بیش از اندازه را ایجاد کند.

. اگر داروی خاصی را استفاده می کنید یا بیماری خاصی دارید حتما در جلسه مشاوره پزشک را در جریان قرار دهید

. قبل از مراجعه به کلینیک برای انجام لیفت صورت صورت خود را کاملاً تمیز بشوید و هیچگونه مواد آرایشی و بهداشتی و روی آن استفاده نکنید

. اگر پزشک معالج شما آزمایش یا دارویی را قبل از انجام لیفت صورت برای شما در نظر گرفته حتماً آن را انجام دهید.

 

مراقبت های بعد از لیفت صورت

مراقبت های بعد از لیفت صورت اهمیت زیادی دارد چرا که می تواند برای رسیدن به نتیجه نهایی کمک کند، ماندگاری اثرات را افزایش دهد و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی شما را در امان بدارد بعد از لیفت صورت با هر کدام از روش های درمانی ، پزشک مراقبت ها و توصیه های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد اما به طور کلی توصیه های بعد از لیفت صورت را برای شما بیان خواهیم کرد.

. بعد از لیفت صورت استراحت داشته باشید و تا زمانی که پزشک برای شما انجام فعالیت های سنگین را منع کرده از آن خودداری کنید.

. اگر پزشک دارو یا پمادی برای شما در نظر گرفته آن را به موقع و تا آخر استفاده کنید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید تا پوست شما هیدراته باقی بماند و روند بهبودی نیز سرعت بیشتری پیدا کند.

. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محل‌های پر گرد و غبار خودداری کنید و هنگام خارج شدن از خانه حتما از کرم های ضدآفتاب و سازگار با پوست خود استفاده کنید تا بتوانید نتایج لیفت صورت را افزایش دهید.

. از رفتن به سونا و استخر تا بهبودی کامل لیفت صورت خودداری کنید.

. از ماساژ و فشار دادن ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. قبل و بعد از لیفت صورت از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید.

 

اثرات و نتایج لیفت صورت

نتایج لیفت صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده برای شما دارد که روش مورد نظر بعد از معاینه توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد باید گفت که روش های لیفت صورت بدون جراحی و کم تهاجمی نتایج ماندگار و طولانی ندارند و بعد از مدتی دوباره نیاز به تمدید دارند مثلاً لیفت صورت با نخ حدود دو سال ماندگاری دارد اما اثرات و نتایج لیفت صورت با جراحی می‌تواند ماندگاری بسیار بالایی را به دنبال داشته باشد به شرط آن که فرد به درستی به توصیه‌ها و مراقبت‌های پزشک متخصص توجه کند و بعد از آن نیز به خوبی از پوست خود در مقابل آلودگی ها و نور خورشید محافظت ‌کند شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج انواع روش های لیفت صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک اقدامات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

 

دوره نقاهت لیفت صورت

دوره نقاهت لیفت صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد اگر شما از لیفت صورت بدون جراحی استفاده کرده باشید باید گفت که هیچ کدام از روش های لیفت صورت بدون جراحی دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد شما بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید و بعد باید با به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از روش درمانی برای خود به دست آورید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید استفاده از لیفت صورت با جراحی دوره نقاهت آن می تواند حدود ۷ الی ۱۴ روز باشد که در این مدت باید به طور کامل استراحت داشته باشید ، داروهای تجویز شده را به موقع استفاده کنید و به توصیه های پزشک توجه داشته باشید تا بتوانید دوره نقاهت خوبی را پشت سر بگذارید همچنین در این مدت باید رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید ، مایعات فراوانی بنوشید و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید البته توجه داشته باشید که نداشتن دوره نقاهت طولانی و عوارض جانبی در انتخاب کلینیک و پزشک نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند پس در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کنید تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از هرگونه دوره نقاهت و ریکاوری در امان باشید شما می توانید با خیالی آسوده لیفت صورت را با هر کدام از روش های جراحی و بدون جراحی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از داشتن دوره نقاهت طولانی و عوارض در امان باشید.

 

تعداد جلسات لیفت صورت

تعداد جلسات لیفت صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده برای شما دارد اگر شما بخواهید از لیفت صورت با جراحی استفاده کنید باید گفت که این روش در یک جلسه صورت می‌گیرد و ماندگاری آن بسیار طولانی تر نسبت به روش های دیگر است اگر بخواهید از هایفوتراپی یا اندولیفت استفاده کنید این روش ها نیز در یک جلسه صورت می‌گیرد اما در بعضی موارد افرادی هستند که می‌خواهند از کربوکسی تراپی برای جوانسازی و رفع افتادگی و چین و چروک صورت استفاده کنند که بنا به تشخیص پزشک متخصص بعد از معاینه و میزان مشکلات پوستی ممکن است که چندین جلسه درمان نیاز باشد تا فرد بتواند به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که می خواهید از لیفت صورت برای رفع افتادگی و جوانسازی صورت خود استفاده کنید و از تعداد جلسات درمانی و روش مورد نظر اطلاع کامل به دست آورید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش را انتخاب و از تعداد جلسات آن و هر سوال دیگری که در خصوص آن دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به درمان مناسب بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

بهترین مرکز برای انجام لیفت صورت کجاست؟

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تمام روش های لیفت صورت توسط پزشکان متخصص و با تجربه در این کلینیک انجام می گیرد کلیه درمان های انجام گرفته در این کلینیک با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت صورت خواهد گرفت متخصصان کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج قبل از انجام لیفت صورت شما را به طور کامل مورد معاینه و بررسی قرار خواهند داد و با توجه به شرایط و نوع پوست شما بهترین روش ها برای شما در نظر خواهند گرفت شما می توانید تمام سوالات خود را از متخصصین و مشاوران کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج بپرسید اما اگر تجربه یا سوالی نیز دارید می توانید آن را در همین پست برای ما در میان بگذارید.

 

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

در این قسمت از مقاله ما پاسخ به پرسش‌های پرتکرار شما را توسط پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج را قرار میدهیم خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق پرسش و پاسخ های این قسمت و مطالعه بخش نظرات اگر باز هم مسئله یا سوالی در خصوص جوانسازی پوست صورت دارید در بخش نظرات سایت پرسیده شود تا با تکمیل این قسمت از نوشتار کمک کرده باشید همچنین پرسش شما ممکن است که سوال بعضی از هموطنان عزیز باشد و با دریافت پاسخ در همین صفحه هم در وقت شما عزیزان صرفه‌جویی شده و هم توانسته اید کمک اندکی به هموطنان عزیز خود کرده باشید.

. بهترین و ماندگارترین روش برای درمان افتادگی پلک چیست؟

افتادگی پلک می تواند برای هر دو پلک بالا و پایین اتفاق بیفتد که به کمک جراحی پلک می توانید این مشکل را درمان کنید بعد از جراحی فرد متقاضی یک هفته تا ۱۰ روز تورم دارد و باید در خانه استراحت کند روش های دیگری نیز برای درمان افتادگی پلک وجود دارد یکی از این روش ها پلاسماجت است در این متد که بسیار موثر است بعد از چند جلسه می توانید پلک بالا را لیفت کنید در بعضی موارد استفاده از لیزر می تواند کمک کننده باشد برای اینکه تعیین کدام روش برای رفع افتادگی پلک می تواند موثر ترین روش باشد باید مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص قرار گیرید.

. چه روش هایی برای رفع افتادگی صورت به دلیل کاهش وزن وجود دارد؟

افتادگی صورت بر اثر کاهش وزن یا گذشت زمان و افزایش سن می‌تواند حالت مثلثی را برای صورت ایجاد کند و بیشتر وزن در محل پایین صورت تجمع پیدا کنند معمولاً هایفوتراپی می تواند قسمت های افتاده صورت را جمع کند و بدین ترتیب صورت را به سمت بالا لیفت کند در بعضی مواقع نیز با استفاده از اندولیفت می توانید حجم چربی پایین صورت را از بین ببرید و با استفاده از هایفوتراپی آن را لیفت کنید ، متد جدید دیگری نیز که در آن در نقاط لیفت صورت استخوانی تزریق ژل صورت می گیرد در این روش تزریق ژل ریشه های بعضی از عضلات پوست را بالا خواهد کشید در واقع لازم است از نخ های بسیار پیشرفته نیز استفاده کرد تا تغییرات بسیار شگفت انگیزی را در صورت ایجاد کرد و فرد متقاضی بتواند به نتیجه راضی کننده‌ای برسد.

. افتادگی ابرو را چگونه می توان درمان کرد؟

درمان های گوناگونی برای برطرف کردن افتادگی ابرو و لیفت ابرو وجود دارد از تزریق ژل و بوتاکس گرفته تا استفاده از نخ برای لیفت ابرو و بیشتر روش‌های غیرتهاجمی را برای بالا کشیدن ابرو ها پیشنهاد خواهیم داد.

. برای جلوگیری از افتادگی صورت در سنین بالا چه روش هایی را پیشنهاد خواهید داد؟

برای اکثر افراد با سن بالا سالی یک بار هایفوتراپی پیشنهاد داده می‌شود ممکن است نیاز باشد همزمان چند جلسه آر اف نیز برای جلوگیری از افتادگی پوست پیشنهاد داده شود در افرادی که افتادگی صورت آنها زیاد است اندولیفت نیز می تواند به کار گرفته شود برای سنین مختلف درمان‌ها و روش های گوناگونی ارائه خواهد شد برای جلوگیری از افتادگی پوست می توانید از نخ های مخصوص که سبک است نیز استفاده کنید.

‌. لیزر آر اف چقدر در درمان افتادگی پوست می تواند کمک کننده باشد؟

از لیزر آر اف سوزنی برای افرادی که دچار افتادگی زیاد در پوست هستند  استفاده می شود تا به جوانسازی عمیق پوست آنها پرداخته شود این روش با زخم های خفیف روی پوست همراه است که بعد از مدتی نیز برطرف خواهد شد و در موارد خفیف از لیزرهای کم توان تر استفاده می کنند که هیچگونه زخم و قرمزی روی پوست ایجاد نخواهد کرد و می توان از جوانسازی و زیبایی پوست می شوند.

. چند روز بعد هایفوتراپی برای جلوگیری و پیشگیری از افتادگی پوست لازم است؟

ماندگاری هایفو دائمی است اما روند پیری پوست هرگز متوقف نخواهد شد از این رو درمان با استفاده از هایفو هر ۶ ماه تا یک سال بعد مجدد باید تکرار شود ممکن است که در بعضی موارد به صورت همزمان درمان‌های دیگر نیز استفاده شود تا نتیجه رضایت بخشی را با خود به دنبال داشته باشد.

. آیا آقایان هم میتوانند از روش‌های اندولیفت استفاده کنند؟

بله معمولاً آقایان نیز میتوانند اندولیفت را استفاده کنند مراجعه کنندگان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج ۴۰ درصد آنها آقایان هستند آقایان می‌توانند برای رفع افتادگی قسمت تحتانی صورت و از بین بردن ناحیه غبغب اندولیفت را انجام دهند در بعضی موارد نیز برای از بین بردن غبغب از لیفت و اندولیفت نیز می توان استفاده ک د در قسمت‌های دیگر بدن نیز می توان از اندولیفت استفاده کرد ، در خانم ها برای رفع افتادگی بازو و شل شدگی و حتی برای شکم اندولیفت انجام میشود.

. از چه سنی میتوان از بوتاکس برای جلوگیری از چین و چروک استفاده کرد؟

بوتاکس به تنهایی نمی تواند معجزه کند و درمان های دیگر در کنار آن باید صورت گیرد این روش روش متداول و بسیار مناسب است معمولاً از سنی که چروک ها تشکیل می شوند تزریق بوتاکس را آغاز خواهند کرد زمانی که چروک وجود ندارد دلیلی نیست که بخواهید از بوتاکس استفاده کنید هنگامی از بوتاکس برای جلوگیری استفاده می شود که چین و چروک ها در شکل در حال شکل‌گیری هستند این کار سبب می‌شود که چروک های ناحیه اخم یا اطراف لب ها پیشرفت نکند و عمیق نشود.

. چرا پوست صورت شل می شود و دچار افتادگی میشود؟

معمولاً افزایش سن سبب شل شدن و افتادگی پوست صورت خواهد شد اما عوامل دیگری نیز مانند قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بدون استفاده کردن از کرم های ضدآفتاب ، استرس بیش از اندازه ، داشتن رژیم غذایی نامناسب ، عوامل ارثی و شرایط زندگی نیز می‌تواند سبب افتادگی پوست صورت در سنین پایین تر شود.

. آیا روش های مختلف لیفت صورت با درد همراه است؟

در روش‌های بدون جراحی معمولاً درد بسیار کمی ایجاد خواهد شد اما پزشک در صورت نیاز برای شما مسکن در نظر خواهد گرفت در لیفت صورت با استفاده از جراحی معمولاً درد با استفاده از دارو کنترل می شود و بیمار درد زیادی را تجربه نخواهد کرد.

. سن مناسب برای انجام لیفت صورت چه سنی است؟

بسته به نوع روش مورد استفاده پاسخ می تواند متفاوت باشد بعضی از روش ها مانند آر اف فرکشنال هیچگونه محدودیت سنی ندارد و بعضی دیگر مانند جراحی لیفت صورت و هایفو تراپی دارای محدودیت سنی هست.

. اثرات لیفت صورت با چه مدت می تواند ماندگار باشد؟

بسته به اینکه از کدام روش برای لیفت صورت استفاده می کنید ، سبک زندگی شما چگونه است و چقدر مراقبت ها را به درستی انجام میدهید ماندگاری این روش ها نیز می‌تواند متفاوت باشد علاوه بر آن نوع پوست شما ، نوع ماده ای که در آن استفاده می‌شود و برخی روش‌ها و مرحله درمان ، میزان آسیب و سن فرد می تواند تاثیر زیادی در ماندگاری روش ها داشته باشد.

. آیا قبل و بعد از لیفت صورت باید مراقبت های خاصی صورت گیرد؟

بسته به روشی که برای لیفت صورت برای شما در نظر گرفته می شود مراقبت ها نیز متفاوت است پزشک متخصص کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج قبل و بعد از انجام لیفت صورت توصیه های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد.

. آیا تزریق پروفایلو برای جوان سازی موثر است؟

پروفایلو از محصولات پوستی جوانساز هستند به عنوان مکمل و در کنار سایر روش های جوان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد بر خلاف تبلیغاتی که وجود دارد پروفایلو به تنهایی نمی تواند معجزه کند اما وقتی در یک پکیج درمانی در کنار سایر روش ها قرار میگیرد میتواند معنی دار شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

نتیجه گیری

بدون شک داشتن یک چهره زیبا یکی از مهمترین فاکتورها در زیبای هر فرد است اما باید گفت که این فاکتورهای مهم نیز یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت‌های صورت به شمار می رود که آلودگی ها و نور خورشید می تواند طراوت و زیبایی آن را کم کند همچنین عواملی مانند افزایش سن ، استرس و تغذیه نامناسب نیز می تواند روی آن تاثیر بگذارد که پوست صورت به تدریج با افزایش سن و عوامل دیگر محیط یا سبک زندگی نادرست شروع به پیری می کند و چربی های زیر پوستی از بین خواهد رفت این عوامل می‌تواند باعث ایجاد افتادگی در برخی نواحی صورت شود و می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد شود زمانی که این اتفاق برای چهره به وجود می آید با استفاده از انواع روش های لیفت صورت می توانید آن را به طرف بالا بکشید اگر شما هم میخواهید از انواع روش های لیفت صورت مانند هایفوتراپی ، اندولیفت ، آتیوا ، تزریق ژل ، تزریق چربی ، تزریق بوتاکس ، کربوکسی تراپی ، لیفت صورت با نخ و جراحی را انجام دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش را انتخاب و از آن استفاده کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از انواع این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و با کمک گرفتن از بهترین متخصصین و حرفه ای و با تجربه و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو استفاده کردن از روش های گوناگون جهت برطرف کردن مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را برای خود به دست آورده است تمام خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد با بهترین تکنیک های موجود مورد تایید قرار گرفته است موقعیت مناسب این کلینیک و استفاده از تجهیزات و تنوع در تکنولوژی های مدرن سبب شده خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد بتواند اطمینان افراد متقاضی را جلب کند و نتایج که به دنبال دارد و از ایجاد رضایت افراد متقاضی شود تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای و برجسته پوست کشور برای شما رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید بهترین روش جهت رفع مشکلات پوستی خود را استفاده کنید

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

معرفی۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال (RF Fractional)

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت/ هزینه و مزایا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsanandaj.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsanandaj.ir/hqpv

لینک آپارات: https://aparat.com/v/TnSR2

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/MkNC3X33

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir