رابطه جنسی و افزایش طول آلت تناسلی

رابطه جنسی و افزایش طول آلت تناسلی

رابطه جنسی و افزایش طول آلت تناسلی

اندازه آلت تناسلی می‌تواند برای خیلی از آقایان یک موضوع بسیار حساس باشد.

به طور معمول برای آقایانی که به دنبال افزایش طول آلت تناسلی هستند قرص‌ها، داروها، دستگاه‌های کشش و روش‌های جراحی می‌تواند به آنها کمک کند، اما بعضی از آنها هیچگونه تاثیری در افزایش طول یا قطر دستگاه تناسلی ندارند.

همچنین خطرات بعضی از این روش‌های خاص نیز می‌تواند از مزایای احتمالی آن افزایش بیشتری داشته باشد.

برای آقایان که تروما یا اختلالات پزشکی روی دستگاه تناسلی آنها تاثیر گذاشته یک روش برای افزایش آلت تناسلی مشخص شده است.

در مواردی که اندازه دستگاه تناسلی بر باروری و همچنین کیفیت زندگی اثرگذار باشد نیز فرد می‌تواند تحت نظر پزشک متخصص اورولوژی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود اقدام کند، زیرا رابطه جنسی با افزایش طول و قطر آلت تناسلی با هم در ارتباط هستند و برای داشتن یک زندگی نرمال و رابطه جنسی لذت بخش باید هر دو طرف ارضا شوند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

دلایل افزایش طول آلت تناسلی

دلایل زیادی می‌تواند وجود داشته باشد که یک مرد علاقه دارد به دنبال روش‌های موثر برای افزایش طول آلت تناسلی خود باشد.

دلایل پزشکی از جمله اختلالات در عملکرد ادرار، باروری و یا موارد روحی و روانی زیادی هستند که در آن اندازه کوچک آلت تناسلی می‌تواند سبب ایجاد احساسات منفی در آقایان و همچنین ایجاد اضطراب یا اعتماد به نفس پایین شود.

دلایل جسمی برای افزایش طول آلت تناسلی

در بعضی موارد احتمال دارد که آلت تناسلی به دلیل یک اختلال ژنتیکی یا هورمونی واقعاً کوچک‌تر از حد معمول خود باشد که به آن میکروپینس گفته می‌شود.

میکروپینس به آلت تناسلی کوچک گفته می‌شود که طول آن در زمان نغوظ کمتر از ۷ سانتی‌متر می‌باشد (زمانی که حالت تناسلی بدون احساس ناراحتی به طور کامل کشیده باشد)

داشتن آلت تناسلی با چنین شرایط و اندازه‌ای می‌تواند که سبب ناتوانی مرد برای هدایت جریان ادرار اختلال ایجاد کند.

همچنین در زمان کوتاهی دستگاه تناسلی برقراری رابطه جنسی و کاهش میزان مایع منی که باید به قسمت بالای واژن برسد دشوار خواهد بود.

سطح تستسترون و تعداد اسپرم در خیلی از آقایانی که مبتلا به کوچکی آلت تناسلی هستند به دلیل اختلال در عملکرد هورمونی بسیار پایین است.

در چنین مواردی افزایش طول آلت تناسلی به اندازه سایر روش‌های باروری موثر نخواهد بود.

شرایط دیگری که در ارتباط با کوچک بودن آلت تناسلی وجود دارد

میکروفالوس شرایطی است که دستگاه تناسلی به دلیل نقص مادرزادی که در دهانه مجرای ادرار زیر آلت تناسلی قرار گرفته به طور غیر طبیعی کوچک است.

بیماری پیرونی نیز وضعیتی می‌باشد که معمولاً با افزایش سن می‌تواند ایجاد شود و آلت تناسلی به طور ناگهانی و غیر طبیعی خمیده خواهد شد.

ایجاد فیبروز در محل خمیدگی می‌تواند باعث کوتاه یا باریک شدن دستگاه تناسلی و ایجاد درد یا اختلال نعوظ شود.

وجود فیبروز بعد از پروستاتکتومی رادیکال (عمل برداشتن پروستات) که در آن کل پروستات همراه با بافت اطراف آن جدا می‌شود، سبب انقباض در داخل و کاهش اندازه سایز آلت تناسلی می‌شود و طول آلت تناسلی تا ۱۶ درصد می‌تواند کاهش پیدا کند.

آلت تناسلی دفع شده

این اصطلاحی می‌باشد که در زمان پنهان شدن آلت تناسلی در چربی‌های بیش از اندازه لگن استفاده می‌شود.

این مشکل در آقایان چاق که به سن بلوغ نرسیدند بیشتر شایع است، اما با گذشت زمان از دوران بلوغ و کاهش چربی‌ها در اطراف الت تناسلی این مشکل برطرف خواهد شد.

همچنین کاهش وزن نیز می‌تواند به برطرف شدن این مشکل کمک کند.

دلایل روانشناختی برای افزایش طول آلت تناسلی

بعضی از آقایان بر این باور هستند که اندازه آلت تناسلی آنها از حد معمول کوچک‌تر است و باید به دنبال روش مناسب برای افزایش طول آلت تناسلی خود باشند.

اندازه معمولی آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ بیشتر بین ۱۰ تا ۱۳ سانتی‌متر می‌باشد و اندازه دور آن در حالت نعوظ بین ۸ تا ۱۰ سانتی‌متر است.

بعضی از آقایان حتی با آلت تناسلی بزرگ‌تر از حد متوسط نسبت به اندازه آلت خود نگران غیرطبیعی بودن دستگاه تناسلی خود هستند.

معمولاً تداخل تصورات اشتباه در مورد کیفیت زندگی تحت عنوان اختلال دیسمورفیک آلت تناسلی شناخته می‌شود و در این شرایط احتمالاً نیاز به مشاوره روانشناختی دارد که بهتر است قبل از افزایش طول آلت تناسلی اقدام شود.

بر اساس تحقیقات در سال ۲۰۱۹ برای بیشتر آقایان که تصور می‌کردند آلت تناسلی کوچکی دارند موثر بود و بیشتر آنها متوجه شدند که اندازه الت تناسلی آنها کاملاً طبیعی می‌باشد و هیچگونه نیازی به افزایش آلت تناسلی خود ندارند.

درمان‌های خانگی و سبک زندگی برای افزایش طول آلت تناسلی

وب سایت‌های گوناگونی هستند که برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی تمریناتی را پیشنهاد می‌دهند.

دلیل اصلی تمرینات این است که مالش مکرر دستگاه تناسلی می‌تواند سبب ایجاد پارگی‌های ریز در بافت‌های اطراف شود که بعد از بهبودی برجسته به نظر خواهد رسید.

یکی از این روش‌ها خود ارضایی است.

برخلاف ادعا هیچ شواهدی مبنی بر تاثیرگذاری روش فیزیکی خودارضایی در افزایش اندازه آلت تناسلی در دسترس نمی‌باشد.

در حقیقت اقدامات شدید و مداوم می‌تواند باعث آسیب به دستگاه تناسلی و حتی ایجاد زخم شود.

اگر می‌خواهید برای احساس اطمینان بیشتر ظاهر آلت تناسلی خود را بهبود ببخشید و رابطه جنسی و افزایش قطر تناسلی بهتری را داشته باشید روش‌های ساده‌تر برای این کار می‌تواند به شما کمک کند.

از جمله:

کاهش وزن

اگر وزن بالا دارید، چربی‌های اضافه می‌تواند که آلت تناسلی شما را کوچک‌تر از حد معمول خود نشان دهد.

کاهش وزن سبب کاهش چربی‌ها در اطراف لگن می‌شود و الت تناسلی بیشتر مشاهده خواهد شد.

فرم دادن به بدن

احتمالاً یک هیکل عضلانی سبب افزایش جلوه و اطمینان بیشتر نسبت به اندازه آلت تناسلی خواهد شد.

تمیز کردن ناحیه تناسلی

از بین بردن موهای زائد در اطراف آلت تناسلی باعث می‌شود که آلت بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسد چرا که دیگر توسط موها پوشیده نخواهد شد.

درمان‌های بدون نسخه افزایش طول آلت تناسلی

گزینه‌های تبلیغاتی مختلفی برای آقایانی که از اندازه دستگاه تناسلی خود ناراضی هستند وجود دارد.

این تبلیغات وسوسه انگیز می‌تواند دروغ باشد یا مشکلاتی را ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آنچه برای شما مفید است و روش‌هایی که نتیجه ندارد با یک متخصص اورولوژیست صحبت کنید.

مکمل‌ها

شرکت‌های بسیاری هستند که ادعا می‌کنند مکمل‌هایی را تولید می‌کنند که می‌تواند در اندازه دستگاه تناسلی کمک کننده باشد و سبب افزایش آن شود.

این محصولات در بهترین حالت چیزی بیشتر از هدر دادن پول نمی‌باشند و در بدترین حالت نیز می‌تواند حاوی ویاگرا یا داروهای دیگر باشد که برای آقایان بیماری‌های قلبی خطرناک را می‌تواند در پی داشته باشد.

باید بیان کرد مکمل‌ها به بهبود نعوظ کمک می‌کنند اما هیچگونه مدرکی مبنی بر افزایش اندازه آلت تناسلی در آنها وجود ندارد.

کشیدن آلت تناسلی

سازمان غذا و داروی ایالات متحده تا به حال هیچ دستگاهی را برای افزایش طول و قدر آلت تناسلی مورد تایید قرار نداده است اما با این حال علاقه بسیار زیاد برای استفاده از این محصولات که از طریق کشش برای افزایش طول آلت تناسلی کمک می‌کند وجود دارد.

در این روش یک دستگاه سنگین به بدنه آلت تناسلی متصل خواهد شد و برای افزایش تدریجی طول آلت تناسلی هر روز باید در مدت مشخصی از این دستگاه استفاده کرد.

در بعضی تحقیقات نشان داده که دستگاه‌ها می‌تواند باعث افزایش طول آلت تناسلی در مردانی که دچار بیماری پیرونی می‌شوند کمک کننده باشد.

اما این دستگاه در مردان بدون پیرونی باعث افزایش طول آلت تناسلی نخواهد شد.

حلقه و گیره‌های آلت تناسلی

این وسایلی که برای افزایش طول آلت تناسلی در بازار وجود دارد در اطراف بدنه دستگاه تناسلی پیچیده می‌شود و با وارد کردن فشار ملایم سبب کشیدگی آلت تناسلی خواهد شد.

بعضی از این دستگاه‌ها در زمان نعوظ و برخی دیگر می‌تواند در زمان عادی مورد استفاده قرار گیرد بعضی دستگاه‌های دیگر نیز در میان دوره‌های خودارضایی می‌توان از آنها استفاده کرد.

هیچ مدرک مبنی برای افزایش طول آلت تناسلی با کمک این دستگاه‌ها و حلقه‌های گیرنده آلت تناسلی وجود ندارد در حقیقت این کار می‌تواند جریان خون را قطع کند و حتی سبب هماتوم، آسیب‌های عصبی و کبودی شود.

درمان‌های موضعی برای افزایش طول آلت تناسلی

کرم‌ها، لوسیون‌ها و روغن‌ها تبلیغاتی هستند که با اعمال مستقیم روی اعضای بدن می‌توانند باعث افزایش اندازه آلت تناسلی شوند.

بیشتر آن ها حاوی هورمون‌ها و داروهای اتصال عروق هستند که سبب افزایش جریان خون خواهند شد و دارای روغن‌های بسیار مفید هستند که تکثیر سلول‌ها را می‌توانند افزایش دهند، اما هیچ مدرکی بر تاثیرگذاری این محصولات وجود ندارد و حتی احتمال دارد در بعضی مواقع سبب ایجاد حساسیت یا سوزش در پوست شود.

وکیوم و پمپ

باید بیان کرد که استفاده از پمپ و وکیوم آلت تناسلی به بهبود نعوظ در مردان از نظر جنسی کمک خواهد کرد.

همچنین بعضی از این پمپ‌ها برای افزایش اندازه آلت تناسلی استفاده می‌شود.

این دستگاه‌ها بر روی آلت تناسلی قرار می‌گیرند و با کمک از مکش خون سبب افزایش سایز آلت تناسلی خواهند شد.

استفاده مداوم و طولانی مدت از این پمپ‌ها می‌تواند سبب شود تا پوست الت تناسلی حالت اسفنجی به خود بگیرد و ظاهر ضخیم‌تری پیدا کند.

علی‌رغم محبوب بودن این روش درمانی هیچگونه مدرک مبنی بر اثرگذاری وکیوم یا پمپ‌های افزایش آلت تناسلی وجود ندارد.

این پمپ‌ها در صورتی که مکش خیلی زیادی داشته باشند و یا دستگاه زمان بیش از حد طولانی استفاده شود می‌تواند که آسیب به عضلات آلت تناسلی وارد کند.

پارگی رگ‌های سطحی در آلت تناسلی سبب خونریزی در مجاری ادرار و کبودی آن خواهد شد.

طول آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج-طول آلت تناسلی

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی عمل جراحی بحث برانگیزی می‌باشد که خیلی از پزشکان آن را تایید نمی‌کنند و از انجام آن خودداری می‌کنند.

این عمل بدین گونه می‌باشد که رباتی که دستگاه تناسلی را به استخوان ناحیه لگن متصل کرده قطع می‌شود و پوست انتهایی دستگاه تناسلی جمع‌تر خواهد شد.

در اصل با کمک این روش آلت تناسلی بلندتر نخواهد شد بلکه بلندتر به نظر خواهد رسید.

این عمل جراحی می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را با خود به دنبال داشته باشد پس بنابراین مورد استقبال پزشکان و افراد قرار نمی‌گیرد.

در هر صورت بهتر است قبل از هرگونه تصمیم با پزشک متخصص مشورت داشته باشید تا با توجه به وضعیت آلت تناسلی شما و انتظارات شما بهترین روش انتخاب شود و برای رسیدن به گزینه جراحی نیاز به شرایط خاص و ویژه است.

عوارض عمل جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی

اصلی‌ترین عارضه جراحی پنوپلاستی این است که در بیشتر موارد افرادی که این جراحی را انجام می‌دهند شاهد مشکلات نعوظ می‌شوند.

دلیل اصلی این مشکل این است که رباتی که قطع شده در واقع نگهدارنده زاویه آلت به طرف بالا در زمان نعوظ می‌باشد.

این عمل، حالت عادی نعوظ را می‌تواند از بین ببرد.

از دیگر عوارض جراحی می‌توان که به ایجاد جای زخم، در بعضی موارد بی‌اختیاری در ادرار و افتادگی آلت تناسلی اشاره کرد.

به همین دلیل امروزه روش‌های غیر جراحی برای بزرگ کردن و افزایش طول آلت تناسلی استفاده می‌شود روش‌هایی مانند تزریق ژل و چربی که امروزه طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کرده و جز روش‌های موقت به شمار می‌رود.

 

تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی

تزریق چربی نیز یکی از روش‌های محبوب و بی‌خطر است که می‌توان برای افزایش سایز آلت تناسلی در مردان استفاده کرد.

این روش بدین صورت می‌باشد که از چربی‌های انباشته شده در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود.

این چربی بعد از خارج شدن از بدن توسط دستگاه‌های مخصوص فیلتر می‌شود تا مواد زائد از آن جدا شود و سپس به آلت تناسلی تزریق می‌شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

نکته مهم در خصوص تزریق چربی این است که چربی باید از بدن خود فرد خارج شود تا بدن هیچگونه واکنش و حساسیت به آن نشان ندهد.

استفاده کردن از چربی بدن دیگران می‌تواند عوارض بدی را رقم بزند و حتی ممکن است پزشک مجبور شود چربی تزریق شده را خارج کند.

نکته مهم دیگری که در تزریق فیلر باید به آن توجه شود روش فیلتر کردن چربی خارج شده است چون احتمال دارد به دلیل ایجاد ناخالصی در انجام این جراحی آلت تناسلی ناهماهنگ شود و سلول‌های چربی مرده و از بین بروند یا در مواردی احتمال دارد که باعث ایجاد عفونت شود و مشکلات زیادی را رقم بزند.

اگر علاقه به رابطه جنسی و افزایش طول آلت تناسلی بیشتر را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و از ماندگاری بالای آن بهره‌مند شوید.

تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی

در این روش از ژلی به نام ردکسیس استفاده می‌شود.

این ژل بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد که برای افزایش طول آلت تناسلی در آقایان استفاده می‌شود.

این روش بسیار ساده می‌باشد و مانند تزریق پرکننده‌ها در دیگر قسمت‌های بدن می‌باشد.

تزریق ژل به آلت تناسلی یک درمان سریع می‌باشد که کمتر از یک ساعت به طول خواهد انجامید.

برای افزایش طول آلت تناسلی پزشک ژل را با کمک سوزن‌های مخصوص و نازک به بدنه آلت تناسلی تزریق می‌کند تا به نتیجه مد نظر برسد.

در این روش به دلیل استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف و کوچک خطر و ناراحتی به حداقل خود می‌رسد.

معمولاً در این روش نیازی ندارید که از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده کنید اما اگر آستانه تحمل شما پایین است ممکن است که پزشک از بی‌حس کننده‌های موضعی قبل از درمان استفاده کند تا در طول درمان با کم‌ترین درد و ناراحتی بتوانید به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

شرایط افراد متقاضی افزایش طول آلت تناسلی با تزریق ژل و چربی

معمولاً آقایان برای تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی خود به کلینیک مراجعه می‌کنند و فکر می‌کنند که دستگاه تناسلی آنها خیلی کوچک است و احساس می‌کنند نیاز دارند که قطر ان را افزایش دهند.

آن ها علاقه دارند و فکر می‌کنند که اندازه آلت تناسلی نقش بسیار زیادی در رابطه جنسی دارد.

اکثر این افراد پس از بررسی اندازه استاندارد شده و تعریف شده برای آلت تناسلی، آلت آنها در حد نرمال است و فقط تصور می‌کنند که آلت تناسلی آنها کوچک‌ است.

در این گونه مواقع پزشک ابتدا دلیل درخواست را مورد بررسی قرار خواهد داد تا درمان مناسب را ارائه دهد.

در بعضی موارد حتی نیاز به هیچ گونه عمل فیزیکی الت تناسلی نیست و این فقط یک تصور ذهنی از جلسات مشاوره می‌باشد.

افرادی که علاقه به افزایش طول آلت تناسلی با تزریق ژل و چربی دارند باید:

انتظارات واقع بینانه از نتیجه انجام این درمان داشته باشد این درمان نمی‌تواند معجزه کند.

نسبت به انواع ژل‌ها که پایه اصلی آنها هیالورونیک اسید است حساسیت نداشته باشند اگر حساسیت دارند باید حتماً از انجام این کار خودداری کنند.

از نظر جسمی دچار بیماری خاصی نباشند، اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً باید با پزشک مشورت داشته باشید.

سابقه جراحی آلت تناسلی نداشته باشید.

نداشتن بیماری‌های عفونی و مقاربتی از شرایط دیگر تزریق ژل و چربی می‌باشد.

همچنین سن فردی که می‌خواهد تزریق ژل و چربی انجام دهد باید بالای ۱۸ سال باشد.

نکته مهمی که در خصوص تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی باید بیان کنیم که تزریق ژل و چربی نمی‌تواند برای درمان خمیدگی آلت تناسلی موثر باشد.

عوارض تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی

روش تزریق ژل و چربی تقریباً عوارض مشابه به هم را دارند.

از عوارض آنها می‌توان به قرمزی، سفتی، درد، التهاب، سوزش و یا ایجاد برآمدگی روی دستگاه تناسلی اشاره کرد که البته در تزریق اول ممکن است که آلت تناسلی کمی از حالت طبیعی خود خارج شود که این عوارض بعد از گذشت یک هفته از بین می‌روند و پایدار نخواهند بود.

باید بیان کرد که عوارض تزریق چربی نسبت به تزریق ژل بیشتر می‌باشد، زیرا چربی باید از بدن خارج شود و ممکن است که بعد از تزریق قسمتی از آن وارد ریه شود و باعث ایجاد مشکلات تنفسی شود.

همچنین برای خارج کردن چربی برشی در روی پوست ایجاد می‌شود که نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی‌تر و عوارض بیشتر است.

مزایای تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی

از مزایای تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی می‌توان به رسیدن به نتیجه فوری بعد از انجام درمان اشاره کرد.

فرد متقاضی در تزریق اول می‌تواند شاهد افزایش ۲۰ درصدی قطر آلت تناسلی خود شود.

اگر همچنان علاقه داشته باشد که به افزایش بیشتر بپردازد در جلسه بعدی باید ژل بیشتری تزریق کند تا به نتیجه مورد نظر برسد.

تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی یکی از بهترین، سریع‌ترین و ساده‌ترین روش‌هایی است که آقایان می‌توانند در زمان کوتاه به نتایج خوبی از آن دست پیدا کنند.

بعد از تزریق ژل و چربی فرد به راحتی می‌تواند به امور روزمره خود بپردازد و عوارض عمل جراحی را با خود به دنبال ندارد.

هزینه آن کمتر است و نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدتی نیز نخواهد داشت.

شما نیز می‌توانید از مزایای بیشمار تزریق ژل و چربی برای داشتن یک رابطه جنسی موثر و افزایش طول آلت تناسلی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای کلینیک بهره‌مند شوید.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی

در قدم اول در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کامل را داشته باشید.

پزشک با تجربه و حرفه‌ای بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌دهد و شما را با کمترین عوارض و دوره نقاهت به نتایج مورد نظر خواهد رساند.

اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً باید به پزشک اطلاع دهید تا پزشک با توجه به شرایط شما بهترین روش را برای افزایش طول آلت تناسلی به شما پیشنهاد دهد.

قبل از اقدام برای تزریق ژل و چربی موهای زائد در نواحی خاص بدن خود را از بین ببرید.

یک هفته قبل از تزریق ژل یا چربی برای افزایش طول آلت تناسلی از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری می‌کنید.

یک هفته قبل از تزریق ژل و چربی از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات باید پرهیز کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی

بعد از تزریق ژل و چربی ممکن است که با کبودی روبرو شوید.

این کبودی کاملاً طبیعی می‌باشد که ممکن است بعد از گذشت دو روز از تزریق خود را نمایان کند و سپس به مرور زمان بر طرف می‌شود.

جای هیچگونه نگرانی در خصوص آن وجود ندارد و شما می‌توانید با استفاده از کمپرس سرد کبودی و تورم را تا حد ممکن کاهش دهید.

در بعضی مواقع نیز ممکن است که آلت تناسلی شما تورم داشته باشد که برای برطرف کردن آن نیز ممکن است پزشک داروهای مورد نظر را برای شما تجویز کند.

تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل و چربی نباید که رابطه جنسی برقرار کنید یا به تحریک دستگاه تناسلی خود بپردازید.

تا چند روز بعد از تزریق ژل از مصرف ویتامین e، داروهای ضد التهاب و آسپرین خودداری کنید.

این داروها می‌تواند تداخل در بدن ایجاد کند و سبب خونریزی یا گستردگی کبودی و تورم شود.

این داروها نباید در طول این دوران استفاده شود.

اگر که بعد از تزریق دچار مشکل حادی در زمینه ادرار یا درد شدید شدید هرچه سریع‌تر باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

برای تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟

برای تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی می‌توانید که به کلینیک‌های تخصصی مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین پوست و مو به انجام این درمان بپردازید.

همچنین متخصصین اورولوژی نیز می‌توانند این درمان را برای شما انجام دهند که شما با مراجعه به این پزشکان متخصص از مشورت آنها بهره‌مند خواهید شد.

فردی که ژل یا چربی را تزریق می‌کند باید تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد تا بتواند ژل یا چربی را با کمترین عوارض و به صورت یکنواخت تزریق کند، زیرا یکنواخت نبودن آلت تناسلی می‌تواند باعث ایجاد نارضایتی شود و مشکلات و عوارضی را با خود رقم بزند.

شما می‌توانید برای افزایش طول آلت تناسلی خود به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه این کلینیک به درمان مناسب بپردازید از نتایج آن بهره‌مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

برای افزایش طول آلت تناسلی با تزریق چربی چند جلسه لازم است؟

برای رسیدن به نتیجه مد نظر و همچنین بنابر تشخیص پزشک معالج تعداد جلسات برای تزریق می‌تواند که بیشتر از یک جلسه باشد تا شما بتوانید به سایز و قطر دلخواه خود برسید.

میزان افزایش قطر آلت تناسلی با یک جلسه درمان دیگر بیشتر می‌شود.

ماندگاری افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است؟

همانطور که بیان کردیم تزریق چربی می‌تواند جز روش‌های موثر برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی باشد.

این روش درمانی می‌تواند بین دو سال ماندگاری داشته باشد و بعد از آن به مرور زمان چربی‌ها دفع خواهند شد.

اگر علاقه به حفظ نتایج را دارید می‌توانید دوباره برای تزریق چربی اقدام کنید.

ماندگاری افزایش طول آلت تناسلی با تزریق ژل چقدر است؟

سازندگان ژل‌های ردکسیس ادعا می‌کنند که محصولات آنها می‌تواند بین یک تا دو سال با خود ماندگاری داشته باشد.

البته ژل‌ها به آهستگی متابولیزم می‌شوند و توسط بدن جذب می‌شوند که جذب ان‌ها بستگی به بدن هر فرد دارد اما به طور معمول می‌تواند که بین ۲ تا ۶ ماه تاثیرات خود را به جای بگذارد و سپس به مرور زمان حجم به دست آمده کاهش پیدا کند.

در این صورت اگر که تمایل به حفظ نتایج را دارید می‌توانید مقدار اندکی از ژل را در فواصل مشخص شده دوباره تزریق کنید.

آیا تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی می‌تواند دردناک باشد؟

تزریق ژل و چربی با کمک سوزن‌های بسیار ظریف انجام می‌گیرد و پزشک نیز قبل از تزریق ممکن است که از بی‌حسی‌های موضعی استفاده کند.

بنابراین فرد در زمان تزریق درد و ناراحتی را احساس نخواهد کرد.

البته بستگی به آستانه تحمل هر فرد نیز دارد اما به طور کلی این روش درمانی میزان درد بالایی نخواهد داشت و به راحتی می‌توانید آن را تحمل کنید.

در بعضی موارد بعد از از بین رفتن بی‌حسی ممکن است که احساس سوزش یا درد بسیار کمی برای افرادیی که حساسیت بالایی دارند ایجاد شود البته قابل تحمل می‌باشد و نیاز به مصرف مسکن نخواهید داشت.

زمان بهبودی چقدر است؟

بعد از تزریق ژل تا چند ساعت می‌تواند احساس درد یا سوزش خفیفی ایجاد شود اما به قدری نیست که شما را اذیت کند یا از فعالیت‌های روزمره باز دارد و بعد از گذشت چند ساعت این مشکل برطرف خواهد شد.

تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی زمان بهبودی بیشتری را نیاز خواهد داشت زیرا چربی اضافه از اطراف شکم خارج می‌شود و جای زخم کوچکی را می‌تواند روی بدن ایجاد کند که بهبودی آن می‌تواند حدود ۱ تا ۲ هفته زمان ببرد.

طول آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج-طول آلت تناسلی

با تزریق ژل و چربی سایز آلت تناسلی چقدر بزرگ خواهد شد؟

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که نباید انتظار افزایش دو برابری طول یا قطر آلت تناسلی از این روش‌های درمانی را داشته باشید.

حداکثر قطری که می‌تواند بعد از چندین جلسه برای شما ایجاد شود حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد است که این نتیجه نیز در افراد مختلف متفاوت است.

در واقع اگر تمام روش‌های درمان به درستی و توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام گیرد تضمین افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی برای قطر آلت تناسلی می‌تواند رقم بخورد.

مشاوره با پزشک برای تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی

قبل از این که بخواهید اقدام برای افزایش طول آلت تناسلی بکنید حتماً باید توسط یک پزشک متخصص در این زمینه مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و با توجه به شرایط خود بهترین روش را در نظر بگیرید.

هرگز به طور خودسرانه اقدام به استفاده از روش‌های مختلف برای افزایش طول آلت تناسلی نکنید، زیرا ممکن است عوارض جبران ناپذیری را به شما وارد کند.

همانطور که می‌دانید رابطه جنسی و افزایش طول آلت تناسلی در زندگی زناشویی اهمیت بسیار بالایی دارد و وارد کردن هرگونه آسیب به این ناحیه می‌تواند باعث از هم پاشیدن زندگی زناشویی شود.

در جلسه مشاوره پزشک شما را مورد معاینه و بررسی قرار می‌دهد و نگرانی شما در خصوص الت تناسلی و همچنین میزان افزایش سایز دلخواه شما را درمان خواهد کرد.

همچنین به شما مشورت می‌دهد تا بهترین روش را انتخاب کنید.

ممکن است که پزشک در مرحله اول برای افزایش طول آلت تناسلی روش‌های غیر جراحی را پیشنهاد دهد، اما اگر نیاز به روش‌های جراحی داشته باشید آن را در آخرین مرحله برای شما انجام خواهد داد.

هزینه تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی

هزینه انجام این درمان بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله تعداد دفعات تزریق، مهارت و تجربه پزشک، حجم ژل یا چربی مورد استفاده شده همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که به دلیل اینکه تزریق ژل و چربی جز روش‌های زیبایی به شمار می‌روند هزینه آن را بیمه متقبل نخواهد شد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

هر کدام از این روش‌ها می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را به دنبال داشته باشد و نمی‌توان یکی را بر دیگری ارجعیت داد.

هر دوی این روش‌ها می‌تواند برای افزایش سایز آلت تناسلی گزینه مناسبی باشد و تفاوت زیادی بین این دو روش وجود ندارد.

این که کدام روش برای شما گزینه بهتری است بستگی به وضعیت دستگاه تناسلی شما و همچنین نظر پزشک متخصص شما دارد.

با بررسی مزایا و معایب این دو روش و مشاوره توسط پزشک می‌توانید بهترین روش را برای خود در نظر بگیرید و نتایج مورد نظر را رقم بزنید.

بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کدام است؟

سال‌هاست که روش‌های زیادی برای افزایش قطر آلت تناسلی در مردان به کار گرفته می‌شد از جمله روش‌های دارویی، جراحی و روش‌های تزریقی؛

روش‌های زیادی وجود دارد که به دلیل ناکارآمد بودن به دست فراموشی سپرده‌ شده‌اند.

روش‌های جراحی نیز می‌تواند باعث شود که آلت تناسلی به طور دائمی بزرگ شود البته باید بیان کرد که عوارضی را نیز می‌تواند رقم بزند.

روش جراحی همچنین برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که طول آلت تناسلی آنها از حد استاندارد کوچک‌تر باشد.

مثلاً اگر طول آلت تناسلی کمتر از هفت و نیم سانتی‌متر باشد پیشنهاد می‌شود که روش جراحی را انجام دهند.

اثرات روش‌های جراحی دائمی می‌باشد اما در بیشتر موارد ممکن است که بعد از آن نیاز به تزریق ژل یا چربی برای طبیعی کردن آلت تناسلی وجود داشته باشد.

عمل جراحی عوارضی را می‌تواند با خود رقم بزند، اما کم خطرترین و کم‌ عارضه‌ترین روشی که می‌توان برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده کرد تزریق ژل و چربی است.

همانطور که می‌دانید رابطه جنسی و افزایش طول آلت تناسلی در زندگی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد.

اکثر آقایان علاقه دارند که زندگی زناشویی خوبی را داشته باشند، باید به ناحیه تناسلی خود نیز اهمیت دهند و اگر مشکلی در این ناحیه وجود دارد برای درمان آن اقدام کنند روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با کمک آن برای افزایش طول آلت تناسلی اقدام کرد.

از جمله روش‌های غیر تهاجمی که نتایج موثر و ماندگاری را می‌تواند رقم بزند تزریق ژل و چربی می‌باشد.

البته این که آیا این روش‌ها برای شما گزینه مناسبی است یا شما جز کاندیدای مناسب این روش‌ها هستید بستگی به نظر پزشک متخصص شما دارد که بعد از معاینه و بررسی تشخیص را خواهد داد.

اگر علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد بررسی و معاینه قرار گیرید و بهترین روش را برای افزایش طول آلت تناسلی انتخاب کنید و از نتیجه به دست آمده آن لذت ببرید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سنندج

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir