خواص رازیانه برای اندام خصوصی زنان

خواص رازیانه برای اندام خصوصی زنان

خواص رازیانه برای اندام خصوصی زنان

گیاهان دارویی از گذشته تا به امروز کاربردهای زیادی داشته اند از گیاهان دارویی میتوان در طب پزشکی، زیبایی، لوازم آرایشی و … کمک گرفت؛ با اینکه علم پزشکی پیشرفته های بسیار زیادی در این زمینه داشته ولی باز هم افراد زیادی هستند که به دنبال درمان با طب سنتی و گیاهی هستند. گیاه های دارویی نسبت به داروهای شیمیایی عوارض کمتری را با خود به دنبال دارند و به همین دلیل مورد مصرف بسیاری از مردم قرار می‌گیرد ما در این مقاله می خواهیم شما را با خواص گیاه داروی معجزه آسای رازیانه آشنا کنیم. این گیاه دارای خواص بسیار زیادی دارد از جمله خواص رازیانه می‌توان به خواص این گیاه برای اندام خصوصی زنان اشاره کرد در اصل رازیانه یک گیاه زنانه می باشد و این نام به دلیل خواص آن برای زنان است در این مقاله می خواهیم در خصوص خواص رازیانه برای اندام خصوصی زنان توضیحاتی را بیان کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

رازیانه چیست؟

رازیانه گیاهی گلدار می باشد که بومی جنوب غربی آسیا و جنوب اروپا به ویژه مدیترانه می باشد این گیاه سرشار از ترکیباتی مشابه با هورمون های زنانه استروژن می باشد تمام قسمت های این گیاه طبع گرم و خشک دارد، دارای خاصیت دارویی و درمانی می باشد ولی بذر این گیاه بیشتر مورد مصرف قرار می گیرد یک عدد رازیانه متوسط حدود ۷۳ کالری، سه گرم پروتئین و ۱۷ گرم کربوهیدرات دارد و مقدار کمی چربی بدون کلسترول دارد همچنین رازیانه حاوی فیبر زیادی نیز است از جمله خواص آن می‌توان به جوان کننده پوست، ضد بلغم و صفرا، افزایش شیر و درمانگر اختلالات قاعدگی در زنان، درمان سوء هاضمه، اشتهاآور و ضدنفخ، درمان سندروم روده، تحریک پذیر، ضد ورم و التهاب روده، سرفه، رفع آسم و دارای استروژن بالا اشاره کرد.

خواص رازیانه برای اندام خصوصی زنان

رازیانه در طب سنتی برای ایجاد سلامت و تعادل در بدن زنان، جلوگیری از پیری زودرس، چاقی، کم خونی، رفع توقف قاعدگی، یبوست، درمان حافظه، موهای زائد، افسردگی و ….. در زنان توصیه می شود این گیاه به دلیل خواص هورمونی که در خود دارد برای اکثر ناراحتی های زنان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد زیرا در ترکیبات آنها استروژن بالایی وجود دارد به همین دلیل باعث افزایش آرامش شده و اگر با گل گاوزبان مصرف شود قاعده آور و بهترین درمان برای قطع قاعدگی می باشد علاوه بر این التهابات واژن و علائم یائسگی مانند گرگرفتگی را می تواند برطرف کند.

. تنظیم سیکل قاعدگی یکی از خواص رازیانه

رازیانه قاعدگی آور است و مصرف آن می‌تواند سبب تنظیم هورمون ها در بدن شود و سیکل قاعدگی را تنظیم کند علاوه بر این ترکیبات موثر در رازیانه به درمان درد پیش از قاعدگی نیز کمک می‌کند و به خصوص برای زنان یائسه می تواند آرامبخش باشد.

. جلوگیری از کم خونی

شما می‌توانید برای جلوگیری از کم خونی از خواص این گیاه معجزه آسا بهره مند شوید، آهن و اسید آمینه موجود در این گیاه برای درمان کم خونی بسیار موثر می باشد.

. متعادل کردن سطح هورمون ها

زمانی که حرف از سلامت و باربری زنان به میان می‌آید رازیانه می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد ترکیبات موجود این دمنوش گیاهی فوق العاده خاص استروژنی است و علاوه بر تسکین دردهای دوره قاعدگی می تواند به تنظیم هورمون‌ها، افزایش میل جنسی، افزایش ترشح شیر مادر و درمان مشکلات یائسگی کمک کند.

. بزرگ شدن سینه

فلاونوئید موجود در رازیانه مقدار ترشح استروژن را می‌تواند افزایش دهد و نوعی ماده محرک و نیروبخش می باشد از آنجایی که دانه این گیاه در تشکیل سلول‌های جدید و بافت سینه می تواند موثر باشد به راحتی می‌تواند سایز سینه را افزایش دهد این ویژگی رازیانه به درمان موثر در تنظیم دوره قاعدگی، کاهش علائم یائسگی و افزایش شیر مادران تبدیل شده است.

. پیشگیری از سرطان رحم و سینه

رازیانه سبب ایجاد تعادل بین هورمون های زنانه می‌شود و در جلوگیری از بیماری های دستگاه تناسلی، پیشگیری از ابتلا به سرطان رحم و دهانه رحم بسیار موثر خواهد بود علاوه بر این در درمان بیماری‌های شایع سرد مزاجی جنسی نیز در زنان بسیار کاربرد دارد.

. پیشگیری از عوارض یائسگی

فیتو استروژن های موجود در این گیاه در جلوگیری از اختلالات یائسگی و قطع ناگهانی قاعدگی بسیار موثر خواهد بود مصرف آن به برطرف کردن علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، التهاب در واژن و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار کمک کننده است.

. افزایش طراوت پوست و رفع چین و چروک

روغن دانه رازیانه کلاژن و الاستین در پوست را می‌تواند افزایش دهد که پوست نرم تر و شاداب تر می شود و خاصیت ضد چین و چروک دارد؛ استفاده منظم از این گیاه سبب جوانسازی و شفافیت پوست خواهد شد همچنین به درمان سریع ترک های پوستی نیز کمک خواهد کرد و در بهبود گزیدگی زنبور نیز مفید است امروزه از اسانس این گیاه در تولید انواع کرم های بهداشتی و فراورده های پوستی مانند لوسیون ضد چین و چروک و ضد پیری، فراورده های ضد سلولیت، صابون های پاک کننده و مواد خوشبو کننده استفاده می‌شود.

. از بین بردن موهای زائد

رازیانه به شکل ضماد برای از بین بردن موهای زائد می تواند مورد استفاده قرار گیرد رازیانه در درمان هیر سوتیسم نقش اساسی دارد و مصرف ۴۰ تا ۱۲۰ روز از آن سبب نازک شدن و کاهش موهای زائد خواهد شد.

. رفع مشکلات دستگاه گوارش

رازیانه در درمان مشکلات دستگاه گوارش از جمله سندروم روده تحریک پذیر، اسپاسم و سوءهاضمه بسیار موثر می باشد مصرف آن هضم بهتر غذا، بهبود دردهای شکمی و کاهش حالت تهوع را به دنبال دارد.

. رازیانه و افزایش میل جنسی

این گیاه می‌تواند باعث تعادل هورمون های زنانه و افزایش میل جنسی در زنان شود بهتر است آن را با عسل مصرف کنید.

. خوش اندام شدن

رازیانه می‌تواند باعث چاق شدن اندام های لاغر در بانوان شود در حقیقت می‌تواند در ایجاد صفات ثانویه جنسی زنان نقش بسیار زیادی داشته باشد و افزایش دهنده میل جنسی در زنان باشد.

رازیانه این گیاه جادویی می تواند خواص بی نظیری را برای بانوان به دنبال داشته باشد اما بانوانی هستند که به دلایل افزایش سن یا مشکلات هورمونی، زایمان های طبیعی و یا وراثت دچار مشکلات در ناحیه تناسلی شده‌اند و به دنبال روش مناسب برای جوانسازی و زیبایی این ناحیه هستند این بانوان می توانند از روش های کلینیکی برای اندام خصوصی خود استفاده کنند و بعد از رسیدن به نتیجه مورد نظر از رازیانه برای تثبیت آنها استفاده کنند ما در این قسمت از مقاله در خصوص روش های کلینیکی برای اندام خصوصی زنان توضیحاتی را برای شما بیان می‌کنیم البته توجه داشته باشید که روش‌های مختلفی برای زیباسازی و جوانسازی اندام خصوصی زنان وجود دارد که بعد از معاینه توسط پزشک بهترین روش برای هر فرد پیشنهاد خواهد شد و نمی‌توان از یک روش به عنوان بهترین روش برای جوانسازی در این ناحیه استفاده کرد زیرا هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و برای برخی از افراد می توانند بهترین نتیجه را رقم بزنند پس اینکه کدام روش برای شما می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌تری باشد حتماً باید توسط یک پزشک متخصص زنان در این زمینه مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید.

 شما می‌توانید برای رفع مشکلات در ناحیه اندام خصوصی خودتان به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بهترین روش را جهت درمان و رسیدن به نتیجه مورد نظر انتخاب کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید.

تزریق ژل به اندام خصوصی زنان

رابطه زناشویی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار های بنیان خانواده می باشد متاسفانه بسیاری از زوجین به ناحیه تناسلی خود اهمیت زیادی نمی دهند و می تواند رابطه ی آنها را به سردی بکشاند دستگاه تناسلی بانوان با گذشت زمان و افزایش سن و دیگر موارد می‌تواند شادابی خود را از دست می دهد و از حالت ارتجاعی خارج شود این موضوع می‌تواند برای زنان آزاردهنده باشد و از همه مهم‌تر شریک جنسی آنها را با دلسردی روبرو کند امری که ممکن است سبب کاهش اعتماد به نفس در بانوان نیز شود.

 امروزه با پیشرفت های علم و تکنولوژی امکان جوانسازی واژن از طریق پروتز واژن یا تزریق ژل به لابیا وجود دارد و همین امر می تواند کمک بسیار زیادی به استحکام رابطه زناشویی کند در این روش پزشک متخصص زنان و زایمان با تزریق ژل به ناحیه تناسلی اقدام به افزایش چربی در این ناحیه خواهد کرد.

علت تزریق ژل به لابیا چیست؟

لبه های خارجی واژن که لابیا نام دارد با گذشت زمان می‌تواند افتاده شود و شادابی خود را از دست بدهد این قسمت از بدن در زیبایی واژن تاثیر بسیار زیادی دارد و در صورتی که دچار افتادگی شود می‌تواند اعتماد به نفس در بانوان را کاهش دهد به همین دلیل دکتر زنان و زایمان با تزریق چربی و ژل به این قسمت به جوانسازی آن می‌پردازند. به طور کلی تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان به منظور زیر انجام می شود:

. رفع چین و چروک در ناحیه تناسلی

. رفع افتادگی پوست در ناحیه تناسلی

. رفع لاغری واژن

. رفع شل شدگی پوست واژن

انجام این درمان می‌تواند سبب افزایش حجم و شادابی در این ناحیه شود و بانوان اعتماد به نفس از دست رفته خود را نیز می توانند به دست آورند، رابطه جنسی فاکتور بسیار مهم در رابطه زناشویی است و هر دو طرف برای ارضای یکدیگر باید دست به کار شوند در غیر این صورت به مرور زمان رابطه آنها دچار سردی شده و در نهایت به جدایی ختم می‌شود.

کاندید مناسب تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن فقط برای بانوانی که از مشکل لاغری با افتادگی در واژن رنج می‌برند مناسب است و اگر مشکلی در این ناحیه ندارید به سراغ این روش نروید زیرا می‌تواند عوارضی را برای شما رقم بزند. به طور کلی افرادی زیر می توانند کاندیدای مناسب تزریق ژل به واژن باشند:

. زنانی که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی در ناحیه تناسلی شده اند.

. زنانی که بعد از زایمان های طبیعی دچار کشیدگی در واژن شده‌اند.

. زنانی که به دلیل ژنتیکی زیبایی این ناحیه را از دست داده‌اند.

. زنانی که به طور ارثی دارای لاغری لابیای هستند.

بهتر است قبل از انجام این کار توسط یک پزشک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید تا راهنمایی های لازم را به دست آورید شما می توانید جهت معاینه و راهنمایی به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین کلینیک به درمان مناسب برای رفع انواع مشکلات زیبایی خود بپردازید.

کاندیدای نامناسب تزریق ژل به واژن

برخی از بانوان با اینکه از لاغری یا افتادگی در ناحیه تناسلی رنج می‌برند اما به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای نمی‌توانند که تزریق ژل انجام دهند این افراد یا باید بیماری خود را کنترل و درمان کنند یا از روش‌های دیگر برای رسیدن به زیبایی در ناحیه تناسلی خود استفاده کنند. به طور کلی افراد زیر نمی توانند که به تزریق ژل به واژن بپردازند:

. زنانی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی هستند

. زنانی که دچار دیابت هستند

. زنانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند

. زنانی که سابقه سکته قلبی و مغزی دارند

. زنان باردار و شیرده

. زنانی که سابقه لختگی خون دارند

. زنان مبتلا به زگیل تناسلی فعال

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که تنها در صورتی می توانید به انجام تزریق ژل بپردازید که پزشک شما را مورد معاینه و بررسی قرار داده باشد و سلامت شما را تایید کرده باشد البته اگر پزشک زنان و زایمان بعد از مشاهده موارد فوق تشخیص دهد که تزریق ژل هیچ گونه تهدیدی برای شما ندارد می توانید از این روش استفاده کنید.

اندام خصوصی زنان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – اندام خصوصی زنان

فواید تزریق ژل به واژن

تزریق ژل علاوه بر اینکه می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در بانوان شود می تواند به احیای جوانی واژن و یک سری فاکتورهای دیگر نیز بپردازد در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

. جوانسازی واژن

. رفع افتادگی و شل شدگی واژن

. افزایش حجم واژن

. سفت کردن واژن

. از بین بردن چین و چروک های واژن

. کمک به درمان خشکی واژن

مزایای تزریق ژل برای اندام خصوصی

. کوتاه بودن دوره نقاهت

. نداشتن درد و خونریزی

. مشاهده نتایج فوری

. غیر تهاجمی بودن

. نیاز نداشتن به هیچ گونه برش و جراحی

. سبک بودن ژل ها و عدم احساس آن توسط فرد

عوارض تزریق ژل به اندام خصوصی زنان

هر عملی بدون عیب و عوارض نخواهد بود حتی مصرف بعضی داروها می‌تواند اختلالاتی را در بدن ایجاد کند به همین سبب بعضی از افراد نیز ممکن است که بعد از تزریق ژل برای اندام خصوصی خود دچار مشکلاتی شوند البته باید بیان کرد که هزینه نوع جراحی بستگی به مهارت و تجربه پزشک دارد به طوری که هرچه جراح زنان و زایمان تجربه و مهارت بالاتری داشته باشد فرد متقاضی با عوارض کمتری روبرو خواهد شد.

 ما در ادامه بعضی از رایج‌ترین عوارض تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان را بیان خواهیم کرد:

. عفونت سطحی در محل تحت تزریق

. ایجاد التهاب و قرمزی در ناحیه درمان

. سفت شدن موقت

. تورم و کبودی

. احساس ناراحتی جزئی

. ایجاد حساسیت

. حالت تهوع

. ایجاد لکه های قرمز

البته باید گفت که این عوارض موقت هستند و بعد از اتمام دوره نقاهت و ریکاوری بهبودی کامل حاصل می شود شما می توانید با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تزریق ژل برای اندام خصوصی تان را انجام دهید و از هر گونه عوارض ناخواسته در امان باشید.

آمادگی های قبل از تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان

قبل از تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان باید یکسری مراقبت ها را انجام دهید از جمله:

. اگر که داروی خاصی مصرف می کنید قبل از تزریق ژل باید پزشک را در جریان قرار دهید.

. اگر دچار بیماری خاصی هستید پزشک را در جریان آن بگذارید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون حداقل یک هفته قبل از تزریق ژل خودداری کنید.

. در صورتی که دچار عفونت یا زگیل تناسلی هستید قبل از تزریق ژل آن را درمان کنید.

. قبل از تزریق ژل آب به اندازه کافی بنوشید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از برقراری رابطه جنسی پرهیز کنید.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری فرمایید.

. داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.

. تا یک هفته از مالش و دستکاری ناحیه تناسلی خودداری کنید.

. تا یک ماه از هرگونه فعالیت ورزشی سنگین خودداری کنید.

. از هرگونه فعالیتی که ممکن است شما را تحریک کند که رابطه جنسی برقرار کنید خودداری کنید.

. تا دو روز از رفتن به حمام پرهیز کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

هزینه تزریق ژل به اندام خصوصی زنان

هزینه تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان بستگی به موارد زیادی از جمله هزینه کلینیک، دستمزد پزشک، میزان افتادگی و لاغری در واژن، نوع ژل استفاده شده و ….. دارد بنابراین قبل از انجام ویزیت هرگز نمی‌توان رقم دقیقی برای انجام این درمان را بیان کرد به همین دلیل بهتر است یک جلسه مشاوره برای اطلاع از هزینه ها با پزشک خود ترتیب دهید شما می توانید جهت مشاوره و معاینه با کارشناسان و مشاوران در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان است.

تعداد جلسات تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان

تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان یک روش آسان و موثر است که در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌گیرد این روش درمانی می تواند در یک جلسه فرد را به نتیجه مورد نظر برساند و تا مدت‌ها ماندگاری با خود داشته باشد. تزریق ژل بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان می برد و می تواند بین ۶ تا ۱۲ ماه با خود ماندگاری داشته باشد بعد از پایان این دوره فرد دوباره می تواند برای تمدید آن مراجعه فرمایید.

دوره نقاهت تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان

تزریق ژل می تواند روشی موثر برای برطرف کردن مشکلات در ناحیه خصوصی زنان باشد این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می‌تواند فعالیت‌های عادی خود را آغاز کند ولی رعایت نکات و توصیه های ارائه شده از طرف پزشک به مدت یک هفته الزامی می باشد زیرا می‌تواند نتیجه درمان را افزایش دهد و از بروز هرگونه عوارض ناخواسته جلوگیری کند.

مراحل تزریق ژل برای اندام خصوصی زنان

در مرحله اول باید به انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه بپردازید و بعد از آن مورد معاینه و مشاوره پزشک قرار گیرید و بدانید چه روشی می تواند برای شما گزینه مناسب باشد؛ بعد از آن پزشک شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به اندام خصوصی را برایتان توضیح خواهد داد سپس اگر لازم باشد آزمایشاتی را برای شما در نظر می‌گیرد انجام آزمایشات می‌تواند از هرگونه عوارض جلوگیری کند و شما را به نتیجه مورد نظر برساند، در روز عمل شما باید ناحیه تناسلی را اصلاح کنید موهای زائد را از بین ببرید در روز درمان پزشک بی حسی موضعی را برای کاهش هر گونه درد و ناراحتی در ناحیه تناسلی اعمال می‌کند.

 پزشک نقاط مشخص برای تزریق را آماده خواهد کرد تزریق ژل توسط پزشک به اندام خصوصی زنان و آقایان انجام می گیرد این تزریق می تواند حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان ببرد بعد از آن نیز پزشک توصیه های لازم را به شما گوشزد می‌کند و شما می‌توانید به منزل بازگردید و دوره نقاهت را در منزل پشت سر بگذارید.

اثرات و نتایج

تزریق ژل می‌تواند سبب برطرف کردن افتادگی و شل شدگی در ناحیه واژن شود و این امر می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در بانوان و بهبود رابطه جنسی در آنها شود نتایج این روش درمانی بسته به نوع ژل استفاده شده می تواند بین ۶ ماه تا ۱۲ ماه باشد این روش درمانی را نیز می توانید بلافاصله بعد از پایان درمان مشاهده کنید.

اندام خصوصی زنان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – اندام خصوصی زنان

سوالات متداول

. عوارض جانبی تزریق ژل به اندام خصوصی زنان چیست؟

ممکن است که کمی تورم، قرمزی و درد در ناحیه تحت درمان حاصل شود این علائم بسیار خفیف هستند و بعد از گذشت یک هفته بهبود پیدا می‌کنند می‌توانید برای کاهش تورم از کمپرس سرد کمک بگیرید همچنین می‌توانید از داروهای تجویز شده توسط پزشک نیز استفاده کنید در این مدت نباید به مصرف داروهای ضد التهاب بپردازید زیرا می‌تواند احتمال خونریزی یا کبودی را افزایش دهد اگر علائم بیان شده برای طولانی مدت باقی ماندند نباید نگرانی خاصی داشته باشید و با پزشک تماس بگیرید.

. آیا تزریق ژل به واژن درد دارد؟

این عمل یک عمل غیر تهاجمی است که پزشک هیچگونه شکاف یا برشی را در محل تحت تزریق انجام نخواهد داد.

. آیا تزریق ژل به ناحیه تناسلی زنان ضرر دارد؟

در صورتی که تزریق ژل در اندام خصوصی زنان در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک ماهر انجام شود هیچ گونه خطری برای فرد ایجاد نخواهد شد.

. آیا آقایان می‌توانند از تزریق ژل برای اندام های خصوصی خود استفاده کنند؟

تحقیقات در زمینه درمان جنسی نشان داده که رضایت در زمان رابطه جنسی، قطر آلت تناسلی در مردان نسبت به طول آن اهمیت بسیار بیشتری دارد نتایج این تحقیق با توجه به توصیفات و همچنین نظر خیلی از بانوان در مورد لذت جنسی تایید شده است انواع مختلفی از روش ها برای بزرگ کردن اندام خصوصی آقایان وجود دارد اما چرا باید با عواقب منفی ناشی از آنها روبرو شوید در حالی که با روش‌های غیر تهاجمی مانند تزریق ژل می توانید به راحتی به نتیجه مورد نظر برسید؟

 این کار توسط سوزن های بسیار کوچک در زیر پوست انجام می‌گیرد و سبب تولید کلاژن در پوست نیز می‌شود و این امر می‌تواند به افزایش ضخامت اندام خصوصی کمک کند، میزان قطر آلت تناسلی با یک جلسه درمان می تواند افزایش بسیار زیادی پیدا کند.

. بعد از تزریق ژل نیاز به مراقبت خاصی است؟

یکی از اصلی‌ترین مزایای تزریق ژل برای اندام خصوصی عدم نیاز به استراحت می باشد فرد تحت درمان بلافاصله می تواند فعالیت های خود را آغاز کند هرچند بعد از این درمان برخی نکات مراقبتی مهم می‌باشد مانند عدم ماساژ دادن و فشار آوردن به ناحیه تحت درمان.

. تزریق ژل برای چه مناطقی استفاده می شود؟

تزریق ژل برای تمام نواحی مختلف بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد در برطرف کردن مشکلاتی مانند چین و چروک، از بین بردن خط لبخند، زاویه سازی صورت و اختلالات مربوط به پوست کاربرد های بسیار فراوانی دارد.

. چه مدت بعد از تزریق ژل برای اندام خصوصی می توان به رابطه جنسی پرداخت؟

معمولا اگر از نظر پزشک ایرادی نداشته باشد شما بعد از گذشت یک هفته از تزریق ژل می توانید فعالیت های جنسی خود را آغاز کنید.

نتیجه گیری

دستگاه تناسلی بانوان می تواند با گذشت زمان و افزایش سن و مواردی مانند زایمان های طبیعی، یائسگی یا به صورت ارثی و ژنتیکی شادابی قبل خود را از دست بدهد این موضوع می‌تواند برای زنان آزاردهنده باشد و از همه مهم‌تر شریک جنسی آنها را با دلسردی همراه کند که می تواند سبب کاهش اعتماد به نفس در بانوان شود؛ بانوان می توانند برای برطرف کردن تمام این مشکلات از تزریق ژل به اندام خصوصی خود استفاده کنند تزریق ژل می‌تواند به رفع چین و چروک ها در ناحیه تناسلی، رفع لاغری واژن، رفع افتادگی پوست در ناحیه تناسلی و رفع شل شدگی پوست واژن بپردازند.

 تزریق ژل مزایای بیشماری را با خود به دنبال دارد از جمله این روش درمانی بسیار کوتاه است و دوره نقاهت طولانی ندارد، با کمترین درد و خونریزی انجام می شود نتایج آن را می‌توانید فوراً مشاهده کنید اگر که علاقه دارید از این روش درمانی بهره مند شوید و از هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام درمان بپردازید و نتایج آن بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/CxjrS

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/UYH8mjO4

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع پروتز سینه
بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir