تفاوت نانوفت و تزریق چربی

تفاوت نانوفت و تزریق چربی

تفاوت نانوفت و تزریق چربی

امروزه از روش های گوناگونی برای از بین بردن چین و چروک در پوست استفاده می شود اما خیلی از این روش ها دارای محدودیت می‌باشند‌. افرادی که دچار چین و چروک های عمیق در پوست هستند معمولاً می توانند از روش‌های جوانسازی کمک بگیرند و همچنین خیلی از روش های جوانسازی برای جبران حجم از دست رفته در قسمت‌های مختلف صورت و بدن می تواند کاربرد داشته باشد مانند گونه یا شقیقه، از طرف دیگر از بین بردن چین و چروک در قسمت هایی مانند دست ها هم یکی دیگر از دغدغه های افراد است که با روش‌های معمول نمی‌توانند آن را انجام دهنپ به همین دلیل روشی به نام تزریق چربی وارد عرصه زیبایی شد.

 در روش تزریق چربی، چربی‌های طبیعی در بدن خود فرد برای درمان استفاده می‌شود و جوانسازی پوست انجام می گیرد و به همین دلیل نتایج به دست آمده از این روش کاملاً طبیعی خواهد بود، به دلیل گسترده بودن استفاده از این روش انتقال چربی برای جوان کردن و زیباسازی پوست پزشکان در تلاش هستند تا روز به روز این روش را بهبود ببخشند تا بتوانند ایمنی آن را افزایش دهند و ماندگاری نتایج را نیز بیشتر کنند یکی از نتایجی که در راستای این تلاش به دست آمده تزریق چربی به روش نانوفت است این روش در حال حاضر به روزترین و جدیدترین روش برای تزریق چربی در زیر پوست است.

 با ما همراه باشید تا همه چیز درباره تزریق چربی به روش نانوفت را با شما در میان بگذاریم و ببینید که چگونه استفاده از این روش می‌تواند پوست شفاف و صافی را برای شما حاصل کند همچنین تفاوت نانوفت و تزریق چربی را برای شما بیان خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

تزریق چربی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ بررسی جزئیات تزریق چربی برویم باید بدانید که منظور از تزریق چربی چیست و چگونه عمل می کند؟

 در این روش جوانسازی پوست مقداری چربی از قسمت‌های مختلف بدن و چربی انباشته شده استخراج می شود مانند شکم، ران و پهلو ها. برای خارج کردن چربی از روش‌های مختلفی مانند لیپوساکشن یا لیپوماتیک استفاده می‌شود به همین دلیل است که تزریق چربی یک روش تقریباً تهاجمی به شمار می‌رود بعد از خارج کردن چربی باید آنها را برای تزریق به قسمت های مختلف آماده کرد، در این مرحله با کمک سانتریفیوژ ناخالصی های موجود در چربی جدا می‌شود مانند خون و مواد بی‌حس‌کننده در نتیجه سلول‌های چربی به واحدهایی تبدیل خواهند شد که برای تزریق و جوانسازی مناسب خواهند بود این واحدها در سرنگ های ظریفی نگهداری خواهند شد که برای تزریق مناسب هستند در آخر نیز این واحدها به نواحی مورد نظر در قسمت های مختلف مانند صورت، دست، پا، سینه و باسن انتقال پیدا می‌کند.

تفاوت نانوفت و تزریق چربی در چه مواردی است؟

هم در نانوفت و هم تزریق چربی سلول های چربی از نواحی مختلف بدن خارج و به صورت تزریق می شود که تفاوت زیادی نخواهد داشت چرا که تکنیک ها متفاوت هستند از جمله:

. در نانوفت سلول های چربی با فناوری خاصی که برای انتقال نانو ابداع شده است تصفیه می شود در حالتی که در تزریق چربی، چربی به روش سنتی تصفیه خواهد شد.

. سلول های چربی تزریق شده در نانوفت کوچک هستند و این باعث می شود که نتیجه کار دقیق و ظریف تر انجام شود این ویژگی به خصوص برای پوست نازک صورت یک  مزیت مهم به شمار می رود.

. نانوفت معمولاً به طور همزمان با لیفت صورت و گردن انجام می شود این کار سبب جوانسازی چند برابر شود و همچنین تولید کلاژن در پوست تحریک بیشتری می‌گیرد با این حال انجام لیفت در کنار نانوفت اختیاری است و بستگی به خواسته فرد متقاضی دارد.

تزریق چربی های سنتی چگونه انجام می‌شود؟

تزریق چربی با بی حسی موضعی و تزریق آرامبخش انجام می‌شود، معمولاً بی حسی موضعی برای انجام این عمل کافی می باشد؛ بعد از مشخص شدن محل اهدا کننده با ایجاد برش بسیار کوچک روی پوست و قرار دادن یک کانال متصل به صورت برای استخراج، چربی از آن ناحیه برداشته می‌شود و زمانی که چربی خارج شد در یک سانتریفیوژ مخصوص پردازش خواهد شد و این امر باعث می‌شود تا سلول‌های چربی زنده و سالم بمانند و هیچ گونه آسیبی نبینند، سالم ترین سلول های چربی به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.

تزریق چربی به روش نانوفت چگونه انجام می‌شود؟

در گذشته برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده از چربی های بدن استفاده می شد و تلاش می‌شد که سلول‌های چربی بدون هیچ گونه آسیب به اعضای مورد نظر برداشت و به همان صورت برای از بین بردن مشکلات پوستی استفاده شود اما رفته‌رفته تجربه ثابت کرد که تمام قسمت های سلول ها برای ترمیم پوست نیاز نیستند و تنها می توان از سلول های بنیادی یا سلول های فیبروپلاست برای جوانسازی استفاده کرد به همین دلیل است که روش نانوفت ابداع شد و مورد استفاده قرار گرفت در این روش از سلول‌های زنده چربی برای تزریق استفاده نخواهد شد بلکه این سلول های کوچک نانومتری هستند که قرار است وظیفه ترمیم آسیب های پوستی را برعهده بگیرند به عبارت دیگر آنچه در روش نانوفت به پوست تزریق می‌شود ترکیبی از چربی مایع فیلتر شده سلول‌های بنیادین است، این مایع غلظت زیادی دارد و می‌تواند به طور شگفت آوری آثار زخم، چین و چروک و آسیب های پوستی را به راحتی از بین ببرد زیرا سلول های بنیادی یکسری سلول های تمایز نیافته در بدن هستند به عبارت بهترین سلول‌ها در قسمت‌های مختلفی از بدن استفاده می‌شود و با سلول‌های آن قسمت وفق دارند.

سلول های بنیادی با تقسیم و تبدیل شدن به سلول‌های سالم پوستی و گسترش در قسمت‌های مختلف کیفیت پوست را می توانند بهبود بخشند و سبب صافی و شفافیت پوست می شوند.

مزایای تزریق چربی به روش نانوفت

. قدرت ترمیم بالا به دلیل استفاده کردن از سلول‌های بنیادی

. کاهش واکنش و آلرژی به ماده تزریق شده به دلیل استفاده کردن از چربی‌های طبیعی بدن

.  کمترین درد و ناراحتی برای کاهش چین و چروک های صورت و دست‌ها.

از تزریق چربی به روش نانوفت برای چه درمانی می توان استفاده کرد؟

نکته مهمی که در خصوص تزریق چربی به روش نانوفت باید بیان کنیم این است که برای حجم دهی استفاده خواهد شد بنابراین می‌توان از این روش در سینه و یا باسن استفاده کرد علاوه بر این معمولاً در مقیاس های بزرگ نیز نمی توان از این روش استفاده کرد زیرا بیشتر جنبه درمانی دارد و برای بهبود آسیب و از بین بردن مشکلات در پوست استفاده می‌شود. از بهترین کاربرد های تزریق چربی نانوفت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

. از بین بردن لکه های پوستی و کک و مک

. جوانسازی و شادابی کل صورت

. برطرف کردن تیرگی پوست مخصوصا اطراف چشم

. از بین بردن چین و چروک دست

. برطرف کردن جای اسکار های ناشی از زخم، سوختگی و آکنه.

تزریق چربی به روش نانوفت چگونه انجام می‌شود؟

برای تزریق چربی به روش نانوفت و استفاده کردن از مزایای بی شمار این روش درمانی باید چند مرحله انجام گیرد، به ترتیب ما تمام مراحل را برای شما توضیح خواهیم داد:

انتخاب پزشک با تجربه و کلینیک معتبر

اصلی ترین مرحله برای تزریق چربی به روش نانوفت انتخاب یک کلینیک معتبر می باشد این مرحله که خودتان باید آن را انجام دهید اما شما در این راه تنها نخواهید بود و می توانید از نظر متخصصین و افرادی که قبلاً به انجام این روش درمانی پرداخته‌اند استفاده کنید. این روش یک روش کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت خاص و دستگاه‌های ویژه‌ای دارد به همین دلیل هر فرد نمی‌تواند از عهده انجام این کار برآید، برای انتخاب کلینیک و زمان کافی بگذارید و از مشورت کردن در این رابطه نترسید.

شرکت در جلسه مشاوره با پزشک

مرحله دوم از تزریق چربی شرکت در جلسات مشاوره می باشد که با پزشک برگزار می‌شود در این جلسات در خصوص مسائل بسیار مهم صحبت خواهد شد برای مثال شما باید در خصوص انتظارات خود از نتایج به دست آمده از این روش با پزشک صحبت داشته باشید همچنین هر سوالی که در خصوص این روش درمانی دارید باید مطرح کنید تا پزشک جواب آن را به شما بدهد در کنار این موارد پزشک وضعیت مشکل شما را مورد بررسی قرار خواهد داد و تشخیص می دهد که آیا تزریق چربی به روش نانوفت می‌تواند روش مناسب برای شما باشد یا خیر؛ همچنین توضیحاتی در خصوص کارهایی که لازم است قبل و بعد از تزریق چربی انجام دهید را به شما خواهد گفت برای مثال اگر نیاز باشد قبل از تزریق چربی آزمایشاتی را انجام دهید پزشک در جلسه مشاوره شما را در جریان قرار خواهد داد علاوه بر این موارد، ناحیه برداشت چربی و همچنین مقدار میزان نیاز برای از بین بردن مشکلات نیز در جلسه مشاوره مشخص خواهد شد.

مراجعه به کلینیک برای شروع درمان

بعد از شرکت کردن در جلسه مشاوره و تعیین مقدار چربی مورد نیاز، زمانی برای مراجعه به کلینیک تعیین خواهد شد در این تاریخ شما باید در کلینیک حاضر شوید پزشک بعد از تمیز کردن پوست شما از بیحسی موضعی استفاده خواهد کرد این بی حسی ابتدا در مناطقی ایجاد خواهد شد که قرار است برداشت چربی از آن قسمت ها صورت گیرد.

برداشت چربی

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج از دستگاه‌های مخصوص و پیشرفته برای برداشت چربی استفاده خواهد شد با استفاده از این روش تعداد سلول‌های بنیادی برداشت شده تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد به طور معمول بانک چربی در روش نانوفت شکم و ران ها می باشد.

فراوری چربی ها

بعد از برداشتن مقدار مورد نیاز چربی از بانک چربی نوبت به فراوری سلول‌های برداشت شده خواهد رسید در این مرحله نیاز به زمان است به همین دلیل شما باید در اتاق عمل استراحت کنید در این مرحله چربی برداشت شده به یک مایع بسیار لطیف و ابریشم گونه تبدیل خواهد شد که سلول‌های بنیادی زیادی را در خود جای داده و غلظت بالایی نیز دارد برای انجام این کار خون و مواد بی حسی در چربی خالص سازی می شود سپس سلول های چربی شکسته و در نهایت مایع درون آنها بسته های میکروسکوپی نانوفت را تشکیل می‌دهند. این بسته های میکروسکوپی به خوبی تصفیه شده‌اند و با استفاده از املاح خاصی ترکیب خواهند شد برای مثال مقداری ماده سیتوکین در درون سلول ها ترکیب می شود بدین ترتیب توانایی آنها برای با بهبود بافت آسیب دیده می‌تواند افزایش زیادی دهد زیرا این ماده تعداد سلول‌های بنیادی در خود را می‌تواند با تقسیم و تکثیر منطقه آسیب دیده را به راحتی ترمیم و درمان کند.

تزریق چربی

بعد از آماده شدن بسته های حاوی سلول‌های چربی و سلول‌های بنیادی، شما دوباره باید به اتاق عمل باز گردید در این مرحله بی حس کننده های موضعی در ناحیه مورد نظر قرار داده می شود سپس از یکسری سوزن های ظریف برای وارد کردن این سلول‌ها به زیر پوست استفاده خواهد شد این فرآیند تزریق چند دقیقه زمان نیاز دارد بنابراین می‌توان گفت که کلیه مراحل تزریق به لایه های پوست بین یک تا سه ساعت طول خواهد کشید.

بررسی وضعیت و ترخیص از کلینیک

بعد از تزریق مدتی باید در کلینیک بمانید تا وضعیت شما مورد بررسی قرار گیرد و اثر داروهای بی حسی از بین برود یا اگر که حساسیتی در شما ایجاد شود بلافاصله پیگیری شود، در صورتی که تمام شرایط برای شما محیا باشد می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بازگردید برای بازگشت به منزل نیز فردی باید شما را همراهی کند و به منزل بازگرداند.

زمان تزریق مجدد چربی

به طور معمول تزریق چربی به روش نانوفت در یک جلسه انجام می گیرد و نیاز به تمدید یا تکرار آن نخواهید داشت اما در مواردی ممکن است چربی تزریق شده توسط بدن جذب شود به همین دلیل نیاز به تکرار وجود خواهد داشت و اگر این اتفاق نیفتد باید بعد از گذشت ۲۱ روز باید به کلینیک مراجعه کنید و برای بازبینی نتایج مورد معاینه قرار گیرید البته این در صورتی است که عوارض تزریق چربی روند طبیعی خود را پشت سر بگذارد و درد و التهاب قابل توجهی برای شما به وجود نیاید در غیر این صورت باید زودتر از زمان مقرر برای بررسی عوارض به پزشک خود مراجعه کنید.

زمان و سن مناسب تزریق چربی

همانطور که بیان کردیم استفاده از روش نانوفت برای تزریق چربی نمی تواند سبب حجم بخشیدن به قسمت‌های مختلف بدن شود یا چین و چروک های عمیق را از بین ببرد به همین دلیل افرادی که در سن بالا قرار دارند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند. توصیه متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج این است که تزریق چربی را باید از سن ۳۰ سالگی آغاز کنید بدین ترتیب می توانید با جلوگیری از عمیق شدن چین و چروک قبل از بالا رفتن سن از مزایای این روش درمانی بهره مند شوید.

 به طور کلی افرادی که در سنین بین ۳۰ تا ۶۵ سال هستند کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی به شمار می‌روند، افرادی چین و چروک های عمیقی در پوست آنها وجود نداشته باشد همچنین افرادی که در ناحیه خاصی از پوست دچار اسکار، جای زخم و سوختگی هستند و علاقه دارند این مشکلات را برطرف کنند می توانند از روش نانوفت استفاده کنند علاوه بر اینها برای تزریق چربی در روش نانوفت باید بانک چربی کافی نیز داشته باشید.

نانوفت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – نانوفت

توصیه های قبل از تزریق چربی به روش نانوفت

اگر در زمانی که برای جلسه مشاوره به کلینیک مراجعه کنید کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی بشمار روید پزشک توصیه های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد که برای سرعت بخشیدن به نتایج و بهبودی آن باید این توصیه ها را رعایت کنید. اصلی ترین کارهایی که باید قبل از تزریق چربی به روش نانوفت انجام دهید موارد زیر می باشد:

. حداقل یک ماه بعد از تزریق چربی از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، سیگار چ قلیان خودداری کنید زیرا این مواد می تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند و سبب ایجاد خونریزی غیر قابل کنترل می شود.

. حداقل یک هفته قبل از تزریق چربی باید مصرف الکل را کنار بگذارید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین ، ایبوپروفن و ویتامین ای باید خودداری کنید.

. قبل از تزریق چربی به روش نانوفت باید آب کافی بنوشید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به روش نانوفت

بعد از تزریق چربی به روش نانوفت باید از انجام کارهایی که فشار زیادی به بدن وارد می‌کند خودداری کنید زیرا می‌تواند شدت عوارض را افزایش دهد. انجام مراقبت های توصیه شده بعد از تزریق چربی می تواند نتایج خوبی را رقم بزند و همچنین در ماندگاری این روش درمانی نیز تأثیرگذار باشد، پس از تزریق ممکن است که پزشک داروهایی را برای شما تجویز کند که باید این داروها را به طور مرتب و سر موقع استفاده کنید به علاوه توصیه‌هایی را به شما گوشزد می‌کند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید آنها را مو به مو انجام دهید. از اصلی‌ترین مراقبت های بعد از تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. از انجام ورزش های سنگین مانند بدنسازی، هوازی، وزنه برداری، ایروبیک و … خودداری کنید این ورزش‌ها میزان تعریق را افزایش خواهند داد و با زیاد شدن گردش خون سبب ایجاد تورم و التهاب خواهند شد.

. از خم و راست شدن زیاد خودداری کنید.

. برای کاهش درد و جلوگیری از ایجاد تورم و کبودی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

. به هیچ عنوان مناطق تزریق چربی و برداشت آن را ماساژ ندهید.

. از خوابیدن روی محل تحت درمان خودداری کنید و تا چند هفته هنگام خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

. در محیط های گرم مانند سونا و جکوزی قرار نگیرید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و یا رفتن به سالن های سولاریوم خودداری کنید، تابش نور خورشید و حرکات ایجاد شده در اثر این کار سبب می‌شود که چربی ها به صورت نامتوازن پخش شوند و سبب ایجاد عدم تقارن در ناحیه تحت درمان شود.

. زخم های  ناشی از برداشت را به طور مرتب شستشو دهید و داروهای موضعی برای جلوگیری از ایجاد عفونت استفاده کنید.

. به طور مرتب آب فراوانی بنوشید.

عوارض تزریق چربی به روش نانوفت

به طور کلی تزریق چربی به روش نانوفت اگر در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود عوارض چندانی را برای شما به دنبال نخواهد داشت با این حال اگر که این کار را نزد یک پزشک ناشی و در یک مرکز غیر معتبر انجام دهید احتمالاً برای مدتی بعد از انجام درمان عارضه های عجیب و غریب را مشاهده کنید و باید وقت زیادی را صرف کنید تا آنها را از بین ببرید. از رایج ترین عوارض تزریق چربی در روش نانوفت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

. ایجاد قرمزی و التهاب

. تورم و کبودی

. احساس درد خفیف

علاوه بر اینها یک سری عوارض نادر نیز هستند که معمولاً به دلیل عدم رعایت مراقبت های بعد از عمل یا مهارت نداشتن پزشک می تواند حاصل شود این عوارض عبارتند از:

. لخته شدن خون در زیر پوست

. ایجاد عفونت در محل برداشت چربی و یا در محل تحت درمان

. احساس عدم تقارن در نواحی تحت تزریق

. گلوله شدن چربی در زیر پوست.

اگر می‌خواهید تزریق چربی را با کمترین عوارض انجام دهید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه ی آن انجام می گیرد.

هزینه تزریق چربی نانوفت

هزینه تزریق چربی با کمک روش نانوفت به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد برای مثال مقدار چربی مورد نیاز برای ترمیم آسیب، روش برداشت چربی، وسعت ناحیه تحت درمان، مراقبت های قبل و بعد از انجام این روش درمانی همگی در تعیین هزینه های تزریق ترمیم می تواند موثر واقع شود به همین دلیل توصیه می کنیم برای اطلاع از فهرست کامل هزینه ها و عوامل موثر بر آن با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای در این کلینیک ها ارتباط برقرار کنید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

مقایسه و تفاوت نانوفت با دیگر روش‌های تزریق چربی

در دنیای امروزی برای تزریق چربی از دو روش کمک گرفته می‌شود که به نام‌های نانوفت و میکروفت شناخته شده‌اند در هیچ کدام از این دو روش چربی به صورت مستقیم به ناحیه مورد نظر تزریق نخواهد شد بلکه با کمک از روش‌های خاصی این سلول ها به بسته های کوچک و در اندازه های میکروسکوپی تبدیل خواهند شد.

 اصلی ترین تفاوت میان روش های میکروفت و نانو فقط اندازه سلول های چربی تزریق شده است، در روش میکروفت چربی‌های برداشت شده بعد از خالص سازی به صورت بسته های میکرومتری در خواهند آمد، این روش بر خلاف نانوفت از سلول‌های بنیادی که باعث ایجاد غلظت محلول در چربی می شوند نخواهد بود اما نکته مهم اینجاست که در روش میکروفت می‌توان برای حجم سازی قسمت های مختلف از آن استفاده کرد، این نوع سلول ها سازگاری خوبی با بافت دارند و به راحتی می‌توانند سبب رفع حجم از دست رفته قسمت های مختلف بدن شوند.

 از نظر نتایج می توان گفت که هر دو روش با هم مشابه هستند و در نهایت یک نتیجه طبیعی را برای فرد متقاضی رقم خواهند زد با این حال نتایج نهایی در روش میکروفت خیلی سریع تر خود را نشان خواهد داد به علاوه هر دو دوره نقاهت بسیار کوتاهی خواهند داشت و تهاجمی به شمار نمی روند البته اگر بخواهید از دید هزینه این دو روش را با یکدیگر مقایسه کنید باید بیان کنیم که نانوفت هزینه بیشتری را برای شما رقم خواهد زد زیرا ذرات ایجاد شده در این روش اندازه کوچک‌تری دارند و به همین دلیل نیاز دارند که مراحل طولانی تری را با دقت بیشتری پشت سر بگذارند.

 یکی دیگر از اصلاحاتی که ممکن است در زمان بررسی روش های تزریق چربی به چشم بخورد پایوت می‌باشد البته باید این نکته مهم را نیز بیان کرد که این روش در واقع یک حربه تبلیغاتی است به همین دلیل است که در آن تاکید می شود که بایوفت یک روش برای تزریق چربی بدون تورم است، باید بدانید که تورم از عوارض طبیعی ناشی از تزریق چربی می‌باشد بنابراین اگر کسی ادعا کرد که می‌تواند این روش را بدون تورم انجام دهد باید به صحت حرف او شک کنید زیرا در این روش معمولاً از ژل های نیمه دائمی برای شبیه سازی نتایج تزریق چربی استفاده می‌شود.

چه کسانی نمی توانند تزریق چربی به روش نانوفت را انجام دهند؟

افرادی که مبتلا به بی اشتهایی های عصبی هستند یا ورزشکارانی که میزان چربی بدن آنها کم است و ماهیچه در بدن آنها زیاد است نمی توانند تزریق چربی به روش نانوفت را انجام دهند.

نانوفت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – نانوفت

نتایج تزریق چربی به روش نانوفت چه مدت بعد از تزریق خود را نشان می‌دهد؟

تزریق چربی یک روش آسان و موثر با ماندگاری بالا می باشد و معمولاً حدود ۴ هفته تا ۳ ماه زمان نیاز دارد تا نتایج نهایی تزریق چربی به روش نانوفت خود را نشان دهد اما شما می توانید نتایج اولیه این روش درمانی را بلافاصله بعد از پایان تزریق مشاهده کنید.

چربی مورد نیاز برای انجام این روش از کدام قسمت‌های بدن استخراج می شود؟

چربی مورد نیاز برای رفع مشکلات پوستی معمولا از شکم، پهلو و ران استفاده می شود که اصلی ترین بانک چربی در بدن می باشد.

تزریق چربی به روش نانوفت برای چه مناطقی از بدن می تواند مفید باشد؟

این روش از کاربردهای بسیار فراوانی برخوردار است و موثرترین روش برای برطرف کردن سیاهی، گودی و کبودی در زیر چشم به شمار می‌رود با این حال شما می توانید از این روش برای از بین بردن مشکلات زیبایی مختلفی مانند از بین بردن خطوط اخم و پیری در اطراف چشم، گونه ها، ترمیم پوست نازک و آفتاب‌سوخته، ایجاد چال گونه، لبخند، درمان سلولیت، تزریق چربی به دست و جوانسازی پوست آن قسمت و قسمت‌های مختلف بدن استفاده کنید و از مزایای فراوان این روش درمانی بهره مند شوید.

کدام کلینیک زیبایی برای تزریق چربی به روش نانوفت و میکروفت مناسب است؟

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج یکی از بهترین و مشهور ترین کلینیک ها در زمینه تزریق چربی محسوب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از خدمات زیبایی در این کلینیک از مزایای فراوان آن بهره مند شوید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج از جدیدترین متدهای روز دنیا برای استخراج و تزریق چربی کمک گرفته می‌شود و مهارت بالای متخصصین در این کلینیک تضمین‌کننده این روش درمانی است بنابراین شما می توانید با انتخاب این کلینیک خدمات زیبایی موردنظر خود را با هزینه مناسب و بازده بالا دریافت نمایید و از زیبایی خود نهایت لذت را ببرید.

دوره نقاهت تزریق چربی

تزریق چربی یک روش آسان و موثر برای جوانسازی و برطرف کردن مشکلات و نواقص در پوست است، این روش درمانی غیرتهاجمی به شمار می‌رود و فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می تواند کلینیک را ترک کند و به منزل باز گردد حدود ۴۸ ساعت بعد از تزریق چربی فرد می‌تواند فعالیت‌های عادی زندگی خود را آغاز کند ولی تا بهبودی کامل باید از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کند تا بتواند هرچه سریع‌تر بهبودی کامل خود را به دست آورد و از بروز هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته نیز در امان باشد البته نکته مهم‌تر در خصوص نداشتن دوره نقاهت و عوارض این است که در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید زیرا هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهد زد و شما را از هرگونه دوره نقاهت طولانی و عوارض در امان خواهد داشت.

نتیجه گیری

امروزه همان طور که بیان کردیم روش‌های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک در پوست استفاده می‌شود اما خیلی از روش‌ها می‌تواند دارای محدودیت باشد برای مثال افرادی که دچار چین و چروک های عمیق هستند معمولاً می توانند از روش‌های جوانسازی استفاده کنند همچنین خیلی از روش‌های جوان‌سازی برای جبران حجم از دست رفته در قسمت‌های گونه و شقیقه نمی تواند کاربرد داشته باشد و از طرف دیگر از بین بردن چین و چروک در قسمت هایی مانند دست ها نیز یکی از دغدغه افراد به شمار می‌رود که با روش‌های معمول جوانسازی نمی توانید آنها را برطرف کنید به همین دلیل روشی به نام تزریق چربی وارد عرصه زیبایی شد، در روش تزریق چربی چربی‌های طبیعی بدن فرد گرفته می‌شود و جوانسازی پوست انجام خواهد شد نتایج این روش درمانی طبیعی است و به دلیل گسترده بودن استفاده از این روش انتقال چربی برای زیباسازی و جوان کردن پوست طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و ماندگاری این روش نیز بسیار طولانی می باشد.

 تزریق چربی به دو روش نانوفت و میکروفت انجام می‌شود ما در این مقاله در خصوص تفاوت نانوفت و تزریق چربی توضیحاتی را برای شما بیان کردیم که کدام روش برای شما می تواند نتیجه بهتری را رقم بزند و شما را به آنچه دوست دارید برساند بستگی به میزان مشکلات پوستی شما و همچنین نظر پزشک متخصص دارد.

 اگر علاقه دارید که تزریق چربی را انجام دهید و زیبایی و جوانی خود را همواره حفظ کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج به انجام درمان مناسب بپردازید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه ی آن انجام می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/4SIFy

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/Yl4sXODO

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع پروتز سینه
بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir