تزریق فیلر فک

تزریق فیلر فک

تزریق فیلر فک

زاویه سازی فک با کمک از روش‌های مانند تزریق ژل و تزریق فیلر از بهترین راهکارها برای بهبود انحراف های سطحی یا کانتور صورت می‌باشد. این روش ها کم تهاجم هستند و تاثیرات جوان کننده ای می‌توانند روی چهره به جای بگذارند و هم می توانند تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی چهره داشته باشند. تزریق فیلر نسبت به روش های پر دردسر و پرهزینه مانند جراحی، دردسر کمتری دارد. از تزریق فیلر می توانید اثرات بلند مدت و دائمی مشابه با جراحی فک یا ایمپلنت چانه را ایجاد کنید. در این روش ها چربی یا ژل به درون بافت نرم صورت تزریق خواهد شد تا بعضی اجزای صورت مانند: چانه یا گونه برجسته شود. انحنای اجزای صورت به تعادل خواهند رسید حجم از دست رفته که می‌تواند به دلیل افزایش سن باشد جبران می‌شود، چین و چروک های به وجود آمده در اطراف صورت و شکاف های پوستی پر می‌شوند به کمک زاویه سازی فک می توانید مرزه بین صورت و گردن را بهبود ببخشید تا غبغب یا افتادگی چانه به چشم نیاید، می توانید کاری انجام دهید که چانه شما باریک تر و ظریف تر به نظر برسد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

زاویه سازی فک چیست؟

زاویه سازی فک مجموعه اقداماتی است که در نهایت سبب بهبود ناهنجاری های موجود در فک و زیباسازی آن می‌شود، این ناهنجاری ها می تواند به دلیل کمبود اسکلت گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و غیره ایجاد شود. بازگردانی حجم از دست رفته در صورت یا اختلالات مادرزادی برای زیبا سازی فک و صورت می‌باشد. همچنین با کمک گرفتن از فیلرها می توانید انتظار از بین رفتن چین و چروک های موجود در نواحی صورت و گونه را نیز داشته باشید.

مزایای تزریق فیلر فک

زاویه سازی فک با تزریق ژل چربی یا حتی بوتاکس روش های غیر تهاجمی و کم دردسر می‌باشند. دوره نقاهت با خود به دنبال ندارد و می‌توان از آن‌ها به عنوان روش های بی خطر و ایمن دانست. می توانیم محل و مقدار تزریق را به شکلی طراحی کنیم که دقیقا هدف مورد نظر برآورده شود و زاویه فک تان همان چیزی شود که همیشه آرزویش را داشته‌اید. حال تغییرات ناشی از تزریق ژل یا چربی می تواند بسیار ظریف و طبیعی باشد. یا می‌تواند تغییرات بسیار شگفت انگیز و عمده‌ای را در صورت شما ایجاد کند، روش های تزریق می تواند دائمی یا موقت باشد و این بستگی به انتخاب شما دارد. برخلاف روش های جراحی مانند ایمپلنت که حتماً دائمی است و ایجاد تغییر در آن نیاز به جراحی دوباره دارد. در روش تزریقی اگر از ژل یا فیلر استفاده شود نتایج برگشت پذیر هستند، یعنی اگر از نتیجه انجام این درمان راضی نبودید می توانید با تزریق یک آنزیم نتیجه را به طور کمتر به حالت اولیه بازگردانید. تزریق ژل و تزریق چربی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. روش‌های جراحی که هزینه‌های زیادی را رقم می‌زند و نیاز به مراقبت های ویژه بعد از انجام درمان دارد این روش هزینه زیادی را رقم می‌زند و همچنین دوره نقاهت یا مراقبت های خاص و ویژه ای را نیز نیاز ندارد. اگر شما هم می‌خواهید تزریق فیلر فک را انجام دهید و از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و در زمان بسیار کوتاه به نتایجی که دوست دارید دست پیدا کنید، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و چهره خود را زیباتر و جذاب تر کنید.

معایب تزریق فیلر فک

ژل ها معمولاً یک تا دو سال می توانند با خود ماندگاری داشته باشد یعنی برای حفظ این نتایج به جلسات ترمیمی و همچنین تزریق دوباره نیاز خواهید داشت. البته ژل های جدید ماندگاری های بیشتری دارد و حتی در بعضی نواحی مانند زیر چشم می تواند تا ۱۰ سال دوام بیاورد. تزریق چربی نیز مانند روش های جراحی دائمی و برگشت ناپذیر است. همچنین برای پیش از تزریق باید به کمک لیپوساکشن چربی مورد نیاز از ناحیه های مختلف بدن مانند شکم خارج شود. این یعنی تزریق چربی یک روش تهاجمی می‌باشد. البته میزان تهاجم این روش بسیار کمتر از جراحی است زاویه سازی فک با تزریق چربی و ژل مو ممکن است به اندازه که شما می‌خواهید چشمگیر نباشد، در واقع هدف از انجام این روش بیشتر ایجاد تغییرات چشمگیر جوانساز اینترنال و طبیعی می باشد. اگر بخواهید تغییرات بسیار وسیع و چشمگیری در صورت شما ایجاد شود به مقدار زیاد ژل نیاز خواهید داشت و ممکن است که هزینه یک جلسه درمانی برای شما زیاد باشد در این موارد تزریق چربی می تواند روشی به صرفه تر و موثرترین واقع شود. ممکن است که در بلند مدت و طی چند سال هزینه روش های تزریق به اندازه جراحی و حتی بیشتر برای شما رقم بخورد قابلیت انعطاف پذیری ژل ها این امکان را حاصل می‌کند که با یک تزریق دقیق و شکل دهی مناسب به توان به شکل و حجم مورد نظر به راحتی دست پیدا کرد. منتها هم این ویژگی سبب می‌شود که نتوانیم برجستگی های مشابه استخوان چانه یا یک ایمپلنتر محکم را ایجاد کنید.

تزریق فیلر فک برای زاویه سازی صورت برای چه افرادی  مناسب است؟

این روش برای صورت های چاق و صورت هایی با شکل هندسی گرد و صورتهای لاغر می تواند کاربرد داشته باشد. اما موارد دیگری هم می‌تواند علت زاویه سازی فک و صورت باشد. تزریق می تواند شکل صورت را تغییر دهد و به خصوص اگر پیشانی فرد بلند و موهای پرپشتی داشته باشد. در این صورت قسمت پایینی صورت فرد عریض تر می شود و در بهبودی وضعیت زیبایی صورت بسیار موثر خواهد بود.

مراحل تزریق فیلر فک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج یکی از بهترین و مدرن ترین روش های زاویه سازی برای افراد متقاضی عزیز در نظر خواهد گرفت، استفاده از بهترین فیلر ها استخراج چربی یا روش‌های کاملا غیر تهاجمی با کمترین میزان تورم و نداشتن دوره نقاهت کوتاه از ویژگی‌های اصلی زاویه سازی فک در این کلینیک می‌باشد. برای آشنایی بیشتر شما با انجام این روش درمانی به صورت مختصر مراحل تزریق فیلر فک را برای شما توضیح خواهیم داد.

✓ به دلیل درد و سوزش حاصل از سرنگ حاوی فیلر ابتدا محل مورد نظر با کمک کرم های بی حس کننده موضعی آماده خواهد شد.

✓ بنابر تشخیص پزشک و نظر فرد متقاضی فیلر حاوی ژل و چربی پر خواهد شد.

✓ قبل از انجام این روش درمانی صورت به طور کامل از طرف پزشک کانتور می‌شود. کانتور کردن صورت در زاویه سازی فک به معنای بررسی صورت و انجام زاویه سازی به روشی که در صورت تمام مشکلات برطرف شود.

✓ سپس فیلر در زیر پوست در نواحی مشخص شده تزریق خواهد شد.

روش های زاویه سازی فک و صورت

به طور کلی روش های موقت زاویه سازی فک و صورت با کمک فیلر انجام می گیرد. فیلر به معنای پر کننده می باشد و می تواند شامل ژل های مصنوعی چربی استخراج شده از بدن خود فرد باشد. فیلر ها با استفاده از مهارت و تخصص پزشک زاویه سازی فک به قسمت‌های فک و تحتانی صورت و بخش های کوچک گردن تزریق خواهد شد. روش زاویه فک با تزریق ژل و چربی کاملاً بدون خطر و و نتیجه آنی می‌باشد. دوره نقاهت بعد از انجام این روش درمانی بسیار کم است و تورم به وجود آمده طی دو تا سه روز بعد از تزریق از بین خواهد رفت. بعد از تزریق فیلر بلافاصله می‌توانید به فعالیت های خود را آغاز کنید و هیچ گونه محدودیتی از این بابت نخواهید داشت.

مزایای زاویه سازی فک و صورت با تزریق چربی

 روش های زاویه سازی فک و صورت تزریق چربی می تواند مزایای خاص خود را به دنبال داشته باشد که ما در زیر به اختصار آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم:

. متقارن شدن حالت صورت

. جذاب و برجسته شدن اجزای مختلف در صورت

. بهبود ظاهر صورت از نمای نیمرخ

. تناسب به فک با دیگر قسمت‌های صورت

در ادامه این مقاله به بررسی زاویه فک با تزریق ژل و چربی و مقایسه این دو روش درمانی خواهیم پرداخت.

زاویه سازی فک با تزریق چربی

از اصلی ترین مزایای تزریق چربی به صورت زاویه سازی و برجسته کردن قسمت‌های مختلف صورت است. تخصصی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج برای زیبا و جلوه دادن چهره افراد متقاضی از روش‌هایی مانند زاویه سازی و برجستگی با کمک تزریق چربی طبیعی استفاده می‌کنند، زاویه سازی با کمک چربی به چانه و فک یکی از زیباترین روش های زاویه دهی به صورت می‌باشد این روش طبیعی است و می‌تواند سبب زیبایی صورت شما شود. از مزایای اصلی این روش درمانی می توان گفت که کاملاً با بدن فرد سازگاری دارد، تزریق چربی کاملاً با صورت شما سازگاری خواهد داشت زیرا چربی به صورت طبیعی از بدن شما استخراج خواهد شد. چربی که برای صورت استفاده می‌شود و معمولاً از قسمت های درونی ران شکم و در بعضی مواقع از اطراف ناف و بر صلاحدید پزشک برداشته خواهد شد، با این روش خانم ها و آقایانی که بدنشان به مواد مصنوعی آلرژی نشان می‌دهد کاملاً راحت خواهد بود و این روش می تواند گزینه ای مناسب تر نسبت به روش های دیگر برای زاویه سازی فک باشد.

نحوه استخراج چربی از بدن چگونه است؟

احتمالاً شما با فرایند ساکشن آشنایی دارید دستگاهی به نام لیپوساکشن وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها چربی‌های غیر اشباع را از بدن خارج کرد. بعد از خارج کردن چربی از بدن دستگاه های سانتریفیوژ کار را انجام می دهند. این دستگاه ها چربی ها را داخل یک محور استوانه ای قرار خواهند داد و دانه های سبک تر و اضافه را از آن جدا خواهند کرد. در داخل محفظه هر آن چه باقی می ماند دانه‌های طلایی چربی به شمار می‌رود که کاربرد بسیاری دارد. با کمک از سرنگ مواد چربی کشیده شده و به زیر پوست تزریق خواهد شد لازم است البته قبل از استخراج چربی از بدن در منطقه مورد نظر بی حسی موضعی صورت می گیرد، تا هیچ‌گونه درد ناراحتی خاصی را تجربه نکنید. این روش برای استخراج چربی و زاویه دهی بسیار ایمن و موثر است.

زاویه سازی فک با تزریق چربی چگونه است؟

برای زاویه سازی فک با تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن فرد استفاده خواهد شد. دوران جوانی چربی زیادی در زیر پوست صورت وجود دارد برای همین صورت حجیم زاویه دار و نرم تر است. با افزایش سن چربی ها کم، کم از بین می‌روند و به اصطلاح می گوییم که چربی ها به سمت پایین مهاجرت می‌کنند و در شکم جمع می‌شوند. تزریق چربی از بخش های پایه و درمانده شکم ران یا باسن برداشت می‌شود و به قسمت های بالایی و در صورت و چانه تزریق می‌شود. برای این کار باید یک لیپوساکشن کوچک انجام دهیم که با ساکشن حدود ۲۰۰ میلی لیتر چربی از بدن خارج خواهد شد و برای زاویه سازی فک با تزریق انجام می شود.

برای این که آشنایی بیشتری در خصوص این روش درمانی داشته باشید در این قسمت بررسی زاویه سازی فک با تزریق چربی را به شکل مقایسه با تزریق ژل برای شما نگارش خواهیم کرد تا هم به خوبی با تزریق چربی ها آشنا شوید و به راحتی تفاوت بین این دو را درک کنید. در تزریق چربی از ماده خارجی استفاده نخواهد شد

با این که ژل های تزریقی از مواد طبیعی موجود در بدن مانند هیالورونیک ساخته شدن همچنان یک ماده خارجی به شمار می روند، چون با راهکارهای مهندسی ژنتیک ساخته شدن و تغییرات جزئی در ساختار آن‌ها وجود دارد. برای تزریق چربی از بافت بدن خود فرد استفاده خواهد شد برای همین به این کار اصطلاح انتقال چربی اتولوگ می‌گویند. یعنی فقط بافت چربی از بدن خارج و به منطقه دیگر انتقال پیدا می‌کند بدون این که دستکاری روی آن انجام شود.

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل دردسر بیشتری دارد

زاویه سازی فک با تزریق چربی نسبت به تزریق ژل روشی تهاجمی تر به شمار می‌رود چرا که برداشت چربی توسط ساکشن انجام می گیرد. البته همان‌طور که بیان کردیم لیپوساکشن خیلی جزئی می باشد. در این روش چند لیتر آب از بدن خارج می‌شود ولی برای تزریق چربی حدود ۲۰۰ میلی چربی استخراج می کنیم. که نیاز به دوره استراحت یا نقاهت نخواهد داشت باعث ناراحتی و ناخوشی اندک در محله لیپوساکشن می‌شود و برای انجام لیپوساکشن ممکن است که پزشک از بیهوشی استفاده کنند. همچنین بهتر تزریق چربی در اتاق جراحی صورت گیرد. در صورتی که تزریق ژل در مطب و به راحتی می‌تواند انجام شود به طور کلی تزریق ژل را زمانی ترجیح می دهیم که بخواهیم چند قسمت از صورت را مورد درمان قرار دهیم. مثلاً اگر لازم باشد برای زاویه سازی چانه و گونه و هم برای برجسته کردن آن روشی استفاده کنیم. احتمالاً تزریق چربی می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌تری به شمار رود. ولی اگر برای زاویه سازی باشد حدود دو سی، سی ژل در هر طرف می تواند کافی باشد ارزشش را ندارد که بخواهید دردسرهای لیپوساکشن را تحمل کنید. در خصوص هزینه نیز همین منطق صادق است در کل تزریق چربی هزینه بیشتری را رقم خواهد زد ولی اگر بخواهید درمان وسیع‌تری برای صورت خود انجام دهید احتمال از تزریق ژل می‌تواند گران قیمت تر شود و بهتر است که تزریق چربی را انجام دهید.

تزریق چربی موقت و برگشت پذیر نیست

در خصوص ژل های هیالورونیک اسید می توانم بگویم که با تزریق هیالورونیداز ژل تزریق شده تجزیه خواهد شد و تغییرات ایجاد شده دوباره به حالت قبل برمی‌گردد برای ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت تجزیه کننده وجود ندارد، ولی این ژل به مرور زمان جذب پوست خواهد شد و صورت به حالت قبل برمیگردد. پس تزریق ژل یک درمان موقت می باشد و اگر از نتایج آن راضی نیستید می توانید آن را از بین ببرید. اما تزریق چربی این گونه نخواهد بود و یک روش دائمی برای زاویه کردن فک و حجیم سازی قسمت های مختلف صورت به شمار می‌رود. دقیق نمی توان گفت که چربی چقدر می تواند جواب داشته باشد ولی در مورد صورت در بسیاری از موارد نتیجه این تزریق می تواند دائمی باشد.

چربی نرم تر از فیلر است

ژل حالت ژلاتینی یا در مورد کلسیم هیدروکسی آپاتیت حالت نیمه جامد دارد اما قوام چربی نرم تر از ژل است و حالتی مانند کره و روغن جامد دارد. در بالا بیان کردیم که در مورد ژل های هیالورونیک اسید با مشکل انعطاف پذیری مواجه هستیم، این مشکل در مورد چربی بیشتر خودش را نشان می‌دهد چون انعطاف و روان بودن بافت چربی بیشتر از ژل های هیالورونیک اسید است.

تزریق چربی باید یکدست باشد

بافت چربی برای زنده ماندن نیاز به خون رسانی دارد برای همین باید به شکل پراکنده در صورت تزریق انجام گیرد و نمی توان مثل تزریق ژل مقدار زیادی چربی را در یک قسمت از صورت تزریق کرد، اگر حجم زیادی از چربی در یک قطعه قسمت متمرکز تزریق شود خطر مرگ سلول‌های چربی وجود دارد. در مورد تزریق ژل این محدودیت اصلا وجود ندارد و می توانیم مقدار زیادی  ژل را در یک ناحیه خاص را تزریق کنیم بدون این که مشکل خاصی ایجاد شود.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – تزریق فیلر

پیش بینی نتایج تزریق چربی سخت تر از تزریق فیلر است؟

برای افرادی که علاقه دارند زاویه و خط فک شان دقیقاً مانند الگوی خاصی باشد تزریق ژل می‌تواند گزینه مناسب تری به شمار رود. در مورد تزریق فیلر می‌توان نتیجه تزریق مثلاً دو سی، سی ژل در چانه را به طور دقیق پیش بینی کرد‌. ولی در مورد تزریق چربی این‌طور نخواهد بود و عوامل زیادی می‌تواند روی نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد. مانند تکنیک تزریق یا وضعیت سلامت عمومی فرد. نتیجه تزریق چربی دائمی است و همچنین می تواند نتایج آن را از قبل پیش‌بینی کرد. گاهی لازم است تزریق چربی در سه جلسه و با فواصل چند ماه انجام شود بدین ترتیب می توانیم روند تغییرات را بررسی کنیم و نتیجه خوبی را رقم بزنیم. نهایتأ لازم می‌شود برای متقارن سازی و رسیدن به زاویه مورد نظر در فک از تزریق ژل به کمک گرفتن همان طور که بیان کردیم نتایج تزریق فیلر قابل پیش بینی و مشخص است.

زاویه فک و صورت با استفاده از تزریق فیلر

ژل ها فیلر های مصنوعی اما طبیعی می‌باشند. مصنوعی از این بابت در آزمایشگاه ساخته شدند و طبیعی از این بابت در پوست شما نیز وجود دارد به طور مثال یکی از عناصر موجود در فیلرهای ژل کلاژن است که وظیفه آبرسانی برای پوست را انجام می دهد. این ماده به صورت طبیعی در بدن قبل از میانسالی تولید خواهد شد. ژل مصرفی توسط متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سنندج اسیدهیالورونیک می‌باشد این ژل ها مورد تایید وزارت سازمان غذا و داروی ایالات متحده است. در خصوص تزریق فیلر فک برای زاویه سازی صورت باید بدانید که:

✓ این روش در ناحیه چانه و فک و در قسمت آرواره تاثیر گذار خواهد بود.

✓ بسته به حجم مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه در جلسات اول بین ۳ تا ۴ سی سی فیلر اسید هیالورونیک به محل مورد نظر تزریق می شود.

✓ این ژل ۹ الی ۱۲ ماه می تواند ماندگاری داشته باشد و سپس جذب به بافت پوست می شود.

بهترین زمان برای ترمیم ژل های تزریقی بعد از ماه ششم است و ممکن است در هر فرد این زمان تفاوت پیدا کند. به همین دلیل بهتر است در جلسه مشاوره قبل از انجام زاویه سازی فک برای شما زمان دقیق ترمیم ژل مشخص شود و به موقع نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

فیلر هایی که برای زاویه سازی فک با تزریق ژل استفاده می شود؟

بهترین فیلر ها یا ژل برای چانه و خط چانه ساخته شده حاوی هیالورونیک اسید می باشد. یا رونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و به بافت پوست حجم می‌دهد یا رونیک اسید می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب جذب کند و همین قابلیت سبب خواهد شد که توان حجم دهی بالایی داشته باشد. ژل های هیالورونیک اسید مختلفی می توان برای تزریق فیلر فک استفاده کرد. ولی ژل ژوویدرم تنها برای تزریق در ناحیه چانه توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا تایید شده است، ماندگاری این ژل تغییر اندازه آن است و در این مدت یا رونیک اسید موجود در ژل به مرور زمان جذب پوست می شود. از ژل های ساخت دیگر شرکت ها و برند های مختلفی مانند رستلین و بلوترو و سایر ژل های حاوی هیالورونیک اسید ای داخلی و خارجی نیز می توان برای تزریق فک و زاویه سازی آن استفاده کرد. این ژل ها معمولاً هزینه کمتری دارند ولی از نظر قوام بافت و میزان ماندگاری نسبت به ژل ژوویدرم ضعیف تر هستند.

بهترین راهکار برای زاویه سازی فک با تزریق فیلر

اما چرا ژل ژوویدرم در بین ژل های هیالورونیک اسید از همه می‌تواند بهتر باشد و مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیز قرار گرفته است. علت این است که این ژل به خوبی شکل خود را حفظ خواهد. کمی بالاتر در این مقاله بیان کردیم که ژل ها به دلیل حالت ژله ای و انعطاف پذیری بالایی که دارند به راحتی می توانند تغییر شکل دهند. این ویژگی برای حجم دهی به قسمت های مختلف مانند لب می تواند بسیار خوب باشد ولی برای برجسته کردن قسمت های استخوانی مانند خط فک یا چانه ویژگی مناسبی نیست، چون ما می خواهیم که ژل محکم در جای خود باقی بماند و ظاهر استخوانی به خود بگیرد. یکی از دلایلی که خیلی از متخصصین ترجیح می دهند که از ژل رادیسه برای زاویه سازی فک و برجسته کردن استفاده کنند همین موضوع یعنی حفظ شکل ظاهری آن می باشد. این ژل از ماده ای به نام کلسیم هیدروکسی آپاندیس ساخته شده که به طور طبیعی در استخوان ها وجود دارد. کلسیم هیدروکسی آپاتیت نسبت به هیالورونیک که قوام و ساختار محکم تری دارد. ژل رادیسه بیشتر از این که حالت ژله ای داشته باشد حالت نیمه جامد دارد برای همین بهتر می توان ظاهر استخوان های فک و چانه را تقلید کرد، کلسیم هیدروکسی آپاتیت به مرور جذب پوست می‌شود. ماندگاری ژل رادیسه در حدود یک سال می باشد این ژل مانند سایر ژل های ساخته شده است کلسیم هیدروکسی آپاتیت دو مشکل عمده دارد.

✓ اگر از نتایج تزریق ژل هیالورونیک اسید راضی نباشید با تزریق آنزیم هیالورونیداز می توانید شرایط را به حالت قبل بازگرداند ولی در خصوص ژل های هیدروکسی آپاتیت نمی توانید این کار را انجام دهید و باید صبر داشته باشید تا صورت شما به مرور زمان به حالت اول خود باز گردد.

✓ احتمال بعضی عوارض جانبی این ژل وجود دارد احتمال عوارض این ژل حدود ۳ درصد نسبت به ژل های هیالورنیک اسید بعد از تزریق چربی است. برای همین همچنان ترجیح بسیاری از متخصصان استفاده کردن از ژل حاوی هیالورونیک اسید است.

آخرین راهکار این است که شما به طور همزمان از ژل هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت استفاده کنید، بدین صورت که کلسیم هیدروکسی آپاتیت در عمق پوست و روی استخوان تزریق شود. ژل محکم تر و قوی تر است سپس یک لایه ژل هیالورونیک اسید به صورت سطحی در پوست تزریق شود تا برجستگی مورد نظر ایجاد شود به عنوان آخرین نکته در این قسمت باید بیان کنیم که سازمان غذا و دارو ایالات متحده زاویه سازی فک و برجسته کردن چانه با استفاده از تزریق سیلیکون های دائمی را هرگز توصیه نخواهد کرد، این مواد تزریقی می تواند سبب به عوارض شدید شود و خارج کردن آن‌ها از زیر پوست نیز کار بسیار دشواری می‌باشد.

تکنیک‌های مهم‌تر از ژل ها

مهم‌ترین نکته که افراد متقاضی باید مد نظر داشته باشند، این است که روش های تزریق ژل بسیار مهم‌تر از برند و نوع جنس ژل می باشد تزریق بهترین ژل به دست  فردی که مهارت کافی در این زمینه را ندارد نتایج نامطلوبی را رقم می‌زند. تکنیک تزریق شامل مواردی مانند: مشخص کردن محل مناسب برای تزریق فیلر، روش صحیح برای وارد کردن ابزار تزریق به داخل پوست، حرکت صحیح سوزن در زیر پوست، شکل دهی و پخش کردن صحیح فیلر در زیر پوست، تزریق به اندازه کافی و غیره است. انجام صحیح هرکدام از این موارد برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بسیار حیاتی است.

تکنولوژی جدید تزریقات زیبایی

چطور بدون کوچک‌ترین تورم خونریزی کبودی و درد تزریق فیلر برای زاویه سازی به صورت را انجام دهیم. میکروکانولا تکنولوژی جدید برای پزشکان است که می توانند برای زاویه سازی فک استفاده کند این ماده فرآیند تزریق را می تواند ساده کند.

✓ زمان جراحی هیچگونه دردی ندارید.

✓ هیچ‌گونه خونریزی ایجاد نمی شود.

✓ پوست تحریک و تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند.

✓ دفعات تزریق کمتر خواهد شد.

✓ به بافت های اصلی و موی رگ ها هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود.

برای زاویه سازی فک و صورت تزریق فیلر و چربی کدام بهتر است؟

برای تصمیم‌گیری بهترین مزایای دو روش تزریق چربی و ژل را برای فک مختصر آورده‌ایم، هر چند پیشنهاد ما به شما پیروی از تصمیم متخصص شما می باشد .بهترین گزینه و مناسب ترین روش از زاویه سازی فک را می توانید با خیالی آسوده به پزشک خود بسپارید.

مزایای تزریق چربی

 ✓ چربی از بدن خود فرد خارج خواهد شد و کاملاً طبیعی از چربی موجود در بدن کاملا ایمن است و بدون واکنش و آلرژی خواهد بود.

✓ تمام حجم از دست رفته صورت را می‌توان دوباره باز گرداند.

✓ تزریق چربی می تواند به جوانسازی پوست کمک کند.

✓ نتایج به دست آمده از تزریق چربی می تواند دوام بیشتری داشته باشد.

✓ برای تزریق طبیعی از قسمت هایی که چربی انباشته شده وجود دارد استفاده می شود، برای همین می توان با یک تیر دو نشان دهد و نقاطی که چربی زیاد دارند را تخلیه کنید و تناسب اندام بهتری داشته باشید.

✓ هزینه ثانویه در تزریق چربی نسبت به تزریق ژل کمتر است.

مزایای تزریق فیلر

۱- تزریق فیلر یک روش کاملا ایمن و بدون خطر است که می‌تواند نتایج ظاهری بسیار طبیعی را رقم بزند. تزریق فیلر فک در زمان بسیار کوتاه انجام می‌شود. تزریق فیلر فک با بی حسی موضعی صورت می گیرد.

۲- اگر فرد از نتیجه به دست آمده رضایت نداشت می توانید آن را تخلیه یا مواد خاصی را برای ازبین بردن آن تزریق کرد.

۳- هزینه ابتدایی برای تزریق ژل به صورت کمتر از تزریق چربی است.

۴- تزریق ژل دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به تزریق چربی دارد.

۵- انجام این تزریق در حدود ۳۰ دقیقه صورت می گیرد و این بسیار عالی است.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – تزریق فیلر

زاویه سازی فک با تزریق فیلر بهتر است یا تزریق چربی؟

اگر بخواهیم پاسخ کلی به این سوال بدهیم، باید بیان کنیم که تزریق ژل برای برجسته کردن فک بیشتر می‌تواند کمک کننده باشد، در حالی که تزریق چربی حجم عمومی صورت را می‌تواند افزایش دهد، پس در هر دو روش تزریق فیلر و تزریق چربی می تواند در کنترل و زاویه سازی فک موثر باشد و در واقع شرایط شما که مشخص خواهد کرد کدام گزینه برای شما می تواند مناسب تر باشد.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر فک

. قبل از اینکه بخواهید برای تزریق فیلر فک یا تزریق چربی قدم کنید در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کاملا داشته باشید تا بتوانید به نتیجه خوبی دست پیدا کنید و از بروز هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته در امان باشید.

. اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید یا نسبت به ژل ها حساسیت و واکنش نشان می دهید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. حدود یک هفته قبل از تزریق فیلر یا چربی باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. ۱ هفته قبل از تزریق فیلر یا چربی برای زاویه دار کردن فک باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید این داروها می‌تواند احتمال خونریزی در زمان تزریق را افزایش دهد و بعد از آن نیز کبودی را گسترش دهد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر فک

. به تمام توصیه‌ها و نکاتی که از طرف پزشک به شما گوشزد می شود توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از تزریق برای خود رقم بزنید.

. از ماساژ دادن، فشار آوردن و دستکاری ناحیه تحت درمان تا بهبودی کامل خودداری کنید.

.اگر پزشک دارو یا پماد برای شما تجویز کرد آن را به موقع و طبق نظر او مصرف کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید تا روند بهبودی سرعت بیشتری بگیرد.

. آب و مایعات فراوانی بنوشید.

دوره نقاهت تزریق فیلر و چربی برای زاویه سازی فک

استفاده از تزریق فیلر و چربی برای زاویه زاویه سازی فک روش های کم تهاجم به شمار می‌رود. برای تزریق فیلر نیاز به هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارید و بلافاصله می‌توانید به فعالیت های روزمره باز گردید فقط باید به توصیه های پزشک توجه کنید. برای تزریق چربی نیز باید گفت به دلیل اینکه چربی از بدن فرد خارج می شود ممکن است که احساس ناراحتی یا کبودی برای حاصل شود اما آنقدر نیست که نتوانید فعالیت‌های عادی خود را انجام دهید اما باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید تا بهبودی کامل حاصل شود.

نتیجه گیری

زاویه سازی فک با کمک روش هایی مانند تزریق فیلر و چربی از بهترین روش هایی است که می توانید برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت استفاده کنید. این روش ها کم تهاجمی هستند و می توانند تاثیرات جوان کننده را بر روی صورت شما به جای بگذارند و زیبایی چهره شما را افزایش دهند، روش های کم دردسر هستند که می‌توانند جایگزین روش های پر دردسر و پر هزینه جراحی باشند.‌ با کمک به این روش می توانید اثرات بلندمدتی را در صورت خود ایجاد کنید. اگر علاقه به تزریق فیلر فک یا تزریق چربی را دارید می توانید با خیالی آسوده به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مراجعه کنید و تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه به انجام این روش بپردازید و مزایای آن بهره مند شوید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه ی آن صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/j5Wfr

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/GSKvNaLu

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع پروتز سینه
بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir