اصلاح فرم بینی با فیلر

اصلاح فرم بینی با فیلر

اصلاح فرم بینی با فیلر

تاکنون صحبت های زیادی در خصوص روش‌های غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی شنیده‌اید،این روش ها امروزه سر و صدای بسیار زیادی کرده و افراد متقاضی را در کلینیک های زیبایی در سراسر دنیا جلب کرده است همانطور که می‌دانید بینی یکی از اجزای مهم در صورت می‌باشد که در مرکز صورت قرار دارد و با ایجاد تغییرات جزئی در آن تاثیرات بی‌نظیری در چهره ایجاد خواهد.

 اصلاح فرم بینی امروزه با روش‌های غیر جراحی که معرفی شده که متخصصان زیبایی روشی کاملاً بدون خطر و کارساز می دانند انجام می شود انجام آن در مقابله روش‌های جراحی عوارض بسیار کمی با خود دارد زیرا در این روش ها نیازی به بیهوشی و یا به وجود آمدن تغییرات در ساختمان داخلی بینی نیست و به راحتی می توان مشکلات زیادی را برطرف کرد.

 تفاوت لیفت بینی با روش‌های غیر جراحی مدت ماندگاری و تاثیرات آن می باشد این روش به صورت غیر جراحی و توسط پزشکان متخصص زیبایی انجام می گیرد و دیگر نیازی به ماندن در اتاق عمل و مراقبت های ویژه نخواهید داشت و بعد از لیفت بینی می توانید فعالیت های روزانه را آغاز کنید. خوشبختانه اصلاح فرم بینی به روش های مختلفی صورت می گیرد که ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با یکی از مدرن ترین و پرطرفدار ترین روش ها آشنا کنیم پس اگر علاقه دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری دریافت کنید با ما همراه باشید تا شما را با اصلاح فرم بینی با فیلر آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

بهترین کاندیدای اصلاح فرم بینی بدون جراحی چه افرادی هستند؟

قطعا شما تغییراتی که در عمل جراحی در بینی خود مشاهده خواهید کرد در روش های اصلاحب مشاهده نمی کنید زیرا متخصص با باز کردن بینی به راحتی می تواند استخوان و غضروف های بینی را مشاهده کند و برای اصلاح فرم بینی آنها را تغییر دهد البته متخصصین برای مشکلات جزئی و خفیف بینی ترجیح می‌دهند که روش‌های غیر جراحی را انجام دهند زیرا با این روش ها از طریق ابزارهای ساده و با کمک از دستگاه های مناسب و همچنین جایگذاری می‌توان به‌راحتی مشکلات را برطرف کرد و دیگر نیاز نیست که عوارض ناخوشایند بعد از جراحی و همچنین دوره نقاهت طولانی را پشت سر گذاشت.

 روش های مختلف اصلاح فرم بینی به صورت غیر جراحی برای افرادی که از عمل جراحی خود نتایج مطلوبی حاصل نکرده‌اند می تواند گزینه ای مناسب باشد زیرا در چند سال گذشته تنها روش برای اصلاح فرم بینی عمل جراحی بوده بنابراین این افراد حتی برای تغییرات جزئی باید تن به عمل جراحی می دادند اما خوشبختانه امروزه روش‌های زیادی در این زمینه وجود دارد. لیفت بینی با روش‌های غیر جراحی می‌تواند برای افراد زیر به راحتی انجام شود:

. افرادی که بینی آنها گوشتی است و متخصص تشخیص خواهد داد می توانند به راحتی از روش‌های غیر جراحی نتایج مثبتی را به دست آورند. افرادی که با قوز و انحراف کوچک در بینی رو به رو هستند و می توانند به آسانی مشکلات بینی را برطرف کنند البته روش‌های غیر جراحی برای افرادی که دارای قوز های بسیار بزرگ هستند تاثیر زیادی نخواهد داشت.

. افرادی که به شرایط سنی برای انجام جراحی نرسیده‌اند و از فرم بینی خود راضی نیستند و معمولاً روش های مختلف اصلاح فرم بینی دارای هیچ گونه محدودیتی نمی باشد.

. افرادی که به دلیل مشکلات ظاهری در بینی مانند کوچک بودن آن ناراضی هستند و علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی را ندارند.

. افرادی که علاقه ندارند عوارض بیهوشی بعد از جراحی و همچنین دوره نقاهت طولانی را پشت سر بگذارند معمولاً گرایش بیشتری به روش‌های غیر جراحی دارند این افراد می توانند نتایج روش‌های غیر جراحی را در زمان بسیار کوتاه مشاهده کنند.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج متخصصین قبل از ارائه هر کدام از روش های اصلاح فرم بینی بدون جراحی شرایط فرد متقاضی و مدل بینی او را بررسی خواهند کرد تا بتوانند بهترین روش را برای برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی ارائه دهند، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

انواع روش های اصلاح فرم بینی بدون جراحی چیست؟

اصلاح فرم بینی با روش های مختلفی انجام می گیرد اگرچه روش‌ها غیر جراحی هستند اما باید توسط یک متخصص با تجربه در یک کلینیک معتبر صورت گیرند زیرا با کوچک‌ترین اشتباه در این روش نمی توانید نتایج مورد نظر را به دست آورید و حتی می‌تواند عوارض ناخوشایندی را با خود رقم بزند. روش های مختلف اصلاح فرم بینی با با روش‌های غیر جراحی عبارتند از:

. اصلاح فرم بینی با نخ

لیفت بینی با نخ از روش‌های مدرن امروزی است که متخصصین بدون تیغ جراحی، برش و بخیه به راحتی می توانند فرم بینی را تغییر دهند و نتایج شگفت انگیزی را رقم بزنند. در این روش به جای تیغ جراحی و تغییر ساختار داخلی بینی از نخ های بخیه مخصوص استفاده خواهد شد، این نخ‌ها به مرور زمان در بینی جذب خواهند شد و به صورت شبکه منسجم در زیر بافت بینی قرار خواهند گرفت. متخصصین برای اصلاح فرم بینی از سوزن های توخالی و کوچک استفاده می کنند تا بتوانند به راحتی نخ‌ها را در زیر بافت بینی قرار دهند. برای تغییر فرم بینی متخصصین نخ‌ها را از نوک بینی به پایین بینی متصل می کنند.

نخ‌هایی که در این روش استفاده می شود انواع متفاوتی دارند که پزشک با توجه به نوع مشکلات بینی و تشخیص خود بهترین نوع نخ را استفاده خواهد کرد با قرار دادن این نخ در زیر بافت بینی مشکلاتی مانند:

. افتادگی در نوک بینی

. پهن بودن پره های بینی

. درمان قوز بینی و تاثیرات بی نظیر در فرم چهره ایجاد خواهد شد اصلاح فرم بینی با نخ حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید و بعد از انجام آن نیازی به مراقبت های ویژه یا گذراندن دوره نقاهت طولانی نخواهید داشت. به دلیل عدم نیاز به تیغ جراحی، برش و بخیه عوارض ناشی از این عمل بسیار خفیف هستند و طی چند روز نیز از بین خواهند رفت.

. اصلاح فرم بینی با پلاسما جت

اصلاح فرم بینی در دو نوع وجود دارد که شامل بینی های گوشتی و استخوانی است عمل جراحی زیبایی بینی می تواند بر روی هر دو نوع بینی صورت گیرد که دوره نقاهت طولانی و عوارض زیادی را با خود رقم می زند، مهم‌ترین اقدام برای استفاده از هر کدام از روش های زیبایی مراجعه به کلینیک معتبر و پزشک متخصص و باتجربه می‌باشد. متخصصین در لحظه اول بعد از مشاهده چهره فرد می توانند به راحتی معایب ظاهری بینی را تشخیص دهند و روش مناسب را به کار بگیرند.

 پلاسماجت از دیگر روش های موثری است که می تواند مشکلات ظاهری بینی را برطرف کند، این روش زیبایی را برای بینی های گوشتی استفاده می‌کنند همانطور که می‌دانید بینی های گوشتی با پوست ضخیم و استخوان ها نسبت به بینی های استخوانی ضعیف تر است و نوک بینی پهن و افتاده تر می‌باشد، به دلیل نوع بینی معمولاً متخصص عمل جراحی را برای بینی های گوشتی مناسب نمی دانند زیرا ممکن است که بعد از جراحی مجدد بینی به حالت قبل خود بازگردد.

پلاسماجت بهترین روش برای از بین بردن مشکلات ظاهری در بینی است در این روش متخصص با کمک گرفتن از گاز یونیزه شده دستگاه پلاسما مشکلات را از بین خواهد برد در این روش با تابش پلاسما به نقاط مختلف پوست چربی و بافت اضافه سوزانده خواهد شد بنابراین سبب جمع و سفت شدن بینی می شود و می تواند تغییرات زیادی را در چهره ایجاد کند. انرژی پلاسما نقاط ظریف کوچکی روی بینی با فاصله بسیار کمی ایجاد خواهد کرد که حتی نقاط به وجود آمده در روند بهبودی و آسیب‌های پوستی تاثیرات مثبتی را خواهند داشت در این روش متخصص از بی حسی موضعی استفاده نمی کند و نیاز به هیچگونه برش و بخیه در روی بینی نیست بلکه با کمک انرژی پلاسما در مدت زمان ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می تواند مشکلات بینی را برطرف کند.

 پلاسما جت برای افراد زیر قابل انجام نیست:

. افرادی که پروتز فلزی یا باطری قلبی دارند نمی توانند از این روش استفاده کنند.

. خانم های باردار و شیرده نیز کاندیدای مناسب برای این روش درمانی به شمار نمی روند.

پلاسماجت یکی از روش های مناسب برای افرادی است که از نتایج عمل جراحی بینی خود رضایت ندارند با کمک این روش می توانند به راحتی به اصلاح فرم بینی خود بعد از انجام جراحی بپردازند.

اصلاح فرم بینی با فیلر

اصلاح فرم بینی با فیلر های پر کننده می تواند تغییرات بسیار زیادی را روی بینی ایجاد کند این روش معمولاً برای افرادی که بینی استخوانی یا قوز دار دارند روش مناسبی به شمار می‌رود در این روش با استفاده کردن از فیلرهای مخصوص پرکننده و با تزریق آن به زیر پوست مشکلات ظاهری به راحتی برطرف می‌شود. فیلرها بعد از تزریق می توانند فرم بینی را تغییر دهند این فیلرها در انواع مختلف هستند که تفاوت آنها در ترکیبات و غلظت آن‌ها است بنابراین مدت ماندگاری آنها نیز متفاوت می باشد.

 ماندگاری اصلاح فرم بینی با فیلر بر اساس نوع آن در حدود یک تا سه سال می تواند ماندگاری با خود به دنبال داشته باشد مراحل انجام این روش به صورت سرپایی است و در این روش نیازی به تیغ جراحی نمی باشد حتی شما در زمان نفوذ سرنگ به بینی احساس دردی را نخواهید داشت زیرا مراحل آن به صورت غیر جراحی انجام می گیرد. پزشک متخصص فیلرهای پوستی را به تیغه بینی تزریق خواهد کرد. این عمل حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد بعد از آن شما می توانید فرم بینی خود را بدون جراحی تغییر دهید و ناهمواری ها را از بین ببرید، تزریق ژل می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد به دلیل راحتی این تکنیک زیبایی و تاثیرات بینظیری که با خود رقم می‌زند.

در ادامه این مطلب به تزریق فیلر برای تزریق به بینی و آشنایی شما با این روش می پردازیم تا اطلاعات دقیق تری به در اختیار شما قرار دهیم لازم به ذکر است افرادی که شکستگی در استخوان بینی دارند و یا مشکلات بینی دارند بهتر است که عمل جراحی را انجام دهند تا بتوانند به راحتی به رفع مشکلات بپردازند.

انواع فیلر ها برای اصلاح فرم بینی

فیلر هایی که برای از بین بردن مشکلات ظاهری در بینی استفاده می شود مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته است و با انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد. انواع فیلر ها بر اساس ترکیبات آنها می تواند متفاوت باشد ما در این مطلب شما را با سه نوع فیلر آشنا خواهیم کرد.

. ژل های هیالورونیک اسید

این فیلرها حاوی ماده طبیعی هیالورونیک اسید هستند که به طور طبیعی نیز در بافت بدن وجود دارد این ماده برای حفظ رطوبت پوست، جوانسازی و درخشندگی پوست کاربرد دارد فیلر‌هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند بافت ندارند ماندگاری آنها نیز حدود ۹ تا ۱۸ ماه است این نوع فیلر ها دارای ماده‌ای به نام لیدوکائین هستند که در زمان تزریق هیچگونه ناراحتی و دردی را رقم نمی‌زند این فیلر ها به عنوان بهترین و مرغوب ترین نوع فیلر ها برای اصلاح فرم بینی می باشند.

 هیالورونیک اسید به طور طبیعی در استخوان ها نیز تولید می‌شود و دارای بافتی نرم و کم تراکم می باشد این ژل ها دوام طولانی دارند و یکی از ویژگی‌های خاص آنها افزایش تولید کلاژن طبیعی در پوست می باشد بنابراین در جهت درمان خطوط عمیق و چین و چروک های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث حجم دهی به قسمت‌های مختلف صورت مانند لب‌ها، گونه‌ها و چانه خواهند شد.

. اسید پلی لاکتیک

اسید پلی لاکتیک جزء فیلر های نیمه دائمی هستند که خاصیت زیست تجزیه پذیری دارند و می توانند برای تحریک کلاژن سازی نیز کمک‌کننده باشند از این فیلرها می‌توان برای بازسازی گونه‌های طبیعی، برطرف کردن خطوط و به وجود آمدن حجم در قسمت های مختلف صورت و بدن استفاده کرد این ماده چند روز بعد از تزریق حل می شود و با افزایش تولید کلاژن باعث زیبایی و جوانسازی پوست خواهد شد. این فیلرها نیز مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته‌اند این فیلرها برای رفع مشکلات ظاهری بینی توسط پزشک انتخاب می‌شوند.

آیا اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر مزایا و کاربردی دارد؟

تزریق فیلر به بینی جزو روش هایی است که برای برطرف کردن مشکلات جزئی و ظاهری در بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً برای افرادی که از مدل بینی خود ناراضی هستند و از عمل جراحی می ترسند می تواند گزینه ای مناسب باشد.

یکی از مزایای دیگر این روش این است که اگر فرد توانایی پرداخت هزینه عمل جراحی را ندارد می‌تواند با تزریق فیلر با هزینه کمتر مشکلات بینی را برطرف کند و زیبایی چهره خود را افزایش دهد. تزریق فیلر به بینی از روش‌های غیرتهاجمی است که نتایج خوبی را در زمان کوتاهی رقم می زند و مانند عمل جراحی نیاز به صبر کردن چند ماهه نخواهد داشت، بعد از تزریق فیلر بلافاصله تاثیرات اولیه قابل مشاهده می باشد و بعد از یک هفته می توانید نتایج قطعی و مثبت آن را مشاهده کنید و اگر متقاضیان از نتایج درمان راضی نبودند می‌توانند بعد از کوتاه مدت که تمام تاثیرات فیلر ها از بین رفت فرم بینی خود را مجدد به دست آورند.

 هزینه تزریق فیلر نسبت به عمل جراحی بسیار کم است اما نتایج به دست آمده از آن کمتر از جراحی نخواهد بود، بعد از تزریق فیلر به بینی نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی ندارید و حتی می توانید بلافاصله بعد از تزریق فیلر فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید. مراحل تزریق فیلر به بینی بدون نیاز به تیغ جراحی صورت می گیرد و عوارض بسیار خفیفی مانند تورم و کبودی حاصل می‌شود که در زمان کوتاه نیز برطرف خواهد شد در این تکنیک زیبایی، فیلرهای پوستی با با کمک سرنگ های بسیار ظریف به ناحیه مورد نظر در بینی تزریق خواهند شد بنابراین شما درد زیادی را نخواهید داشت. مراحل انجام این روش زیبایی نیاز به بیهوشی ندارد بلکه به صورت سرپایی و با کمک بی حسی موضعی انجام خواهد شد که در طی مراحل تزریق فیلر شما شاهد هیچ گونه برش و بخیه روی سطح بینی نخواهید بود پس در نتیجه بعد از تزریق فیلر شما شاهد عوارض خاصی نخواهید شد و به طور قطع هرگز عوارض جراحی را تجربه نمی کنید.

تورم و کبودی بعد از تزریق ژل لب در طی دو تا سه روز برطرف خواهد شد متخصصین در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج همواره تلاش می‌کنند تا با بهره گیری از نیرو های با تجربه و حرفه ای و همچنین استفاده از فیلر های مرغوب و با کیفیت زیباجویان عزیز را از مزایا و کاربردهای بی‌نظیر تزریق فیلر ها بهره مند کنند.

اصلاح فرم بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – اصلاح فرم بینی

کاربردهای تزریق فیلر به بینی

. اصلاح فرم بینی بدون نیاز به جراحی

. درمان انحراف و کجی بینی

. تغییر در ساختار بینی های کوچک

. صاف کردن بینی های قلابی شکل

. از بین بردن قوز های جزئی در بینی

. برطرف کردن افتادگی خفیف تا متوسط در نوک بینی

. اصلاح و برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی بعد از انجام عمل جراحی

. برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی سربالا

. هموار کردن سطح بینی

. برطرف کردن مشکلات بزرگ بودن پره های بینی

. جمع کردن بینی های پهن و کوبیده.

پزشکان زیبایی مشکلاتی را که در تیغه و استخوان بینی های گوشتی وجود دارد را نمی توانند با تزریق فیلرها درمان کنند بنابراین در این شرایط نیاز به عمل جراحی است البته امروزه عمل های لیفت بینی با روش های جراحی نیز صورت می‌گیرد که در این روش‌ها مراحل لیفت با جراحی نیز به صورت سرپایی، بدون بیهوشی و مراقبت های ویژه نیز انجام می گیرد که شامل لیفت کاهشی یا افزایش،ی لیفت بینی های آسیب دیده، بینی های ترمیمی، لیفت بینی های اصلاحی نژادی و لیفت بازبینی می‌باشد این روش‌ها دوره نقاهت کوتاه و عوارض بسیار کمی دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این روش ها به مقاله های دیگر در وبسایت کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج مراجعه فرمایید.

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر چه عوارضی به همراه دارد؟

یکی از دلایل گرایش افراد متقاضی به تزریق فیلر به بینی این است که بعد از تزریق عوارض بسیار خفیفی حاصل می شود و قطعا متقاضیان عوارض بعد از جراحی و بیهوشی را تجربه نخواهند کرد. تزریق فیلر به بینی با کمترین تورم، کبودی و قرمزی در ناحیه تزریق همراه است که این عوارض کاملاً طبیعی هستند و بعد از گذشت حدود دو تا سه روز از بین خواهند رفت.

 مراحل انجام این روش به صورت سرپایی و با کمک بی حسی موضعی صورت می‌گیرد بنابراین افراد متقاضی در حین تزریق فیلرها هیچ گونه احساس درد و ناراحتی را نخواهند داشت، بعد از تزریق فیلر ممکن است که با کمی برآمدگی یا سفتی در بینی رو به رو شوید که در صورت جمع شدن فیلر در زیر پوست بینی از فشار خودسرانه باید خودداری کنید در این شرایط باید به متخصص مراجعه کنید تا با  شریان های خونی و متوقف شدن جریان خون در بینی است که به دلیل مراجعه به کلینیک غیر تخصصی و انتخاب پزشک کم تجربه می تواند حاصل شود بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک در مورد مهارت و تجربه پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید همچنین در مراکز غیر تخصصی ممکن است که از ژل های نامرغوب و تاریخ گذشته استفاده شود که می تواند عوارض حساسیت زایی را برای شما ایجاد کند.

شما با مراجعه به یک مرکز تخصصی معتبر می توانید از شر این عوارض در امان باشید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای و با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می گیرد هدف کادر درمانی در این کلینیک ارائه بهترین نتایج با حداقل عوارض می باشد.

هزینه اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر چقدر است؟

یکی از دلایل افراد متقاضی برای عدم مراجعه به کلینیک های زیبایی هزینه بالای آن است زیرا برای عمل جراحی باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کرد همچنین باید در چند نوبت مجدد برای بررسی نتایج به کلینیک مراجعه کرد بنابراین روش‌های غیر جراحی نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نخواهند داشت. تزریق فیلر به بینی هزینه مناسبی نسبت به روش‌های جراحی دارد و همچنین نسبت به روش های دیگر غیر جراحی هزینه آن بستگی به میزان تزریق نوع فیلر استفاده شده، میزان تخصص و مهارت پزشک، مشکلات ظاهری در بینی و و تعرفه کلینیک محاسبه خواهد شد.

 جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج و همچنین تخفیفات ویژه برای افراد متقاضی می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای تماس حاصل فرمایید مشاوره در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های قبل از اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

. در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و با پزشک در خصوص اهداف و انتظارات خود صحبت داشته باشید.

. اگر که دارای بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی را مصرف می کنید پزشک را مطلع کنید.

. یک هفته قبل از استفاده از فیلر ها برای اصلاح فرم بینی باید از روش‌های جوانسازی مانند لایه برداری با لیزر استفاده نکنید.

. اگر نسبت به فیلر های مصنوعی یا مواد بی‌حس‌کننده حساسیت دارید پزشک را در جریان قرار دهید.

. یک هفته قبل از تزریق فیلر توصیه می کنیم که از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

. یک هفته قبل از تزریق فیلر باید مصرف ویتامین ها، داروهای رقیق کننده خون و مکمل ها را قطع کنید.

. هنگامی که به کلینیک مراجعه می‌کنید آرایشی نداشته باشید و از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید

. چند روز قبل از تزریق فیلر با نوشیدن مایعات زیاد و پوست خود را هیدراته نگه دارید تا اثرات تزریق را افزایش دهید.

اصلاح فرم بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – اصلاح فرم بینی

مراقبت های بعد از اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

بعد از تزریق فیلر بینی از انجام فعالیت های شدید بدنی مانند خم و راست شدن زیاد و فعالیت های ورزشی که با توپ انجام می گیرد خودداری کنید زیرا ممکن است در حین انجام فعالیت توپ به صورت شما برخورد داشته باشد و تاثیرات ناخوشایندی را رقم بزند.

. تا ۳ روز از رفتن به حمام، سونا، جکوزی و دوش گرفتن با آب پرفشار خودداری کنید.

. سعی کنید با مصرف سبزیجات و میوه جات مخصوصاً آناناس مواد مفید و مورد نیاز برای پوست خود را تامین کنید تا سرعت بهبودی افزایش پیدا کند.

. تا ۶ ساعت توصیه می‌کنیم برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

. دکتر بعد از تزریق فیلر به بینی برای جلوگیری از عفونت داروهایی را برای شما تجویز می کند که باید آنها را طبق دستور مصرف کنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، گرد و غبار، آلودگی های محیطی و همچنین از قرار گرفتن در معرض دود سیگار و قلیان خودداری کنید.

. تا دو روز بعد از اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر آرایشی روی صورت انجام ندهید.

. تا چند روز از پوشیدن لباس های دکمه دار و یقه تنگ خودداری کنید تا زمان تعویض کردن لباس هیچگونه فشاری به صورت شما وارد نشود.

. زمان خوابیدن سر خود را با کمک دو بالشت بالاتر از حد بدن قرار دهید این کار می‌تواند به کاهش کبودی و تورم در ناحیه بینی کمک کند.

. بعد از تزریق فیلر بینی از دستکاری کردن و فشار آوردن به بینی خودداری کنید.

. با نوشیدن مایعات می توانید تاثیرات درمان را افزایش دهید زیرا یکی از مزیت‌های تزریق فیلرهای پوستی جذب مولکول های آب به سمت خود و شادابی پوست است که می‌تواند نتایج تزریق را بهبود ببخشد.

اثرات و نتایج

با تزریق فیلر بینی می توانید مشکلات ظاهری در بینی را در زمان کوتاه از بین ببرید. در این روش از فیلر های مخصوص حاوی هیالورونیک اسید استفاده خواهد شد و امروزه به عنوان بهترین روش به جای اصلاح در فرم بینی با جراحی می‌باشد. نتایج به دست آمده از تزریق فیلر بینی در طی ۷ تا ۱۰ روز قابل مشاهده است البته تاثیرات اولیه بلافاصله بعد از پایان تزریق مشاهده خواهد شد.

در انجام این روش زیبایی شما نیاز به هیچگونه برش و بخیه روی بینی نخواهید داشت و مراحل تزریق نیز به صورت سرپایی و با کمک بی حسی موضعی پشت سر گذاشته می‌شود. تزریق فیلر می تواند مشکلات ضعیفی در بینی مانند قوز بینی، انحراف بینی و مشکلات نوک بینی را از بین ببرد، نتایج به دست آمده از این روش درمانی در حدود ۹ تا ۱۸ ماه است و بعد از پایان دوره نقاهت مجدد این عمل را می توانید انجام دهید البته مدت ماندگاری فیلر های مصنوعی به نوع ژل، سوخت و ساز بدن و مهارت پزشک بستگی خواهد داشت. با تزریق مجدد و به موقع فیلر ها می توانید تاثیرات آن را در دفعات بعدی افزایش دهید حتی متخصصین برای کسب نتایج بهتر پیشنهاد می کنند تا زمانی که ۲۰ تا ۳۰ درصد از نتایج فیلر هنوز روی بینی شما باقی مانده است دوباره برای تزریق اقدام کنید.

 یکی از مزایای بی نظیر تزریق فیلرهای پوستی این است که در صورت مشاهده عوارض ناخوشایند مانند آلرژی، حساسیت یا عدم رضایت از نتایج به دست آمده می توانید به کمک آنزیم های مخصوص آنها را از پوست خود خارج کنید. اگر شما نیز علاقه دارید که از اثرات و نتایج تزریق فیلر برای اصلاح فرم بینی بهره‌مند شوید می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک اقدام به انجام این روش زیبایی کنید.

دوره نقاهت بعد از اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر چقدر است؟

همانطور که در بخش های بالایی نیز بیان کردیم تزریق فیلر جزء روش‌های سرپایی است بنابراین بعد از تزریق آنها بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزمره را ادامه دهید پس در این روش نیاز به مراقبت های سخت و دشوار و گذراندن دوره نقاهت نخواهید داشت زیرا در این روش اصلاح فرم بینی نیاز به برش و بخیه نخواهد داشت بلکه فیلرها با کمک سرنگ های بسیار ظریف به بینی شما تزریق خواهند شد. بعد از تزریق فیلر به بینی کمی سوزش، تورم و کبودی می تواند حاصل شود که این عوارض کاملاً طبیعی هستند و جای نگرانی نیست توصیه می‌کنیم تا چند روز اول از هرگونه فشار به بینی خودداری کنید.

در این مدت مایعات زیادی بنوشید تا تاثیرات فیلر های حاوی هیالورونیک اسید افزایش پیدا کند همچنین پزشک برای جلوگیری از ایجاد عفونت و بروز عوارض غیرقابل‌پیش‌بینی مصرف بعضی داروها را برای شما توصیه خواهد کرد، داروهای تجویز شده را باید به موقع و با دوز معین مصرف کنید شما با انجام مراقبت های توصیه شده می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و در زمان کوتاه نتایج خوبی را برای خود رقم بزنید.

نتیجه گیری

امروزه می توان از روش های بسیار زیادی برای اصلاح در فرم بینی به صورت غیر جراحی استفاده کرد. روش‌های غیر جراحی باعث شده که افراد متقاضی بتوانند بدون پشت سر گذاشتن عوارض ناخوشایند بعد از جراحی، دوره نقاهت کوتاه مدت و پرداخت هزینه کمتر نتایج خوبی را برای خود رقم بزنند همانطور که گفتیم روش‌های مختلفی برای برطرف کردن مشکلات ظاهری در بینی وجود دارد یکی از این روش ها تزریق فیلر است که با کمک آن می‌توانید به اصلاح فرم بینی خود بدون نیاز به جراحی بپردازید.

 این روش درمانی مزایای بیشماری را با خود به دنبال دارد و اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد نتایج خوبی را رقم خواهد زد شما نیز می توانید از مزایای بیشمار اصلاح فرم بینی با فیلر و روش‌های غیر جراحی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/KNLiF

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/NtYPhSVB

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir