از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی

از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی

از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی

از گذشته تاکنون انسان‌ها برای حذف موهای زائد خود از هر طریقی اقدام می‌کنند همه ما موهایی داریم که به دنبال خلاص شدن از دست آنها هستیم؛ در خصوص آقایان موهای زیر بغل, ناحیه شرمگاهی، ریش روی گونه‌ها یا زیر گردن می‌تواند که موهای زائد در بدن آنها به شما رود برای خانم ها نیز بسیاری از موهای بدن آنها موهای زائد به اضافه به شمار می رود. راه حل های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم آنها را مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم از خود تراش ها گرفته تا لیزر های خانگی و کلینیک‌ها، در این مقاله در خصوص از بین بردن موهای زائد برای همیشه و طبیعی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

درباره موهای زائد و حذف آنها

موهای بدن انسان در کل سطح پوست رشد می‌کنند به جز کف پاها، کف دست‌ها، لب‌ها و قسمتی از ناحیه شرمگاهی این موها در دوران کودکی کم‌تراکم و نازک هستند و بعد از دوران بلوغ متراکم‌تر و واضح‌تر می‌شوند.

تغییرات مو در بدن آقایان بسیار چشمگیر است به خصوص در آقایان ایرانی که معمولاً بدنی پر مو دارند بخشی از این پرمویی به دلیل تراکم بالا و بخشی دیگر به دلیل تیره رنگ بودن و ضخامت موهای بدن است در بانوان نیز بعد از سن بلوغ موهای زائد رشد خود را آغاز می‌کنند و خانم ها ممکن است که به دلایل ارثی و ژنتیکی پرموتر باشند و موهای ضخیم و تیره رنگی در آنها وجود داشته باشد گاه نیز به دلیل پر مویی در خانم‌ها می‌تواند یک بیماری باشد مثلاً سندروم تخمدان پلی‌کیستیک یا تنبلی تخمدان از مشکلات شایعی است که در بین خانم‌ها وجود دارد و می‌تواند که می‌تواند باعث پرمویی یا هیرسوتیسم شود.

چه کسانی به از بین بردن موهای زائد نیاز دارند؟

از بین بردن موهای زائد می تواند به دلایل زیبایی، بهداشتی، فرهنگی، سلامت یا مذهبی باشد جالب است بدانید که سابقه از بین بردن موهای زائد به حدود ۱۱ هزار سال پیش در دوران عصر حجر باز می گردد به طور کلی سه شکل رشد مو در حذف موهای زائد در ارتباط می باشد.

رشد طبیعی موهای زائد

تقریبا همه در قسمت‌هایی از بدن خود موهای دارند که از نظر زیبایی، سلامت و فرهنگی جزء موهای زائد و اضافه به شمار می‌رود اما موهای اضافه در ابروها، موهای اضافه در دست و پا و ناحیه بیکینی برای بانوان، ریش روی گونه ها، موهای گوش، باسن و پشت برای آقایان از جمله موهای زائد می باشند که همواره ترجیح می‌دهند به حذف آنها بپردازند.

هایپرتریکوز

هایپرتریکوز زمانی به وجود می‌آید که رشد موهای زائد بر اثر تحریکات هورمونی حالت غیر طبیعی به خود بگیرد البته رشد غیر طبیعی موهای زائد بستگی به سن، جنسیت و نژاد نیز دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد ولی معمولاً وجود موهای ضخیم روی صورت، پشت، شکم یا سینه خانم ها به دلیل هایپرتریکوز به شمار می رود. علت هایپرتریکوز می‌تواند ارثی، ناشی از مشکلات هورمونی یا مصرف بعضی داروها مانند ماینوکسیدیل و فنی توئین باشد.

هیرسوتیسم

اگر که الگوی رشد موهای زائد در بدن خانم‌ها شبیه به الگوی رشد موهای زائد در بدن آقایان باشد می‌گویند که دچار هیرسوتیسم یا پرمویی شده‌اند منظور از الگوی مردانه رشد مو در صورت شبیه به ریش است، هیرسوتیسم می‌تواند با رشد موهای زائد در سینه و ریزش مو با الگوی مردانه در ارتباط باشد؛ بیماری‌هایی مانند تنبلی تخمدان، سندروم کوشینگ با مصرف داروهایی مانند ماینوکسیدیل، تستسترون و دانازول می‌تواند باعث ایجاد هیرسوتیسم شود.

از بین بردن موهای زائد برای همیشه

راه های از بین بردن موهای زائد می تواند در دو دسته کلی تقسیم بندی شود:

. اپیلاسیون: به راهی گفته می‌شود که در آن به تخریب فولیکول‌های مو به طور دائم پرداخته می‌شود در کشور ما واژه اپیلاسیون به طور رایج به اشتباه به روشی نسبت داده می‌شود که برای حذف موهای زائد از وکس یا موم استفاده می شود ولی روش اپیلاسیون شامل الکترولیز، IPL و لیزر موهای زائد می باشد.

.دپیلاسیون: به روشی گفته می‌شود که به صورت موقت موهای زائد را از بین خواهد برد این روش تاثیر زیادی روی فولیکول های مو ندارد و فقط روی ساقه مو تاثیر گذار خواهد بود در روش حذف موهای زائد به جز الکترولیز، لیزر و IPL بقیه روش‌ها نوعی دپیلاسیون به شمار می روند.

اما باید همین ابتدای کار نگاهی به روش های حذف موهای زائد و همچنین اثرات و نتایج آن داشته باشیم.

دپیلاسیون

. روش حذف موهای زائد، کندن موها با موچین، بند انداختن و ماشین‌ها، وکس کردن انواع داغ، گرم، سرد و موم، کرم های موبر بلیچینگ، اصلاح و شیو.

روش حذف

این روش موها را به صورت تکی یا گروهی از درون فولیکول‌ها بیرون می‌کشد. تعداد زیادی موها از درون فولیکول‌ها به یکباره بیرون کشیده می‌شوند موها در بالای پوست به شکل شیمیایی می‌توانند تجزیه شوند بلیچینگ یک روش حقیقی حذف موهای زائد نمی باشد و فقط با کم رنگ کردن موها سبب کمتر دیده شدن آنها خواهد شد.

 . نتایج و اثرات این روش: رشد دوباره موها ممکن است تا چند هفته زمان ببرد، خون رسانی تحریک می شود و این امر سبب افزایش رشد موها خواهد شد، می‌تواند جای فولیکول ها را تغییر دهد و همچنین جهت رشد آنها را عوض کند، همچنین دوام روش‌هایی مانند کرم های موبر می تواند بین ۲ تا ۴ روز باشد و ممکن است سبب تحریک پوست شود و سبب افزایش رشد مو‌ها خواهد شد.

روش بلیچینگ نیز فقط برای موهای نازک می تواند موثر واقع شود و معمولاً سبب التهابات پوستی خواهد شد اگر با احتیاط انجام نشود ممکن است که رنگ پوست دچار تغییر شود و اثری روی فولیکول ها نداشته باشد.

از بین بردن موهای زائد با روش‌های کلینیک

روش: الکترولیز، IPL و لیزر موهای زائد، کرم واینیکا یا سورین

روش حذف

الکترولیز فولیکول ها را مستقیماً با کمک جریان الکتریکی دچار آسیب می کند و آنها را غیرفعال خواهد کرد، IPL روی پیاز مو و فولیکول ها اثرگذار خواهد بود و سبب از بین رفتن فولیکول ها خواهد شد، لیزر موهای زائد روی پیاز و فولیکول ها اثرگذار است و سبب از بین رفتن آنها خواهد شد، کرم واینیکا یا سورین باعث حذف موهای زائد نخواهد شد ولی می‌تواند رشد موهای زائد را به تاخیر بیندازد و سبب روشن شدن موها شود.

اثرات و نتایج

الکترولیز به طور دائمی باعث حذف موهای زائد خواهد شد دوره درمانی آن می‌تواند بیشتر از یک سال زمان ببرد ایمنی کمتر و دردسرهای بیشتری نسبت به لیزر حذف موهای زائد دارد، رنگ پوست و رنگ مو محدودیتی در انجام این روش ایجاد نخواهد کرد، IPL به طور دائم سبب کاهش حداکثر ۷۵ درصد از موهای زائد در مدت ۹ ماه تا یکسال خواهد شد به لیزر های خانگی و آرایشگاهی معروف است ولی دستگاه لیزر به شمار نمی‌رود، بیشتر روی پوست های روشن و موهای ضخیم و تیره می تواند نتیجه خوبی را ایجاد کند و به طور دائمی سبب از بین رفتن ۷۵ تا ۹۰ درصد موهای زائد خواهد شد دوره درمانی آن بین ۴ تا ۶ جلسه با فاصله ۴ تا ۶ هفته است ایمنی بسیار بالا نسبت به روش IPL موثر تر است، انجام آن با فناوری لیزر جدید تقریبا برای همه می تواند ممکن شود.

 کرم وانیکا یا سورین فقط با نسخه پزشک می تواند دریافت شود سازمان غذا و داروی ایالات متحده استفاده از این کرم را فقط برای موهای صورت مجاز کرده استفاده از این کرم به صورت ۴ تا ۸ هفته می تواند سبب کاهش قابل توجه رشد موهای زائد شود حدود ۸ هفته بعد از قطع دارو رشد موها به سرعت قبل خود بازخواهد گشت.

کدام راه برای از بین بردن موهای زائد گزینه بهتری است؟

برای انتخاب یکی از روش‌های حذف موهای زائد باید دو قدم پشت سر گذاشته شود:

. ببینید که دلیل رشد موهای زائد چیست؟

نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید این است که ببینید دلیل رشد موهای زائد چیست؟ آیا رشد موهای زائد طبیعی است یا به دلیل بعضی بیماری‌های زمینه‌ای افزایش پیدا کرده است؟ اگر حالت دوم در شما ایجاد شده بهتر است ابتدا مشکل زمینه‌ای برطرف شود و سپس به سراغ راه های حذف موهای زائد بروید.

با بررسی دلایل رشد موهای زائد برای انتخاب یکی از روش‌های حذف موهای زائد باید با پزشک خود مشورت داشته باشید برای مثال اگر که شرایط هیرسوتیسم ناشی از تنبلی تخمدان باشد پزشک توصیه خواهد کرد که در ابتدا مدیریت علائم بیماری انجام شود و سپس اقدام به روش حذف موهای زائد شود و روش‌هایی مانند لیزر و الکترولیز می‌تواند برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه روش موثر باشد.

اگر شما نیز علاقه دارید به حذف موهای زائد برای همیشه بپردازید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای به انجام این درمان بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید.

. کدام روش با شرایط شما بیشتر سازگار است؟

روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه وجود دارد اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب تری است و شما را به نتایج بهتری می رساند بستگی به نوع رشد موهای زائد، نوع پوست، جنس موهای شما و همچنین نظر پزشک متخصص دارد.

راه های دائمی حذف موهای زائد

در این قسمت می‌خواهیم روش‌های دائمی برای حذف موهای زائد را با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار دهیم چون احتمالاً با روش‌های موقت برای حذف موهای زائد به خوبی آشنا هستید و تجربه استفاده از چند نوع آنها را تاکنون داشته‌اید ولی بسیاری از مخاطبین عزیز ما در خصوص روش‌های دائمی در مورد حذف موهای زائد اطلاعات کاملی ندارند در پایان این مقاله به خوبی با روش‌های دائمی حذف موهای زائد آشنا خواهید شد.

از بین بردن موهای زائد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – از بین بردن موهای زائد

حذف موهای زائد با الکترولیز

در روش الکترولیز موهای زائد، یک الکترولیز به اندازه یک تار مو به درون این فولیکول فرستاده می شود به این الکترولیز نیدل یا سوزن گفته می شود، سپر جریان الکتریکی با کمک لیزر از طریق سوزن به درون این فولیکول فرستاده خواهد شد تا فولیکول دچار آسیب شود و غیر فعال گردد بدین ترتیب فرایند رشد مو ها برای همیشه متوقف خواهد شد.

نکات کلیدی در مورد الکترولیز

. این روش حذف موهای زائد از سال ۱۸۷۵ به کار برده شده است.

. سازمان غذا و داروی ایالات متحده الکترولیز را به عنوان یک روش دائمی برای حذف موهای زائد به شمار می برد.

. سه شیوه و تکنیک برای الکترولیز وجود دارد شامل الکترولیز گالوانی، ترمو لیز و روش ترکیبی.

. روش های کنونی الکترولیز زیاد دردناک نیستند ولی نسبت به لیزر می توانند درد بیشتری داشته باشند.

برتری های الکترولیز نسبت به لیزر و IPL

. رنگ مو و ضخامت آن هیچگونه محدودیتی در انجام این روش درمانی ایجاد نخواهد کرد حتی موهای سفید نیز با کمک این روش از بین خواهند رفت، برخلاف دو روش قبل این روش هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد.

. بعد از اتمام دوره درمانی نیاز به جلسات سالانه نخواهید داشت برخلاف لیزر که در خیلی از افراد نیاز به تکرار سالانه جلسات وجود دارد.

ضعف های الکترولیز نسبت به لیزر و IPL

. مدت زمان و تعداد جلسات الکترولیز به خصوص برای مناطق بسیار وسیع مانند پاها بسیار زیاد می باشد همچنین برای حذف کردن موهای زائد در ناحیه بیکینی به تعداد جلسات بسیار زیاد نیاز است برای بعضی از افراد حذف کامل موها می تواند که تا ۳۰ جلسه زمان ببرد.

. درد و ناراحتی بیشتر نسبت به لیزر می‌تواند ایجاد کند، به عزیزان توصیه می‌شود برای کاهش درد با الکترولیز قبل از شروع جلسه درمان مسکن استفاده کنند و بعد از آن نیز از یخ کمک بگیرند.

. خطرات و عوارض الکترولیز بیشتر از لیزر می‌باشد خطراتی مانند به وجود آمدن اسکار یا ابتلا به عفونت هرچند نادر ولی می تواند جز عوارض الکترولیز باشد.

الکترولیز بهتر است یا لیزر؟

الکترولیز اگر به دست یک پزشک ماهر و با تجربه انجام شود روش موثری می باشد ولی به دلیل درد و ناراحتی که می تواند داشته باشد هچنین هزینه بالا، سرعت کم، خطرات و صدمات دائمی به پوست طرفداران بسیار کمی را به خود جلب کرده است همچنین این روش در بعضی از افراد نمی تواند موثر واقع شود.

الکترولیز تنها راه موثر برای حذف دائمی موهای زائدی است که رنگ روشن دارند مثل موهای خاکستری، سفید، قرمز یا بور همچنین افرادی که رنگ پوست آنها بسیار تیره می باشد و نمی‌توانند از روش‌های دیگر استفاده کنند می‌توانند برای حذف دائمی موهای زائد خود از الکترولیز استفاده کنند به طور کلی امروزه از الکترولیز می‌توان به عنوان یک روش جایگزین برای افرادی که نمی توانند لیزر انجام دهند استفاده کرد اما انتخاب اول پزشکان و افراد متقاضی نخواهد بود.

از بین بردن موهای زائد با لیزرهای خانگی IPL

لیزرهای خانگی یک روش لیزری است و مانند لیزر پرتوهای نور قدرتمندی دارد این دستگاه‌های خانگی قابل حمل هستند و اندازه در حد یک ماشین اصلاح یا سشوارهای مسافرتی را دارند البته قدرتمند ترین دستگاه ها نیز وجود دارند که قابل حمل نیستند و در کلینیک ها از آنها استفاده می شود عملکرد این دستگاه شبیه لیزر است، پرتوهای نوری ارسال شده از این دستگاه جذب رنگدانه های پوست خواهد شد و با گرم کردن فولیکول ها به آنها آسیب وارد می‌کند و بدین ترتیب سبب حذف دائمی موهای زائد خواهد شد.

برتری‌های IPL نسبت به لیزر و الکترولیز

. برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه‌های خانگی نیازی ندارید که به کلینیک مراجعه کنید می‌توانید با خرید این دستگاه با قیمت مناسب درمان را در منزل انجام دهید.

. این روش درد و ناراحتی کمتر نسبت به الکترولیز و لیزر دارد تحمل این روش برای خیلی از افراد ساده تر از لیزر می باشد چون در لیزر موهای زائد تکنیک خنک کننده استفاده می شود که گاهی می‌تواند ناراحت‌کننده باشد.

. معمولاً ارزان‌تر از روش‌های لیزر و الکترولیز می‌باشد.

ضعف های IPL نسبت به لیزر و الکترولیز

. معمولاً درصد کمی از موهای زائد در این روش از بین می‌رود به طور کلی روش های لیزر نسبت به IPL موثر تر و ایمن تر می باشد.

. در این روش احتمال آسیب پوست می تواند وجود داشته باشد چرا که پرتوهای نوری برخلاف لیزر متمرکز نخواهند شد و می‌توانند حالت منتشر به خود بگیرند.

.  این روش فقط روی موهای تیره و ضخیم می‌تواند تاثیرگذار باشد استفاده از این روش برای پوست تیره تاثیرگذاری زیادی ندارد و حتی می‌تواند خطر آسیب رسیدن به پوست را افزایش دهد برای افرادی که پوست سبزه و تیره دارند می توان از لیزر ان دی یاگ استفاده کرد همچنین الکترولیز محدودیتی از نظر رنگ مو و پوست ندارد.

. به طور مداوم باید موهای زائد با دستگاه های حذف موهای زائد خانگی را انجام دهید چون در هر دوره هشت ماهه ۲۵ درصد از موهای زائد از بین خواهند رفت.

خریداری دستگاه های خانگی لیزر برای افرادی که موهای زائد محدود، ضخیم و تیره دارند یا همچنین پوست روشنی دارند اقتصادی و موثر می باشد سایر افراد سود بسیار بیشتری را از لیزر می‌برند و بهتر است به سراغ این روش نروند.

لیزر موهای زائد

لیزر به پرتو های پر انرژی نور گفته می‌شود که طول موج یکسانی ندارند پرتوهای لیزر بدون اینکه آسیبی به سطح پوست وارد کنند به عمق پوست نفوذ می‌کنند و فولیکول ها را تخریب خواهند کرد. فناوری لیزر رایج شامل لیزر الکساندریت، ان دی یاگ و لیزر دایود می باشد که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند مثلاً لیزر ان دی یاگ بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که پوست آنها تیره یا سبزه است.

برتری های لیزر نسبت به الکترولیز و IPL

. لیزر یکی از رایج ترین و کم دردسر ترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه می باشد معایب این روش به مراتب کمتر از الکترولیز می باشد همچنین به دلیل متمرکز بودن پرتوهای نوری خطرات اسیب پوست در اثر این روش بسیار کم می‌باشد.

. سرعت لیزر در کاهش و حذف موهای زائد بسیار بالا است طول دوره درمان حدود ۹ ماه می باشد و معمولاً بین ۷۵ تا ۹۰ درصد موهای زائد برای همیشه حذف می شوند در لیزر به کمک دستگاه های خانگی در مدت ۸ ماه حداکثر ۷۵ درصد موها از بین می روند و در الکترولیز معمولاً بیشتر از یک سال زمان نیاز است.

. در هر جایی از بدن بدون هیچگونه درد و ناراحتی می توان از لیزر استفاده کرد.

. به خاطر تعداد جلسات کمتر معمولاً لیزر ارزان تر از الکترولیز می‌باشد.

اگر شما نیز علاقه به از بین بردن موهای زائد برای همیشه به طور طبیعی با کمک لیزر دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود ایجاد کنید.

ضعف لیزر نسبت به الکترولیز و IPL

. ممکن است به جلسه ترمیمی سالانه نیاز پیدا کنید

. هزینه بالا نسبت به دستگاه های خانگی

. افرادی که پوست آن ها تیره است یا موهای خیلی روشن دارند نمی‌توانند از لیزر استفاده کند این محدودیت در مورد لیزر های خانگی حتی بیشتر از لیزر های کلینیکی است. الکترولیز از نظر رنگ پوست و مو هیچگونه محدودیتی ندارد.

از بین بردن موهای زائد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – از بین بردن موهای زائد

مراقبت های قبل از انجام لیزر

. اگر بیماری خاصی دارید یا مشکل خاصی در بدن تان وجود دارد این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. حدود یک ماه قبل از انجام لیزر از روش‌های حذف موهای زائد که به فولیکول‌های مو آسیب وارد می‌کند خودداری کنید مانند اپیلاسیون و وکس.

. ۲۴ ساعت قبل از مراجعه به کلینیک برای حذف موهای زائد با لیزر موهای ناحیه مورد نظر را با کمک تیغ اصلاح کنید، استفاده از تیغ بهترین روش برای حذف موهای زائد می‌باشد.

. قبل از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. قبل از انجام لیزر موهای زائد از هیچگونه مواد آرایشی و لوسیون‌ها روی پوست استفاده نکنید.

مراقبت‌های بعد از لیزر

. تا ۲۴ ساعت از تحریک پوست خودداری کنید، لباس های راحت و نخی بپوشید و از انجام فعالیت هایی که باعث تعرق بدن می‌شود خودداری کنید.

. اگر پوست شما دچار خارش شد از خاراندن آن خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

دوره نقاهت استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه

استفاده از لیزر یک روش آسان و موثر است که می‌توانید برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه از آن استفاده کنید. این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد و بلافاصله بعد از انجام لیزر می‌توانید فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید فقط طی ۲۴ ساعت باید از گرما و تعریق دوری کنید تا هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نشود.

تعداد جلسات استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد

تعداد جلسات استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بستگی به نوع و جنس پوست هر فرد دارد معمولاً بین ۶ تا ۸ جلسه درمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج خوبی برسد. افرادی که موی آنها رنگ روشن تری دارد ممکن است که چند جلسه درمان بیشتر نیاز داشته باشند همچنین افرادی که دچار بیماری‌هایی مانند تنبلی تخمدان هستند ممکن است که جلسات بیشتری را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر احتیاج داشته باشند.

 اگر علاقه به حذف موهای زائد با لیزر را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی اطلاع کامل به دست آورید.

هزینه حذف موهای زائد

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر بستگی به تعداد جلسات مورد نیاز و وسعت ناحیه تحت درمان دارد و نمی‌توان هزینه دقیقه را برای آن اعلام کرد؛ جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج می توانید با مشاوران و کارشناسان گفت‌وگو داشته باشد.

 در خصوص هزینه الکترولیز نیز بسته به تعداد جلسات و وسعت ناحیه درمان هزینه مشخص خواهد شد اگر که برای حذف موهای زائد بخواهید از دستگاه های خانگی استفاده کنید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

لیزر موهای زائد بهتر است یا الکترولیز؟

امروزه انتخاب اولین پزشکان و بیماران برای حذف موهای زائد لیزر می‌باشد اگر کاندیدای مناسب برای لیزر نباشید یا به هر دلیلی لیزر برای شما جوابدهی خوبی نداشته باشد می توانید که به سراغ دیگر روش ها بروید. در تحقیقات صورت گرفته رضایت افراد متقاضی از لیزر موهای زائد حدود ۸۶ درصد می‌باشد و آنچه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج شاهد آن هستیم رضایت تقریباً تمام افراد متقاضی از خدمات لیزر می باشد.

نتیجه گیری

اگر بخواهیم بیان کنیم تمام انسان‌ها در جهان به طریقی می‌خواهند که به حذف موهای زائد خود بپردازند راه‌های بسیار زیادی وجود دارد که آقایان و خانم‌ها می‌توانند برای حذف موهای زائد از آن استفاده کنند، روش‌های مختلفی که در این مقاله برای حذف موهای زائد برای شما بیان کردیم روش لیزر یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای حذف موهای زائد می باشد.

البته در افرادی که موهای آنها روشن است یا پوست تیره دارند لیزر نمی تواند پاسخ دهی خوبی داشته باشد این افراد می‌توانند با روش الکترولیز برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند البته اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب تری است و می‌تواند برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه به شما کمک کند بستگی به نوع پوست و موی شما همچنین نظر پزشک متخصص شما دارد.

 اگر علاقه دارید از بهترین روش برای حذف موهای زائد استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08791011215

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 11 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_sanandaj

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سنندج

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/gXcqBldU

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای خودایمنی ریزش مو
معیار زیبایی اندام زن
کراتین مو با قرص ویتامین ای
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در سنندج
انواع خدمات زیبایی صورت
هیالورونیک اسید برای پوست

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران زعفرانیه
  • 09120043630-08791011215
  • info@ciniczafaranieh.ir